2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Ami itt soha nem lesz!

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Tegnap este a discovery-n ment (vagy NGC? :( ) egy dokumentum film. Ott láttam ezt a dolgot. Magyar szemmel ez olyan nagy dolog, hogy az hihetetlen. Híradóba is bekerülne ha... De itt nem lesz ha. Az R160-ról van szó.
Érdemes beírni a google-ba a következő kifejezést: R160 metro
A képek egy dolog meg a sok leírás, a dokumentum film tartalma volt a lényeg. Ez nem csak egy sima metro. Csak néhány részletet emelnék ki ami nekem köztudott volt hogy itt nem ilyenek a szerelvények.

- !! Fékezéskor visszatáplál a hálózatba. >> Ezek az orosz szarok fékezéskor meleget termelnek nem energiát.

- Ezek a jószágok légféket csak 6 Km/h alatt használnak. Ott a villany a célra (okosok kitalálták, hogyan lehet a hajtást fékezésre is használni - ősrégi dolog) minek levegőzzön. >>> Az orosz csodák nem tudom csak gyanítom (nem néztem utána), hogy csak légféket használnak.

- New York-i barátunk nem töri el a kezünket, láttam hogyan tesztelték. 1980-ig ott is eltörte, bakker 30 éve ez itt még mindig probléma!!! >>> Mondom magamban próbálnád ezt meg nálunk. Ma éppen láttam amikor valaki csukódás közben szét akarta feszíteni mert várta a haverját, egy pár másodpercig tudta tartani majd bummm.

- Az R160-as halkan csukódik, ez teszt is náluk. >>>> Ezek?

- New York-i barátunkon a kapaszkodók függőlegesen vannak mert anno valaki okos gondolt az alacsony emberekre. >>> Ma láttam az alacsony kiscsaj nem érte el a tömegben és igen igen kellemetlen volt neki mert végül csak állt és egyensúlyozott.

- Az R160-asban minden úgy van kialakítva, hogy gyorsan (1 óra pl a légkondi csere) cserélhető legyen. >>> Ezeken? Jó az letépve is. Itt foltoznak, nem pedig elemeket cserélnek.

- Friss levegő még az alagútban is, ez ott fontos >>> nyitott ablak by cccp!

- folyamatos pálya ellenőrzés! 2cm-es eltérés és mennek javítani. >>> Itt ilyen nem létezik! Hol vagyunk mi attól, hogy egy számítógépekkel felszerelt kocsi járja a hálózatot?

- Minden új metrokocsit 2 hétig üresen járatnak a pályán, hogy teszteljék. >>> Itt én nem tudom, hogy van, mert nincs új metrokocsi! Az R160-as egy típus a sok közül, rá lehet keresni, ott fejlődnek a metrok, itt azt a ronda orosz feliratot olvashatom lépten nyomon.

Jelenleg ennyi jutott az eszembe! Hát nem csodás? És nekünk ez jó nem is zavar minket! Biztos vagyok benne, hogy a 4-es metro sem fog ezek közelébe érni! Ha egyáltalán befér a peronra! :C

Info: Kocsinkén 4 motor a hajtás, szerelvényenként 5 kocsi = 20 motor. Naponta 2db R160-as készül el, a régiek mennek a tengerfenékre korallnak.

Hozzászólások

(#1) gamek!ller


gamek!ller
senior tag

Ezt az előbb én is láttam. Gondolom az ismétlés volt. Nem semmi mik vannak arrafelé.

(#2) morhange


morhange
tag

Tegnap láttam én is, de az NGC-n. Jóféle, tetszik.

Azt azért vedd figyelembe hogy orosz metróink jóval régebbiek és az akkori kor igényeit kielégítették, pályaellenőrzés itt is van minden éjjel üzemzárás után és nyitás között, ekkor szerelik is ha kell. Van elektromos fék is, nem csak légfék.

[ Szerkesztve ]

(#3) tkazmer


tkazmer
addikt

Itt én nem tudom, hogy van, mert nincs új metrokocsi!
azért nincs új metrókocsi, mert elbukott a teszteken ;) teszt tehát van

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#4) Kolondrum válasza tkazmer (#3) üzenetére

Akkor sem jó valami nem? :)) Rosszak a tesztek ! :C

(#5) morhange válasza Kolondrum (#4) üzenetére


morhange
tag

A NKH nem adta meg az engedélyt, mert a fékrendszer nem felelt meg a szabványoknak, kis módosításokkal meglehetett volna oldani.

[ Szerkesztve ]

(#6) JColee


JColee
őstag

Ezek új metrók? Miért nem egy kocsi az egész?
Amikor a metrókat építették, orosz szerelvényekett kellett használni. Hiába lett volna Ganz metró, ami visszatermeli az áramot (3as metró), de ugye nagy testvérnek az nem lett volna üzlet.

(#7) tkazmer válasza Kolondrum (#4) üzenetére


tkazmer
addikt

nem, pont hogy a tesztek jók és az új kocsik nem jók:)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#8) Kolondrum válasza morhange (#2) üzenetére

Már ezt is tudom! :R Nekem csak mesélték akik már látták, hogy nem hinné az ember hogy milyen átjárók meg halandó ember számára ne létező alagutak vannak bp alatt.

(#9) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Egyébként Te most egy 100+ éve teljesen független, kontinensnyi ország fejlettségét hasonlítottad össze egy olyan országéval (Magyarországgal), ahol még az elmúlt évszázadban is évtizedekig volt elég kemény elnyomás, és visszatartás nagyobb hatalmak által.
Az, hogy itt felszállsz a metróra, és nagy a robaj, alacsony a minőség az egy következménye a múltban történteknek. Igen, azóta meg lehetett volna oldani, de az emberek ezáltal a múlt által is olyanná formálódtak, hogy belekényszeríti magát a társadalom ebbe a jelenlegi helyzetbe.

És nem csak a metró hanem az USA-hoz képest itt a legtöbb dolog visszamaradott, kevésbé fejlett, nagyobb az ára. Ez van.

No offense.

[ Szerkesztve ]

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#10) Kolondrum válasza Apollyon (#9) üzenetére

Egyébként Te most egy 100+ éve teljesen független, kontinensnyi ország fejlettségét hasonlítottad össze egy olyan országéval (Magyarországgal), >>> Pontosan! :R

Rossz országba születtünk!

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.