Már jelez nálam valamit a kis betű, mint minden téren.
Adott egy nokia N8-as, páromnak vettem, pontosabban az E6-ot cserélte le. Ő egy használt készülék, de gyári garis még 1 évig. 3x volt bent náluk nem mondom hol, de peten annyit segítek, legutóbb már kapott új kijelzőt, új érintőt, új kamerát, és még sorolhatnám, rá sem ismerünk, szép, de még mindig nem jó, mert a hibáit produkálja. Hiába kapott kiemelt figyelmet és hiába volt bent 2 hétig. Én elmondtam, hogy használni kell heteket és kijön a problémája. Ami röviden: random fagy, lila kontraszt amit a billzár orvosol, érintő totális kikapcsolása, csak a gombok működnek. Miután megérkezett harmadszor én már reméltem ,hogy jó lesz, de 3 nap alatt 2 hibát produkált. Jeleztem a legutóbbi körnél, hogy FŐDARAB CSERE, nem nem majd eldöntik bent, ez lett a vége. A gond nem itt van mert el lesz adva tök mindegy mennyiért, a gond ott van, hogy nem reagálnak a levelemre amiben jeleztem, hogy ismét rossz mit javasolnak. Nem a szomszédba vannak helyileg és ez a szaladgálás, na értitek. Elébe mentem volna mailben, hogy spóroljak pár kört. Ez egy ovi-s mail cím és erre basznak reagálni, bezzeg a 808 előrendelést felvették tőlem.
Jelenleg nem érdekel a dolog mert odébb van a 808 megjelenés, de majd ha jön és meg kéne támogatni ennek az árából akkor borul ki a bili.
Valaki tud valami okosat mondani?