2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • UPC te drága...

    Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akinek problémája akadt a tisztelt szolgáltatóval.
    Kezdve azon, hogy telefonon szinte lehetetlen elérni őket, sokszor 8-10 perc várakozás után megunom és lerakom a telefont. Ami persze nem kevés pénzbe kerül. Mobilról kb. 30Ft/perc. Én meg csodálkozom, hogy miért magas a telefonszámla...
    Elektronikus út? "30 napon belül válaszolunk". Kösz.

    Történet: volt új tévé (már nincs meg), kértem hozzá előbb egy Horizon boxot, majd rá egy héttel egy média kártyát, hogy el tudjam dönteni, melyik a jobb, melyik kell.
    A tévé hibás volt, a UPC szolgáltatásának színvonala kritikán aluli, tévét visszaküldtem, a UPC összes cuccát, kivéve, az évek óta nálunk lévő HD-s STB-t, visszavittem személyesen. Ez úgy két hete történt.

    Ma hajnalban jön egy e-mail, miszerint a ráutaló magatartás miatt a szerződés életbe lépett. Én meg csak nézek, hogy mi van???
    Reggel első dolgom, hogy hívom ezt a bandát. Mire hat-hét perc várakozás után ügyintézőhöz jutok, elkezd sisteregni a telefon, végül már egy k. szót nem értek abból, amit a (egyébként nem túl kedves) nő mond a vonal másik végén. Kérném, hogy hívjon vissza, mert kicsit túlzásnak tartom, hogy újabb tíz-húsz percet várjak, mire kegyeskednek ügyintézőt kapcsolni de csak annyit értek, hogy "nem tudom visszahívni".

    Folytatás...

    Tóniszomszéd 8 éve 22

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.