Ha már ilyen jó kis lightos idő van és dolgozni sincs kedvem, mi mást csinálhatnék, mint a hosszú tél után elővettem motort. Ejj, de jó érzés. Guminyomás rendben, benzin rendben (a januári enyhülésben már egyszer elmentem vele tankolni), egy kis indítózás ..... még egy kis indítózás ..... egy kis hidegindítózás... Na ugye,hogy beröffen!?
Világítás múúúködik, indexek múködnek, fék oké. Kicsit hadd pöfögjön, melegedjen.
Mivel a gumik átnézésekor a hátsó néhány helyett mélyebben repedezett, ezért cserés. Elsőt tavaly ősszel cseréltem. No, de nem megyünk neki így a nyárnak, szólok a kollegáknak,hogy sajnos, úgy sajnálom,de nekem most el kell mennem úgy gumiköpenyt venni a motorra. Megértik.
A karácsonyra kapott, új, matt fekete, zárt bukó fel. Két hónapja vett motoroskesztyű fel és már süvít a szél a kis Typhoonom nyergében. Ahhoz képest,hogy 50-es, a két ütemnek és a kis futásteljesítmény miatt, úgy megy mint a barom. Szabályos körülmények között nem kell tartani az autók előzésétől.
És ismét itt vagyok. 6015 forint volt a 120/90-10-es gumiabroncs a gépre. Még egy kis erőt kell merítsek és kiszereljem a kereket a gumicseréhez, de most várni kell, mert forró a kipufogó és azt is le kell szedni előtte,hogy kijöjjön a kerék.
Ejj, de szép a tavasz.