Gyorskeresés
Blog
[ ÚJ BEJEGYZÉS ] [ ÚJ CIKK ]
-
"Köszönjük email-jét, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot, telefonon!"
Lehet velem van a baj, én vagyok "geek sznob" (ahogy egy magát szintén haladóbb, hatékonyabb felfogásúnak gondoló fórumtárs jellemezte magát ironikusan)...
Vagy olyan valakik közé tartozom, akik ott szeretik visszakeresni és úgy a másik felet, ahogy és amilyen platformon a megkeresés/igény érkezett. Nem ott, ahol a legbonyolultabb a másik félnek, s a legkevésbé effektív a végkimenetel.
Azt persze hagyjuk, hogy "az ügyfél az első", akinek "mindig igaza van" ez ma már feltétlen nem igaz sok helyen, mert ugye akkora az "igény", olyan nagy a "leterhelés", olyan kevés a fizetés... De ha az ügyfél "utolsóként" van kezelve (elv alapján is) a folyamatban, akkor érdemes volna a folyamatot egyszerűsíteni, mind kevesebb, nagyon sokszor bántó, lekezelő interakcióval, nem? Érezze magát az ügyfél megtisztelve, hogy a fizetett szolgáltató egyáltalán reagál, valahol, valahogy, valamikor? Mi ez? Társkereső?Miért van ez rendszeresen, főleg Magyarországon, legyen szó akár webáruházról, pláne futárokról, még inkább ügyfélközpontokról, hogy az ügyfélkérés/rendelés időszakától az átvétel/ügyzárás időszakáig egymás kergetésével, a felesleges, üres, semmitmondó pusztán tudálékoskodó, a megoldás közelében se járó, inkább pszicho-központra vagy telejósdára hajazó stílusú ügyfélrendszer pötyögtetéssel vagy csevegéssel telik a legtöbb idő (és pénz).
puttputt 3 éve 55
puttputt top 5 címlapos írása
puttputt top 10 blogbejegyzése
-
"Ki mondta, hogy Freemail?" /illetve: mindenféle egyéb, szolgáltató-böngésző problémák
-
Szocio-teszt, avagy mire képes a chat-társadalom / 16-os karika
-
Mobilaréna találkozó: "Disz iz dö biginning ov ö bjútiful frendsip!"
-
"Álljunk meg egy szóra"! Avagy ismét egy kis kulturális (/kulturálatlan) egyveleg, sűrítmény...
Percről percre
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
ChatGPT-hallucinálás
Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Kripocég és agyi chip
A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
EU, iPadOS szabályozás
Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
A Shein nagy változása
Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
USA - Kína - jóbarátok?
Antony Blinken külügyminiszter szerint az USA a chipkorlátozásai ellenére nem akarja visszafogni Kína növekedését és fejlődését.
-
AI, iPhone, OpenAI
Újra egyeztet az Apple és az OpenAI az iPhone-okba szánt generatív AI-funkciók kapcsán.