2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Asus-Edigital borzasztó garanciaintézése

Írta: | Kulcsszavak: Edigital . probléma . garancia

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Üdv,

Szeretném leírni a felháborító történetem az Edigital-Asus társasággal élek át.

Van egy 02.28-án az Edigitáll (továbbiakban bolt) online vásárolt Asus VX229H monitorom amit 3 hónapig megelégedéssel használtam, mindaddig míg észre nem vettem egy "apró" hibát. A kijelző kompletten válik el a keret felső réstől és sötétben atrvilágítás szivárog kifele.[link][link][link][link] [link]Úgy döntöttem leadom a monitorom szervizbe. Ez meg is történt 06.17-én a soroksári Edigital üzletbe, majd vártam a fejleményeket. Tudtam,hogy a szervizelés kb 1,5 hónap.

07.11-én hívta apámat a bolt,hogy mehetünk érte. Apám bement és megdöbbenve tapasztalta ,hogy javítatlanul küldték vissza a monitort és azt mondták hibátlan. Apám mondta nekik,ha a fejére esik a komplett kijelző akkor is az lesz? Vissza lett küldve a monitor.

Augusztus 13-án már gyanakodtam,hogy itt valami nem kóser, felhívtam az Edigital ügyfélszolgálatot. Alaszuk az volt, hogy a monitor szervizben van és írnak e-mailt ha tudnak valamit. Mondom rendben köszönöm ésrtam türelmesen.

Augusztus 30-án már kicsit aggódva hívtam a boltot,hogy mi a javítás állapota. Válaszuk(sablon szöveg): Megérti a türelmetlenségem, de szervizben van, ír ha tud valamit.

Szeptember 8-án hívtam az Asus ügyfélszolgálatát, felvette egy kedves férfi. Mondta megnézi a rendszerben. Annyit látott,hogy a szervizt a monitor 07.27-én elhagyta ésst nem, mondom a bolt szerint maguknál van, mondta megkérdezi a szervizest és ír(ami nem történt meg).

Szeptember 12-én megint hívtam a gyártói ügyfélszolgálatot és ez volt alaszuk: Igen emlékszik mi volt, írt is nekik de a főnöklaszolt,hogy a javítást végző emberke szabin van, újra megkérdezi őket és emailen tájékoztat.(megint nem történt meg)

Utána hívtam a boltot és alaszuk: A monitor cserés lesz,nem lesz pénzvisszafizetés szerinte,de szervizben van. -Elmondtam neki mit mondott az Asus-. Megnézi mit tud tenni, 3x elment a telefontól, Ő csak annyit lát,hogy szervizben van, ír a szervizeseknek. Max ennyit tud tenni.

Szeptember 15-én bementem apámmal a soroksári üzletbe és emelt hangerővel kérdeztük merre van a monitor. A dolgozó hátrament és hozta a monitort. Hoppá itt a monitor, ma jött meg. Felbontottuk megmutattuk és javítatlan volt. Már nem volt kedvem oda-vissza küldözgetni és a boltos azt mondta ő nem tud semmit tenni, elhoztuk.

Utána kezdődött a harc.

Még e hónapban felhívtam az Asus-t most egy másik kolléga vette fel. Elmondtam neki a panaszom és a kollégájának a hanyagságát, bocsánatot kért miatta. A kolléga is megígérte ,hogy jelez e-mailben ,hogy miért nem javították, elkéri a képeket és az Asus külldi részlegével tárgyal.Semmi nem jött utána.(Üdv 194-es számú ügyfélszolgálatos)

Ha jól emlékszem még egyszer hívtam őket és akkor utána jött válasz és levelezés(csatolva).


Írtam az ügyfélszolgálatnak levelet szeptember 22-én de semmi válasz nem jött ata se.

