2017. október 20., péntek

Gyorskeresés

ER-6n CrashBar by sw-motech

Írta: | Kulcsszavak: Kawasaki . ER-6n . crashbar . bukó cső

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Üdv! Pont én ne tudnám milyen a motor az aszfalton (fekve)? Pont én?
Na most felszerelkeztem. Biztos ami biztos. Inkább költök most egy nagyobb összeget, mint baj esetén sokkal-sokkal többet.
Eddig is volt rajta gomba, de nem tartottam valami masszív védelemnek, főleg azért nem, mert az oldalidom kijjebb lóg mint a gomba.

Ez a cső egy német cég terméke és 2009 és 2011 között gyártott modellekkel kompatibilis. Súlya 1923g és 2020g, azaz 4Kg plusz súlyt jelent. Vezethetőséget nem befolyásolja, nem érezni a plusz terhet.
Megmondom őszintén nagyon vártam már, hogy kicsit szerelgethessek. Olyan 1-2 órás munkáról van szó ha minden pörgősen halad. A nehézséget a kulcsok sokszínűsége jelentheti és az, hogy a bontás és az összerakás más méretű és kialakítású kulcsokat igényel.
8-10-14-16-17-imbusz stb mind-mind kelleni fog, sőt még egy kalapács is. Recsegős, csillag, villás legyen. Sőt a gyári szerszámkészlet 16-os gyertyakulcsa is elő fog kerülni.
Nagyon nem akarok belemerülni a szerelés részleteibe, de a fő vonal a következő:
Rajta ülve a motoron a bal oldalival kell kezdeni. Ezen az oldalon le kell szerelni a váltókart, a két lábtartót és a lánckerékhez tartozó minden takaró műanyagot. A motor vázának egy alkatrészét is ki kell cserélni egy nagyobbra. Ez fogja kitenni a szerelés negyedét. Nem lövöm le a poént, de amit 7 éve összeraktak az nem csusszan csak úgy ki onnan. Ez egyik képen látható is, hogy miután kikerült a lánc feszessége nagyon csökken. Az új nagyobb elem épp ezért a feszültség miatt megy majd vissza nehezebben. Értsd: Nincs lyukon. :D

Galéria (a képek mérete 5-7Mb/db)

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

Élesben is tesztelte már valaki

Hozzászólások

(#1) Kolondrum


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Úgy látom nem nyert, itt. :D

Xiaomi RN4 Global (4/64)

(#2) FID


FID
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Szép volt az a motor! Elrontottad :D

Youtube: Casemod FID Facebook: Casemod FID

(#3) Kolondrum válasza FID (#2) üzenetére


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Áhhh nem is!

Xiaomi RN4 Global (4/64)

(#4) FID válasza Kolondrum (#3) üzenetére


FID
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Igazából nem rossz csak nagyon előremegy. Gondolkoztam én is ilyenen, de babettára nem találtam.

Youtube: Casemod FID Facebook: Casemod FID

(#5) Kolondrum válasza FID (#4) üzenetére


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Sztem épp jó nem túl "sok". Egy idom szett nem 2 ft. Egy fél csúcskategóriás vga ára kb. :C

Xiaomi RN4 Global (4/64)

(#6) FID válasza Kolondrum (#5) üzenetére


FID
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Persze az világos, hogy miért vetted. :K

Youtube: Casemod FID Facebook: Casemod FID

(#7) Klaus Duran


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

Augusztus végén veszek egy Er-5-t. Erre meg ilyen szépséget mutogatsz itt. :U

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. :) / Gnome 3

(#8) Kolondrum válasza Klaus Duran (#7) üzenetére


Kolondrum
(PH! félisten)
LOGOUT blog

GS500 - ER5 egy kutya. Mivel előbbivel kezdtem így adva volt, hogy valamivel "jobb" kell. Végül ""csak"" "szebb" lett.
Sok b.mentes km-t hozzá! :R

Xiaomi RN4 Global (4/64)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.