Fáradtan indult a mai reggelem is.
Hamar felnyílt ám a szemem a Pannon - Djuice ügyködése során.
A következő SMS-t kaptam reggel 6.45-kor:
Ügyfélszámán magas forgalmat észleltünk, 24 órán belül kimenő hívásait felfüggesztjük. Információ a beszélgetési előleg befizetéséről : 1220.
7:00-kor jött a következő üzenet:
Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszintű forgalma elérte az ASZF-ben meghatározott mgas forgalmi limitet. További teendőkről SMS-ben informáljuk. Üdvözlettel: Pannon.
Most akartam telefonálni.
A következő gépi hanggal találkoztam:
Számlatartozásai miatt kimenő hívásait átmenetileg lekorlátoztuk.
Pénteken kötöttem az előfizetést, helyben ki is kellett fizetni az első havi összeget, ami meg is történt.
Ez a túllépett forgalmam a tegnapi nap talán 30 perc beszélgetésre, és 2 SMS-re terjedt ki.
A 100MB-os adatforgalmamból is felhasználtam talán 20MB-ot.
Bemegyek, de rájuk borítom az asztalt, az biztos.
Update!
Iskola után az első utam a Fórumba vezetett, ahol a Djuice van.
Ott előadtam a kis történetem. Nem igazán értették, hogyan lehet ez.
Felhívtak valakit, aki tud valami okosat mondani. A válaszban az érkezett, hogy az eddigi átlaghoz képest túl sok forgalmat generáltam. Mondtam, hogy hát tudom, hogy nem telefonálásra van kitalálva ez a mobil szolgáltatás (OFF)(hahaha)(/OFF), de azért fél óra beszélgetés, és két perc csak nem a világ vége. A Pannon próbálja magát védeni attól, hogy az új előfizetők nagy számlát csináljanak, és ha újból hívni szeretnék, akkor ki kell fizetnem 55 000 forintot, amit később jóváírnak. Mondtam, hogy ez azért nem túl tetszetős dolog. Ekkor mondták, hogy hívjam az ügyfélszolgálatot, illetve adtak egy pesti telefonszámot és egy mail címet is.
Hazafele menet megálltam egy csendes részen, és felhívtam a 1220-at. Az ügyintézőnek mondtam, hogy mi a problémám. Ő már nem a Pannon védi magát dolgot mondta, hanem azt, hogy azért történt, mert 55 000 forintos számlát halmoztam föl. Kérdeztem, hogy ez miből tevődik össze, mert hát 3 nap alatt az azért nem semmi. A válasz: internet forgalom. Mondtam, hogy a 100 MB ajándék forgalomból kb. 40MB ment el. Ez azért semmiképpen sem lehet ok ekkora számlára. Meg úgy semmilyenre sem. 2 perc beszélgetés után kérte, hogy várjak egy picit,megnézi. 12 percig vártam, utána kapcsolt vissza újból. Ekkor mondta, hogy az ajándék internet forgalom valamilyen rendszer hiba miatt törlődött, és dolgozik a visszaállításán, de még kér egy kis türelmet. Ezután újabb 10 perc várakozás telt el.
Végül úgy nézett ki, hogy rendezi a dolgot, és törlik a számlát, mert nem én hoztam össze. Fél háromig ígért visszahívást. Kicsit megcsúszva, de legalább 2.50-kor hívtak. A hívás korlátozást megszüntették, és most számolják újra az adatforgalmat. Arról remélhetőleg valamilyen tájékoztatást is kapok majd, ha minden igaz.
Elvileg valami panasz eljárás indult, aminek a lezajlása időbe telik. Azt nem kérdeztem, hogy nem akarják-e a "káromat" kompenzálni...
Legalább már hívni tudok.