...az álom valóra válik.
Nincs is jobb, mint egy japán autó, főleg ha még Honda is.
..: Old Honda's never die - they just get faster :..
Nincs is jobb, mint egy japán autó, főleg ha még Honda is.
..: Old Honda's never die - they just get faster :..
Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
IN GOD WE TRUST!
fűnyíró... sosem értettem a honda motorépítési elveit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
ezt te nem is fogod megérteni
majd egyszer a jövőben...
Ez egy sz@r! Láttál te már 1310-es Dacia-t? Na annak van terpesztése, motorhangja. De ennek? A szakálnyíróm sportosabb.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
mit? hogy alacsony nyomatékú motorokat gyártanak, amiket agyon kell forgatni ahhoz, hogy menjenek?
tényleg nem. ez is foroghat saccra vagy 8000-9000-et, mire leadja a teljesítményét...
ahogy a szakemberek mondják: there is no replacement for displacement.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Azt azért hozzátenném, hogy kiváló motorokat gyártanak. Ugyanis alacsony fordulaton igaz, hogy nem megy, viszont nem is fogyaszt sokat. Mellé lehet őket pörgetni, akkor megy is mint a barom. Plusz a honda motorjai legendásan megbízhatóak. Nekem ajándék lenne egy ilyen motor a kocsiba, mivel megrögzött benzines párti vagyok. Ahogy nézem, neked a diesel dukál...egy szép piros traktor. Azt nem kell pörgetni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
akár dízel dukálna, akár nem, benzinesem van és marad is. csak nem ilyen visító fűnyíró.
ha már hondától kellene választanom, a legend 3.6-os v6-os motorja az motor. a többi...
egyébként igazad van, tényleg legendásan megbízhatóak: a megbízhatóságuk főleg legenda.
totálkár szerint ez 208Nm@7500-on és 241 Le@8300-on... eléggé lol mindkét adat. kombinált fogyasztás meg 9.9 l/100 km, na ez messze van az általad írt "nem is fogyaszt sokat"-tól. Hozzá 1270 kiló, 143 literes csomagtartóval. lol.
félreértés ne essék: nem a kivitelezést fikázom, mert ilyen agyhalott módon megtervezett motort rendesen megcsinálni az szép munka. hanem a tervezési alapelveket.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Saját kategóriájával hasonlítsuk össze. Az MX5, 350Z is 10lityi körül fogyaszt és ezek az autók nem a kevés fogyasztásról híresek.
Remélem, hogy nem csak bemásoltad, hanem el is olvastad a cikket.
A minap elindult a zárt béta teszt a játék új kiadásához, amely korábban csak mobilokon és tableteken volt elérhető.
Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
Több mint két évtizeddel az eredeti megjelenése után Akira Toriyama egyik kevésbé ismert mangája videojáték-feldolgozást kapott, hogy újra elmesélje a sivatagban lakók démonok és emberek történetét.