2008,10,08-án vásároltunk egy Sony Ericsson W760i készüléket.2009.03.19-én beadtam garanciális szervizelésre,mert nem töltött,fülhallgatója nem működött.2009.03.27-én alkatrész hiány miatt kicserélték.2009.0610.én újra ez a hiba jelenség jött elő 06.17-én vissza kaptuk a készüléket,javítva.Pár hónapig működött,de 10.01-újra be kellett adni javításra.10.09-én vissza kaptuk a készüléket egy jegyzőkönyvvel,hogy a garanciát megvonják,mert szakszerűtlen javítás nyomait találták,de előtte is ők szervizelték.Azt mondták,ha az ő álláspontjukat nem fogadom el menjek a fogyasztó védelemhez.Oda fogok fordulni,de hogyan tudom bizonyítani,hogy ők szervizelték szakszerűtlenül a készüléket?
A szakszerűtlen szerviznek valószínűleg vannak külsérelmi nyomai, az előző gariztatás során kiállított lapokon kell megnézni, hogy mit javítottak rajta és ha az adott területen látszódik valami, akkor esetleg lehet valamit tenni, amúgy nem sokat. Bár ez sem egy nagy ötlet.
[ Szerkesztve ]