2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

UPC te drága...

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akinek problémája akadt a tisztelt szolgáltatóval.
Kezdve azon, hogy telefonon szinte lehetetlen elérni őket, sokszor 8-10 perc várakozás után megunom és lerakom a telefont. Ami persze nem kevés pénzbe kerül. Mobilról kb. 30Ft/perc. Én meg csodálkozom, hogy miért magas a telefonszámla...
Elektronikus út? "30 napon belül válaszolunk". Kösz.

Történet: volt új tévé (már nincs meg), kértem hozzá előbb egy Horizon boxot, majd rá egy héttel egy média kártyát, hogy el tudjam dönteni, melyik a jobb, melyik kell.
A tévé hibás volt, a UPC szolgáltatásának színvonala kritikán aluli, tévét visszaküldtem, a UPC összes cuccát, kivéve, az évek óta nálunk lévő HD-s STB-t, visszavittem személyesen. Ez úgy két hete történt.

Ma hajnalban jön egy e-mail, miszerint a ráutaló magatartás miatt a szerződés életbe lépett. Én meg csak nézek, hogy mi van???
Reggel első dolgom, hogy hívom ezt a bandát. Mire hat-hét perc várakozás után ügyintézőhöz jutok, elkezd sisteregni a telefon, végül már egy k. szót nem értek abból, amit a (egyébként nem túl kedves) nő mond a vonal másik végén. Kérném, hogy hívjon vissza, mert kicsit túlzásnak tartom, hogy újabb tíz-húsz percet várjak, mire kegyeskednek ügyintézőt kapcsolni de csak annyit értek, hogy "nem tudom visszahívni".
Közben eszembe jut a myupc. Belépek, és azt hittem, felrobbanok az idegtől. A visszavitt Horizon box és a ránk erőszakolt, egyébként majdnem teljesen felesleges modem szerepel a készülékeim közt, a nálunk lévő HD-s boxnak viszont nyoma sincs.
Most mehetek be személyesen, ami megint plusz idő, plusz idegeskedés, plusz költség, mert egy hanyag banda intézi az ügyeket.

Rajtam múlna, ez lett volna az utolsó dobása a UPC-nek a lakásban.

-------------------------------------------------------
És akkor a slusszpoén: a myUPC felületen látott információk végképp kiverték a biztosítékot, összekaptam magam és elmentem a legközelebbi irodájukba. Ott a srác kissé bambán nézett rám, mikor felsoroltam, hogy mit látttam a webes felületükön és megnyugtatott, hogy azon a felületen amit ő lát, pontosan az szerepel, ami nálunk van: egy darab, ősrégi STB, semmi több.
Hogy akkor mi volt ez a reggeli mail és a webes ügyfélszolgálati oldal miért mutat egészen mást, arra azért kíváncsi lennék. :W
--------------------------------------------------------
Ma sem keltem hiába: belebotlottam itt egy UPC-s topikba, ahol azt állítják, hogy a 1221 díjmentesen hívható. Esküdni mertem volna, hogy nem ingyenes a szám. Többek közt azért is, mert az elmúlt két hónapban közel duplájára nőtt a mobil számlám a korábbiakhoz képest, és a legtöbbet a UPC-re várakozva "telefonáltam" érzésem szerint.

Hozzászólások

(#1) ncc1701


ncc1701
veterán

Csak net kell, minden letölthető. Nem is értem, hogy valaki még néz tv-t? :)

(#2) Tóniszomszéd válasza ncc1701 (#1) üzenetére


Tóniszomszéd
csendes tag

Például aki nem akar még egy számítógépet bekapcsolva tartani, ha filmet néz, rádiót hallgat.
Egyébként ez az egész cirkusz akkor is megvan, ha upc netet használsz. Csak azt már évekkel ezelőtt kidobtam, mivel a net eredendően miattam van a lakásban. A tévét meg a párom használja elsősorban, miatta kell.
Kielégítő a válasz?

(#3) icemad válasza Tóniszomszéd (#2) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Tvre tudsz kötni raspberry pit, arra teszel Kodit, arra meg Movieshark.xyz kiegészítőt, hozzá magyar iptv listát és kész. Én tudok nézni 360 tv csatornát, és az összes filmet, sorozatot, amit csak legyártottak. És csak net kell hozzá...

Szerk. : ráadásul működik bármilyen Windows, Linux vagy android rendszeren, telefonon, tableten, okos tvn.

[ Szerkesztve ]

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#4) Tóniszomszéd válasza icemad (#3) üzenetére


Tóniszomszéd
csendes tag

És ennek mi köze ahhoz, hogy a upc hozzáállása és szolgáltatásának színvonala, finoman szólva megkérdőjelezhető? ;)

Arról nem beszélve, hogy tévére nem pocsékolnám a sávszélességemet.

(#5) icemad válasza Tóniszomszéd (#4) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Hogy nem kötelező upc től elhozni a sok felesleges kacatot, ilyen olyan beltérit, set top boxot, stb.

30 megabites net meg elég a tvnek plussz az egyéb eszközöknek.

[ Szerkesztve ]

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#6) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Te ennyitől "felrobbansz az idegtől"? :DDDDDDDDD
Ideggyenge.

(#7) D1Rect


D1Rect
félisten

Én aztán kib@szott hisztis tudok lenni, de 10+ éve maximálisan elégedett vagyok a UPC-vel.
Nekem pár perc alatt mindig sikerült elérni az ügyfélszolgálatot, ha bajom volt max 2 napon belül itt volt a szerelő.

(#8) Tóniszomszéd válasza D1Rect (#7) üzenetére


Tóniszomszéd
csendes tag

Nem a hibabejelentő menüpontról beszélek. :)

(#9) Tomi_Sci


Tomi_Sci
őstag

Még az első internetcsomagom UPC-s volt, 1Mbit le, 256kbit fel. Akkor ez volt a legkedvezőbb árú a környéken, és bíztam a szolgáltató "nevében". Soha olyan pocsék kiszolgálást nem kaptam az akkor azért magasnak számító havidíjért, pedig a mobilszolgáltatók ebben erős konkurenciát jelentettek az utóbbi években. A végén már a sebesség meg a ping sem érdekelt, csak működjön egy email erejéig. Amikor bekötötték a Digit, egy megváltás volt. Azóta fizetek ugyanannyit a netért (igaz új előfizetőknek drágult), közben a sebesség papíron négyszeresére, gyakorlatilag ötszörösére nőtt. És nem kamu 1000/1 Mbit csomagjaik vannak, hanem valóban használható, értelmes feltöltési sebességgel. Hétközben Gbit/Gbit-es netet használok Valve szerverekre 5-ös pinggel, de az otthoni "leglassabb" Digi sem érződik visszalépésnek a hétvégén. Kétszer volt gond, mind a két alkalommal az utcát kiszolgáló switch tápja behalt bizonyos terhelés fölött, amit elég nehéz volt beazonosítani mert csak akkor jelentkezett ha kb. mindenki egyszerre netezett, de nagyon korrektül álltak hozzá és egy nap alatt megoldódott.

Ezt csak azért írtam le, mert így is lehet üzletet vinni, és gondolom nem veszteséggel. Tévém meg telefonom nincs, azokról nem tudok nyilatkozni egyik szolgáltatónál sem.

ui.: nem fizetett hirdetést olvashattak :))

[ Szerkesztve ]

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#10) D1Rect válasza Tóniszomszéd (#8) üzenetére


D1Rect
félisten

Nekem ilyen tapasztalatom van.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.