2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

DPD tapasztalatok

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nem tudom kinek milyen tapasztalatai vannak a céggel, nekem most van velük dolgom először, de egyelőre úgy tűnik egyben utoljára is. Történt először is, hogy a pénteki napon rendeltem egy hazai webshopból egy routert, mert az előző felmondta a szolgálatot.
Ez után szombaton reggel kaptam egy e-mailt, hogy hétfőn (ma, 03.30) szállítják 8 és 18 óra között, és erre rá egy órával egy sms-t is, hogy AZNAP (szombat, 03.28) hozzák nekem a cuccost 8 és 18 között. Szombaton nem jött senki, ma kaptam újabb sms-t.
A csomag nyomonkövetése menüben az állt, hogy itt voltak szombaton 5 óra 9 perckor de nem tudták átadni, mert nem voltam otthon...
Be sem kapcsoltam semmi hangkeltő eszközt, érdemben semmit nem tudtam intézn, mert egész nap a nappaliban dekkoltam, nehogy éppen abban az 5 percben jöjjenek. Nem jöttek. Az sms-t egy az egyben idézem:
Előrejelzésünkkel ellentétben a xxxxxxx számú
csomagját a mai napon nem fogjuk átadni.
A kiszállítás napján újra értesítjük, elnézést
kérünk a történtekért. DPD

Szóval amíg nem méltóztatnak kihozni (bármikor lehet) addig otthon kell ülnöm egész nap? E-mailre egyelőre nem válaszoltak, telefonra szintén nem. Az előrejelzéseikkel ellentétben ma még van 2,5 órájuk, ha valami csoda folytán mégis hoznák, én várok... :W

Hozzászólások

(#1) Moethe


Moethe
csendes tag

Dettó ugyanez volt velem és párommal a hétvégén. Mi tv-t rendeltünk, szombaton ugyanúgy sms, egész nap otthon voltunk, de mivel a kapucsengő kódja nem volt nekik megadva, vártuk, hogy hívjanak, természetesen feleslegesen. Aztán ma reggel mára ígérték a kézbesítést, kíváncsi vagyok mi (nem) lesz belőle...

(#2) Met


Met
nagyúr

Hozzánk jönnek céges szinten minden nap (6 éve), egyszer volt gond hogy nem vittek ki valamit napokig.
Azzal az egy depóval van csak gond.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#3) nonsen5e válasza Moethe (#1) üzenetére


nonsen5e
addikt

Lehet, hogy csak én vagyok túlképzett, de nem hiszem, hogy a kapucsengő használatához felsőfokú végzettség kellene. Teszem azt, az 5 éves unokahúgomat beállítom a kapuba és megmondom a nevet amit keressen, ő is képes felcsöngetni, hogy sziiijjaaaaaa. :) :DDD Nehogy már házszám és név alapján ne találjon meg. Legközelebb majd megírom, hogy az utca sarkától 26 lépés, és a kaputelefonon a bal felső gombtól lefelé számított 6. gombot nyomja meg.

Budapest, XI. ker.

[ Szerkesztve ]

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#4) Moethe válasza nonsen5e (#3) üzenetére


Moethe
csendes tag

Csak azért írtam, mert így érthető miért telefonon vártuk a jelentkezésüket :) Amúgy nekünk is azt írták, hogy sikertelen kézbesítés, ami vérlázító, mert így olyan mintha rajtunk múlott volna, holott egyáltalán nem.
Amúgy most kaptam az infot, hogy sikerült kézbesíteni, ehhez mondjuk telefonálni is kellett, hogy ugyan legyenek oly szívesek (szerencséjükre nem én hívtam őket, hanem a párom :D ) Gondolom kicsit letérdeltek a múlt heti emagos akcióktól, mindenesetre elég amatőr ez így.

(#5) Stanlee


Stanlee
őstag

Céges szerződésünk volt velük, akkoriból az a tapasztalatom, hogy az esetek többségében sikerült kikézbesíteniük egész jól a csomagokat. Havi szinten volt kb. 15 csomagunk, ami azt jelentette, hogy az ország x pontján fel kellett venniük egy csomagot és egy másik ponton - ez mindig ugyanaz volt - leadni. Kb. 2-3 alkalommal havonta nem sikerült a csomagfelvétel vagy leadás. Ezekre az esetekre kamu beírások születtek, pl. hogy címzett nem elérhető, vagy csomag nem állt készen felvételre. Onnan tudtuk, hogy nem is voltak ott felvenni a csomagot, mert az üzemek területe be van kamerázva, szóval visszanézve a videókat nem volt az autójuk még csak a kapu környékén se. Telefonálni nem szoktak, hiába van telefonszám megadva.

