2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

Az iPad misztérium

Avagy miért olyan nagy szó az iPad a piacon

[ ÚJ TESZT ]

Bevezetés

Bevezetés

Az Apple megint megcsinálta azt, amit az iPod, az iPhone és az iPod Touch piacra dobásakor is már megtett: hisztériahullámot indított el a termékkel, hogy mindenkiben erős kényszert alakítson ki a vásárlásra. Ha Steve Jobs könyvet írna a termékbevezetésről, minden bizonnyal azonnal best seller lenne belőle.

Mára odáig jutott az amerikai Apple, hogy az okostelefonok piacán egyetlen termékcsaláddal (pontosabban egy termék több verziójával) már az Amerikában eddig szinte egyeduralkodó RIM-et, a Samsungot, LG-t és Motorolát szorongatja, amely cégeknek viszont rendkívül széles a termékpalettájuk. Sőt, világviszonylatban már a Nokia is erősen gondolkodhat a jelentős vérfrissítésen, hiszen részesedése folyamatosan csökken (még ha nem is mindig látványosan).

Az iPad körül is hasonló a felhajtás. Egy olyan szegmensbe pozicionálta az Apple, ami még elég képlékeny, ezért némileg úttörőnek számít a megoldás, ráadásul saját fejlesztésű SoC hajtja, ami tovább növeli az érdeklődést iránta. No, de miért olyan népszerű és miért ennyire megkerülhetetlen mára az iPad, holott még el sem jutott hivatalosan minden országba? Egy laza gondolkodás erejéig nézzük meg az új almát...

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.