Október 22-én hívtam fel őket és akkor elmagyaráztam nekik,hogy a monitor hibája igenis hiba mert apám VX249H monitorának semmi baja.Mondta küldjem el a képeket és ír a szervinek majd nekem,semmi. (levelezés és videó csatolva)


Jó VX249H:VIDEÓ
Rossz VX229H: VIDEÓ

Asusnak elküldtem ugyan ezt éslasz meg minden csatolva.

leményem szerint a 3 hónapos szervizidő, az egymásra mutogatás és a tájékoztatás elmulasztása több mint felháborító. Abban teljesen biztos vagyok,hogy a továbbiakban kerülöm mint a két csaló bandát és a hozzájuk kötődő dolgokat. Az Asus szervizében nem egyszer csalódott a családom, és én is. Ipari hulladékot gyártanak. Most itt van a nyakamon egy monitor amit jelentős bukással tudnék továbbadni mert a sat becsületem szerint nem adok el hibás cuccot annak eltitkolásával,hogy hibás. Nem tudom mitévő legyek.

Ma 2017.11.05-én észrevettem,hogy atrvilágításba kosz került.
KÉP

Az egerem is egy történet, de ez is befejezetlen. Van egy Asus Rog Sica gamer egerem. 4 hóban megadta magát(decemberi) argő ha tekertem össze vissza tekert ha fel akkor le vagy fordítva, néha jó volt. Másl hónap után pénz vissza, vettem egy ugyan olyan egeret ami megint ugyan azzal a dologgal hibázik.

Első írásom, hibákért elnézést kérek :Rrmilyen észrevételt,javaslatot az üggyel és az írással
kapcsolatban szívesen fogadok.

FRISSÍTÉS:
Edigitalnak küldtem egy levelet ,hogy ha nem oldjuk meg az ügyet akkor Békéltető Testülethez fordulok. Ez volt 11.09-én.

Ma 11.14-én jött hirtelen egy válasz apámnak:

Kedves lászló attila!

Eton szeretném tájékoztatni hogy a 246966 szervizlapszámon leadott terkével kapcsolatban egyeztettünk a központi szervizünkkel.
A leadott terkkel kapcsolatos ügyintézést arkaszerviz végezte, ez az álsfoglalás tőlünk független.
A szerviz álsfoglalását nem áll módunkban felülrálni.

Megérsét köszönjük.

Üdvözlettel,

Novák István
Ügyfélszolgálati munkatárs

H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu

FRISSÍTÉS 2:
November 14-én küldtem a Homár Blognak egy levelet linkkel erre a leírásra, ata még válasz nem érkezett.

November 20-án jött még egy email az ügyfélszolgálattól:

Kedves Ügyfelünk!

Elnézést kérünk a hosszabb feldolgozási idő miatt.
Eton szeretném tájékoztatni hogy a 246966 szervizlapszámon leadott terkét, arkaszerviz szakvéleménye alapján küldtük vissza Önnek.
Melyben az Asus szakvéleménye alapján a késlék rendeltetésszerű működést produkált.
Amennyiben nem ért egyet a szerviz véleménnyel, az alábbi linken igénybe veheti az Asus magyarországi szerviz hálózatának Háztól-Házig szolgáltatását is:
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/h/

erhetőség:
Asus Magyarország szerviz és ügyfélszolgálat

(1) 505 4561

Megérsét köszönjük.

Üdvözlettel,

Novák István
Ügyfélszolgálati munkatárs

H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T+36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu

Frissítés 3: Békéltető testülethez fordultam, most 01.05-én behívtak februárra meghallgatásra, remélem nyerünk. Tékozló Homár ata selaszolt.

Utolsó frissítés: Akéltető Testület nekünk adta az igazat, a cég akarata ellenére, de azt a javaslatot adták,hogy a monitor árát adják vissza, és a monitort mi adjuk vissza. Ennek mi örültünk, a cég miután megjött a javaslati papír, kapcsolatfelvételt követően 1 héten belül elszáltotta a monitort és rá 2 napra vissza is utalták a pénzt..

Ebből nekem a tanulság, hogy multiktól soha de soha nem szabad venni semmit, csak a megbízható kis boltok/családi boltokból, ahol a vevőre is figyelnek, és nem csak a profit számít.

