Ez egyelőre csak egy kis ízelítő jelenleg még formálódik a cikk címlapra. A 0.ról építettem fel az autó vezérlését , ráadásul 0 programozási skillel eleve hátránnyal indultam de "Ha ez ember nagyon akarja , bármit elérhet a világon" . Arduino UNO board-ot használom , benne egy Atmega328 "procival", és bluetooth-on keresztül kapja a vezérlést telóról. Drótkazal van mindenfelé végleges nyákterv már megvan.
A motor meghajtását illeti ott szépen apránként haladtam előre a megvalósítással, először szoftveresen direkt módon hajtottam a motort két különböző irányba valahol mégis el kell kezdeni, de az arduindo nem egy erőgép 5V-on maximum 100mA-t tud leadni, így kell ez izmos meghajtás legalábbis a hátsó motornak mindenképp.
A H-híd ő teszi lehetővé nekünk hogy két irányba tudjuk vezérelni a motort. 4 darab tranzisztorral vagy 4 darab FET-tel meg lehet oldani (komplementer pár legyen) . Jelen esetben a meghajtáshoz egy FET hidat a hátsó kerekek meghatásához, és egy tranzisztor hidat az első kerekek forgatásához használtam. Megoldhattam volna mindent tranyóval de hátsó motor indulási áram felvétele bőven meghaladta a 3-4 Ampert amint a BC139 és 140 páros nem igazán szeretett. A szünetmentes tápból való IRFZ46 és a IRF4905 70A-ig is jók voltak szóval nem volt gond onnantól az árammal.
Egyelőre ennyi íme egy videó működés közbe ,jah telóról irányítom van egy app "erre" , programozható gombokkal minden van mint a búcsúba. Bluetooth SPP , egyedül egy hátránya van nem lehet és kapcsolatot ki alakítani a gombok között és így kicsit körülményes az irányítás de megoldható.