Elvileg nálunk is tudja a VDSL-et de így nem látom értelméát hogy többet fizessek és valszeg ugyan olyan sz@r lesz. Nyáron volt az hogy a HGW elkezdte eldobálni a netet de így percenként... VPN dobta a kapcsolatot mire újra csatlakoztam a céges hálóhoz megint megszakadt... 2 hét volt mire megoldották a problémát. Szerelő kijött, HGW kicserél semmi teszt majd elmegy. próbálgatom ugyan úgy szar. Hívom őket megint, megint kijön,kicserél, teszt nélkül elmegy a szerelő, megint szar. Harmadjára kihozott egy VDSL képes eszközt azzal ment minden tökéletesen.
Most 1 hónapja lejárt a hűségidőm és felhívtak hogy megakarom e hosszabbítani mert ha nem akkor nem kedvezményes áron kapom tovább. Hát mondom akkor hosszabbítsuk más úgysincs. Adatokat megadtam folyamatot elindítottuk, viszonthallásra. 10 perc múlva csörög a telefon természetesen a trécom, hogy látják hogy nálam egy VDSL képes eszköz van kint de ugye csak ADSL-re vagyok előfizetve ezért cserélniük kell. Elecsetelem nekik hogy mi volt nyáron és hogy ugyan ne cseréljék már ki mert megint két hét szenvedést nem akarok magamnak. Hát de kikell ezzel jár a hosszabbítás időpont egyeztetés miatt a 06.... számot hívjam fel. A 4. ügyintéző volt annyi értelmes hogy felfogta mi a problémám, közölte hogy utánakérdez és visszahív. Megoldotta a srác fél óra múlva hívott hogy nem kell cserélni.
Az előtte lévő három hölgy ügyintézőnek meg üzenném itt is hogy legyenek már kicsit rugalmasabbak és ne csak a betanult 5 mondatot tudják ismételni...
God must love stupid people, he made so many of them.