2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Számlatartozás? Hogy a jó büdös ...:@:@ Update

Írta: | Kulcsszavak: számlatartozás . djuice . pannon

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Fáradtan indult a mai reggelem is.
Hamar felnyílt ám a szemem a Pannon - Djuice ügyködése során.

A következő SMS-t kaptam reggel 6.45-kor:

Ügyfélszámán magas forgalmat észleltünk, 24 órán belül kimenő hívásait felfüggesztjük. Információ a beszélgetési előleg befizetéséről : 1220.

7:00-kor jött a következő üzenet:

Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszintű forgalma elérte az ASZF-ben meghatározott mgas forgalmi limitet. További teendőkről SMS-ben informáljuk. Üdvözlettel: Pannon.

Most akartam telefonálni.
A következő gépi hanggal találkoztam:

Számlatartozásai miatt kimenő hívásait átmenetileg lekorlátoztuk.

Pénteken kötöttem az előfizetést, helyben ki is kellett fizetni az első havi összeget, ami meg is történt.

Ez a túllépett forgalmam a tegnapi nap talán 30 perc beszélgetésre, és 2 SMS-re terjedt ki.
A 100MB-os adatforgalmamból is felhasználtam talán 20MB-ot.

Bemegyek, de rájuk borítom az asztalt, az biztos. :W

Update!

Iskola után az első utam a Fórumba vezetett, ahol a Djuice van.
Ott előadtam a kis történetem. Nem igazán értették, hogyan lehet ez.
Felhívtak valakit, aki tud valami okosat mondani. A válaszban az érkezett, hogy az eddigi átlaghoz képest túl sok forgalmat generáltam. Mondtam, hogy hát tudom, hogy nem telefonálásra van kitalálva ez a mobil szolgáltatás (OFF)(hahaha)(/OFF), de azért fél óra beszélgetés, és két perc csak nem a világ vége. A Pannon próbálja magát védeni attól, hogy az új előfizetők nagy számlát csináljanak, és ha újból hívni szeretnék, akkor ki kell fizetnem 55 000 forintot, amit később jóváírnak. Mondtam, hogy ez azért nem túl tetszetős dolog. Ekkor mondták, hogy hívjam az ügyfélszolgálatot, illetve adtak egy pesti telefonszámot és egy mail címet is.
Hazafele menet megálltam egy csendes részen, és felhívtam a 1220-at. Az ügyintézőnek mondtam, hogy mi a problémám. Ő már nem a Pannon védi magát dolgot mondta, hanem azt, hogy azért történt, mert 55 000 forintos számlát halmoztam föl. Kérdeztem, hogy ez miből tevődik össze, mert hát 3 nap alatt az azért nem semmi. A válasz: internet forgalom. Mondtam, hogy a 100 MB ajándék forgalomból kb. 40MB ment el. Ez azért semmiképpen sem lehet ok ekkora számlára. Meg úgy semmilyenre sem. 2 perc beszélgetés után kérte, hogy várjak egy picit,megnézi. 12 percig vártam, utána kapcsolt vissza újból. Ekkor mondta, hogy az ajándék internet forgalom valamilyen rendszer hiba miatt törlődött, és dolgozik a visszaállításán, de még kér egy kis türelmet. Ezután újabb 10 perc várakozás telt el.
Végül úgy nézett ki, hogy rendezi a dolgot, és törlik a számlát, mert nem én hoztam össze. Fél háromig ígért visszahívást. Kicsit megcsúszva, de legalább 2.50-kor hívtak. A hívás korlátozást megszüntették, és most számolják újra az adatforgalmat. Arról remélhetőleg valamilyen tájékoztatást is kapok majd, ha minden igaz.
Elvileg valami panasz eljárás indult, aminek a lezajlása időbe telik. Azt nem kérdeztem, hogy nem akarják-e a "káromat" kompenzálni...
Legalább már hívni tudok.

Hozzászólások

(#1) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Lehet most ásta el magát a Djuice magát. :W

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2) stangli válasza z0d1AK (#1) üzenetére


stangli
senior tag

Hát aki csak úgy 30perceket beszél ne is csodálkozzon :DDD

(#3) z0d1AK válasza stangli (#2) üzenetére


z0d1AK
veterán

Igen, kirívóan magas is 3 hívásból 30 perc forgalmat lebonyolítani.
Remélem nem bénítottam meg a hálózatot...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#4) stangli válasza z0d1AK (#3) üzenetére


stangli
senior tag

Nem érted, hogy leterhelted? :Y Még mellé a 20mb-os forgalom ez kész botrány. Én a telefonodat is elkoboznám. ;] :DDD

Amúgy milyen csomagban vagy?

(#5) z0d1AK válasza stangli (#4) üzenetére


z0d1AK
veterán

Bár vettem az előfizetésre egy Samsung Monte-t, de tovább adásra csak.

Számlás20-as csomagom van.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#6) RexpecT


RexpecT
addikt

Hát ez tényleg elég gáz.... :U

(#7) z0d1AK válasza RexpecT (#6) üzenetére


z0d1AK
veterán

Csak jussak el a fórumig.
Írtam egy privátot egy ismerősömnek, aki munkálkodott régen a pannonban, hogy tud-e ajánlani valakit, akire célirányosan érdemes ráborítani az asztalt.
Remélem tud valami okosat mondani.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#8) stangli válasza z0d1AK (#5) üzenetére


stangli
senior tag

20perc beszélgetés, 20ft-ért? akkor ne is csodálkozz.

(#9) PierNight


PierNight
aktív tag

hát ez nagyon durva...asszem mégse leszek djuice-os...(helyeztem h pannon 60ba vok még 3 hó kötelék...gondoltam addig djuice-os leszek..aztán go ikon200)

(#10) z0d1AK válasza PierNight (#9) üzenetére


z0d1AK
veterán

A pannonnál nekem nagyon nem jók az előfizetések nekem.
Ez a számlás 20 nagyon jó volna, ha nem b*szakodnának ilyeneken.

Egy mód legyen felbontani a számlát, át is megyek T-mobile-hoz, flottás kártyával.
Ugyan ennyiért beszélek majd kisebb percdíjon.

[ Szerkesztve ]

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.