Kedves 576 munkatárs,
Az elmúlt hetekben a következő bohózat történt meg velem a boltjukban. A használt játékok menüpontban találtam egy Portal 2 játékot XBOX 360 platformra, a webshop szerint volt egy darab raktáron az Euro Parkban. Ezt azonnal meg is rendeltem - december 28-án - személyes átvétellel a Camponában. Olvastam és meg is értettem, hogy a két ünnep között a futárszolgálat leáll, a raktárkészlet tájékoztató jellegű (bár a 'tájékoztató jellegű' kifejezés pontos definícióját meghallgatnám), így bementem és megkérdeztem a Camponában dolgozó munkatársakat - december 30-án - hogy mi a helyzet, megvan-e még a játék, át fog-e érni. Pozitív választ kaptam, miszerint igen, megvan a játék, és január 2 után várható az átküldése, ahogy erről tájékoztattak is az emailben a rendelésnél, további információkkal kapcsolatban majd hívnak. Mivel ez volt az egyetlen, az országban fellelhető ilyen játék, így folyamatosan néztem, hogy a webshop szerint raktáron van-e a termék, illetve a profilomon, hogy mi a státusza, ezekről érdeklődtem is a boltban tett látogatásomkor. Január 2-án végül kikerült a webshopból a játék, ekkor azt gondoltam sínen vagyunk, lassan átér a Camponába. A várakozást január 7-én untam meg, ekkor mentem el ismét a Camponába, és kérdeztem meg, hogy mi a helyzet. Először azt a választ kaptam, hogy természetesen minden rendben, a héten várható a termék, sok volt a rendelés, de azért ránéznek. Nincs már az Euro Parkban, de a központban sem, szóval úton van, vagy az Euro Parkból a központba, vagy a központból a Camponába.
" - De biztos, hogy megjön?
- Biztos. De ha nagyon akarod, felhívom neked az Euro Parkot."
Felhívta a hölgy (Rita, ha jól emlékszem), közben hirtelen rátalált néhány megjegyzésre a rendeléssel kapcsolatban. A játékot félre rakatták - először azt mondta, hogy január 2-án, aztán 3-án érte is mentek, engem pedig negyedikén értesítettek 4-én, hogy nincs már meg. Értesíteni biztosan nem értesített senki (ezt elég könnyen lehet ellenőrizni), miután harmadszor mondtam, elhitte.
" - Ha 2-án rakatták félre, miért nem én kaptam meg, aki december 28-án rendeltem meg?
- Ja nem 2-án rakatták félre hanem amikor már én rendeltem félre volt rakatva, csak január 2-án nyitott az üzlet."
Hosszas beszélgetés után látszólag elfogadtam a helyzetet, de arra azért még rátértem, hogy miért is nem tudok erről.
" - Decemberbe csillió rendelésünk volt, és valószínűleg el lettem felejtve, miután beírta a megjegyzésbe a munkatárs, hogy felhívott."
Nekem is csillió meglátásom van az üggyel kapcsolatban, kezdve ott, hogy hogyan lehetséges az, hogy egy termék le van foglalva egy hétre, amikor az exkluzív ruhaboltokban is csak maximum egy napra lehet lefoglalni bármit is... Erről én miért nem tudtam, amikor direkt bementem megkérdezni?
A továbbiakra nem térnék ki, remélem az eset leírásán érződnek azok a pontok, ahol hibáztak. Azt gondolom ezek kijavítása nem nagy dolog, plusz egy opció a webshopban, hogy a termék személyesen le van foglalva - ha ez valóban így volt, stb.
Végezetül; véleményem szerint egy 21 üzletből álló, az országban első számú láncot üzemeltető céggel ez nem eshet meg. A legnagyobb tőkével és tapasztalati háttérrel rendelkezve, korrekt és pontos ügyintézést feltételez az ember, vagy legalább azt, hogy ha ez nem teljesülhet akkor egy rengeteg hibával és gyenge ponttal bíró rendszer nem tárnak nyilvánosság elé.
Minőség, ez a kulcsszó!
Várom szíves válaszukat az üggyel kapcsolatban - ami a konkrét esetre válasz, nem pedig a - "köszönjük észrevételét, a jövőben igyekszünk, hogy ilyen kellemetlenségek ne érjék" - és társait!
Szép volt, többet nem jövök!