Európán belül az egyik legolcsóbb a szolgáltatásuk, párszor küldtem velük Angliába, Németországba, Ausztriába is csomagot, ott megkapták a címzettek, de nem tudom, mennyire volt olajozott a kiszállítás. Sajnos nekem már mindegyikkel (GLS, DHL, DPD, UPS, FedEx) volt rossz tapasztalatom. A drágábbak sem jelentenek jobb/gyorsabb kiszolgálást sajnos...

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#6) nonsen5e válasza Moethe (#4) üzenetére


nonsen5e
addikt

Hát igen, kovácspistafutár kft.-től még elfogadható is lenne, de azért a DPD azért elég nagy cég az ilyen szerencsétlenkedéshez...

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#7) Stanlee válasza Met (#2) üzenetére


Stanlee
őstag

A depók megérnek még egy misét, az egyikkel folyamatosan bajunk volt, ott kamu dolgokat írtak be, miért nem tudják a csomagot felvenni. Az egyik sofőr a végén mondta, hogy azért nem jönnek ki, mert aznap nincs arra kiszállítanivaló, és nem éri meg nekik kijönni, szóval megy a kamu beírás. Ez mondjuk még nagyon a magyar rendszer kiépítése során volt, de azért eléggé felháborító volt.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#8) Lauda


Lauda
félisten

Nekem nagyon jo veluk a tapasztalatom. Legutobb is mondom rajuk kerdezek mikor jon a csomag. 10 perc mulva valaszoltak, hogy kerik a csomagszamot, hogy utana nezhessenek. Elkuldte az elado a csomagszamot, megirtam nekik, ujabb negyed oran belul jott a valasz, hogy a futar 12 oraig varhato. Kb fel 12-kor atvettem a csomagot. De ezt leszamitva sem volt sosem problema veluk. Az atvetelhez is az adott napon es idoszakban mentek.

Erre a cimre irtam: dpd@dpd.hu

[ Szerkesztve ]

(#9) The DJ


The DJ
addikt

Heti szinten többször is jön hozzám a DPD, hoz/visz csomagokat/alkatrészeket. Az olcsóságuk miatt esett rájuk a választásom és a vevőknek is az a fontos, hogy minél olcsóbb legyen a szállítás. A tapasztalatom sajnos elég vegyes, kicsit olyan olcsó húsnak híg a leve utánérzés. A hozzám járó sofőr olyan elegánsan hajítja be a csomagtérbe a csomagokat, hogy néha a hajam is égnek áll. Átadom neki, ráragasztja a fuvarlevelet és derékhajlítás nélkül behajítja a dobozomat az autó végébe, ezért nagyon (NAGYON!) alaposan és jól kibélelve kell csomagolnom, hogy elkerüljem az ebből adódó kellemetlenségeket. A másik dolog pedig az, hogy már az elején közölte, hogy ha nincs erre más fuvarja, akkor bizony nem fog csak miattam eljönni, ezért azt fogja beírni a gépbe, hogy nem talált itthon, tehát ha ezt látom a csomagszámnál, akkor ne lepődjek meg. Ez pedig az utóbbi hetekben kétszer is előfordult.

A legrosszabb tapasztalatom egy visszatérő csomaggal volt, azaz nem vette át a vevő és ilyenkor (talán két alkalommal) még megpróbálják újra kézbesíteni. Ilyenkor végigzögyögtetik a depótól a címzettig és gondolom nem bánnak kesztyűz kézzel a csomaggal. Mire visszakaptam úgy nézett ki az alaposan becsomagolt laptop, hogy a külső csomagolás szinte egy az egyben hiányzott a dobozról, a sarkai pedig ki voltak szakadva és kilátszott maga a gép, ami észrevehető ütődéseket és karcokat kapott. Azt hittem ennyivel megúszom, de nem. A Wifi fizikai ki/be kapcsolóját is ütés érte és ezáltal meg is szűnt működni, tehát nem tudtam aktiválni többé a beépített wifit, ezért maradt az USB-s stick.

A GLS ezzel szemben gyors, pontos és teljesen más munkamorállal dolgozik. Csak ugye jóval drágábbak is...

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#10) XtremLor válasza The DJ (#9) üzenetére


XtremLor
őstag

Dpd-rol ugyan ez a velemenyem, magasrol lesz_rjak a csomagokat, dobalas alap, a rakter egy kaosz csak behajigalnak mindent, nem kerulne sokba pl a nagyobb sulyosabb cuccokat rogziteni, volt hogy egy kamion tengely alol huztuk ki az enyemet ami csak bevolt dobva...gondos csomagolas eseten is jartunk ugy hogy a lab szilankosra volt torve, 20kg gondolom nehez volt a szerencsetlennek igy oda kell verni rendesen, hat miert ne. Kerulom ha tehetem, nem hianyzik a baj....
A gls csak pozitiv tapasztalatom van, a teruletis jo baratom is lett, banom is kicsit, mivel otthagyta a ceget 1 honapja....

"Legen...Wait for it...Dary"

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.