Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akinek problémája akadt a tisztelt szolgáltatóval.
Kezdve azon, hogy telefonon szinte lehetetlen elérni őket, sokszor 8-10 perc várakozás után megunom és lerakom a telefont. Ami persze nem kevés pénzbe kerül. Mobilról kb. 30Ft/perc. Én meg csodálkozom, hogy miért magas a telefonszámla...
Elektronikus út? "30 napon belül válaszolunk". Kösz.
Történet: volt új tévé (már nincs meg), kértem hozzá előbb egy Horizon boxot, majd rá egy héttel egy média kártyát, hogy el tudjam dönteni, melyik a jobb, melyik kell.
A tévé hibás volt, a UPC szolgáltatásának színvonala kritikán aluli, tévét visszaküldtem, a UPC összes cuccát, kivéve, az évek óta nálunk lévő HD-s STB-t, visszavittem személyesen. Ez úgy két hete történt.
Ma hajnalban jön egy e-mail, miszerint a ráutaló magatartás miatt a szerződés életbe lépett. Én meg csak nézek, hogy mi van???
Reggel első dolgom, hogy hívom ezt a bandát. Mire hat-hét perc várakozás után ügyintézőhöz jutok, elkezd sisteregni a telefon, végül már egy k. szót nem értek abból, amit a (egyébként nem túl kedves) nő mond a vonal másik végén. Kérném, hogy hívjon vissza, mert kicsit túlzásnak tartom, hogy újabb tíz-húsz percet várjak, mire kegyeskednek ügyintézőt kapcsolni de csak annyit értek, hogy "nem tudom visszahívni".
Közben eszembe jut a myupc. Belépek, és azt hittem, felrobbanok az idegtől. A visszavitt Horizon box és a ránk erőszakolt, egyébként majdnem teljesen felesleges modem szerepel a készülékeim közt, a nálunk lévő HD-s boxnak viszont nyoma sincs.
Most mehetek be személyesen, ami megint plusz idő, plusz idegeskedés, plusz költség, mert egy hanyag banda intézi az ügyeket.
Rajtam múlna, ez lett volna az utolsó dobása a UPC-nek a lakásban.
-------------------------------------------------------
És akkor a slusszpoén: a myUPC felületen látott információk végképp kiverték a biztosítékot, összekaptam magam és elmentem a legközelebbi irodájukba. Ott a srác kissé bambán nézett rám, mikor felsoroltam, hogy mit látttam a webes felületükön és megnyugtatott, hogy azon a felületen amit ő lát, pontosan az szerepel, ami nálunk van: egy darab, ősrégi STB, semmi több.
Hogy akkor mi volt ez a reggeli mail és a webes ügyfélszolgálati oldal miért mutat egészen mást, arra azért kíváncsi lennék. :W
--------------------------------------------------------
Ma sem keltem hiába: belebotlottam itt egy UPC-s topikba, ahol azt állítják, hogy a 1221 díjmentesen hívható. Esküdni mertem volna, hogy nem ingyenes a szám. Többek közt azért is, mert az elmúlt két hónapban közel duplájára nőtt a mobil számlám a korábbiakhoz képest, és a legtöbbet a UPC-re várakozva "telefonáltam" érzésem szerint.