UI: Vakegérkének meg köszönöm a kölcsön monitort ez időre! :R

Üdv,
Krisztián

Hozzászólások

(#1) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Én erre annyit tudok mondani, hogy ne hagy annyiban. Ennek nem így kell történnie. Edigitalnál mér régen panaszkönyvbe kellett volna írnod illetve fogyasztó védelemmel felvenni a kapcsolatot.

(#2) laskr99 válasza szabonagyur (#1) üzenetére


laskr99
addikt

Apám az eladást akarta, de nem mert nem akarok átverni senkit. Fogy. védelmet meg itt a fórumon nem ajánlották,csak a hibásként eladást. A békéltető meg hosszú idő elvileg. Pereskedni és társai meg pénzem sincs, nem vagyok tisztába azzal ilyenkor mit kell tenni, és a szabályokkal se. Kedvem szerint rájuk borogatnám a pultot. 18 évesen nem vesznek komolyan :W

[ Szerkesztve ]

(#3) Silεncε


Silεncε
őstag

Nekem egy VZ229H-m van szintén Edigi. Hát ezzel a történettel nem nyugtattál meg. De miért nem rögtön te küldted szervízbe? Futárral elviszik tőled meg hozzák is

(#4) BoB


BoB
veterán

"az Edigitálnál (továbbá bolt)" -> (a továbbiakban "bolt")

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#5) Muerte68 válasza laskr99 (#2) üzenetére


Muerte68
addikt

Nekem két ASUS laptopom van,nem az eladón keresztül hanem direkben házhozjövős garanciába intéztem mind három esetben 1 hét volt a javítás utána házhoz visszahozták,a gyerek laptopjában gyakorlatilag mindent cseréltek-billyenytyűzet alaplap hűtőegység stb.
Szerintem az edigital a hunyó inkább,az ő garanciás ügyintézésük ilyen katasztrófális.

(#6) laskr99Szerintem nagyon nem mindegy a bolt rengeteg plusz idő+trehány ügyintézés a futárnak meg bárki odaadhatja átveheti ha úgy adod meg.

Meg nem mindegy kinek csinálják az edigital-os jótálás elég gyengusz az asus a saját garival jobban foglalkozik

[ Szerkesztve ]

Láttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/

(#6) laskr99 válasza Silεncε (#3) üzenetére


laskr99
addikt

Ugyan úgy szervizbe megy és a futárra nem volt sok időm itthon lenne(folyton diákmeló vagy suli intézés.)

(#7) laskr99 válasza Muerte68 (#5) üzenetére


laskr99
addikt

Nem, mert megvan mind az Asus(fixdirekt kft) papír mind az Asus ügyintézés. Ha nem ők csinálták volna akkor elvileg egyik se lenne.

(#8) laskr99 válasza BoB (#4) üzenetére


laskr99
addikt

Bocsánat, ilyenekben nem vagyok járatos, első ilyen levelem. Megjegyzem :D

(#9) lev258


lev258
veterán

Én egy másik céggel voltam a Békéltető Testületnél korábban. Kb. 3 hónap alatt kitűzik a időpontot, tovább nem is nagyon húzhatják. A történetedet elnézve ez annyira nem hosszú idő. Onnantól kezdve pedig már egész gyorsan megy, miután a felek megkapták a határozatot, a hibás félnek pár hét alatt rendeznie kell.

[ Szerkesztve ]

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#10) djculture


djculture
félisten

Asus cuccot (legalább is itthon) nem szabad venni, én is meg kínlódtam velük laptop ügyben. Rögtön a békéltetőnél kell kezdeni ha mismásolnak mert csak húzzak az időt ez a tapasztalatom. Általában ezt művelik kutya hozzá nem nyúl a cucchoz de visszaküldik a boltba és a vásárló gyanútlanul hazaviszi.
Békéltető ingyen van persze amit ott kihirdetnek azt se kötelező betartania egyik félnek sem. De az már ha továbbmegy általában a bíróságon megállja a helyét.

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.