A bejegyzés magamnak íródik, persze lehet hozzászólni.
2010.07.19 beiratkozás
07.19 befizettem 60.000ft-ot a teljes 149.000-ből, alkalmassági 6550ft, igazolványkép 800ft (2db PS3-al retusálva)
(Részletek 53 + 32 +32 +32)
07.19 estére elköltött pénz: 67330ft
2010.08.05 14:30 kresz vizsga. M
2010.08.11 19:00 először a volánnál. "SymbianOS lassabbannnnnn nem sietünk."
De sietünk mert dolgozni is kell + nem akarok sokat tökölni vele.
2010.08.13 13:00 újabb 25.000ft került befizetésre. Kilőve az 53 + 32-es részlet.
Megjegyzés: Nem úgy gondolkodom mint az oktató, teljesen más hullámhosszon vagyunk.
2010.08.19 4. óra. Az oktatóm jó emberismerő lehet mert elmondta, mi lesz rutinon velem. Úgy jár majd a lábad a kuplungon mint ahogy a dobos játszik. Ez van bakker, ha stresszelek blokkolok.
Nem, hogy még tolatásnál ott trónoljon egy idegen akitől nem látok ki. Pffffff
2010.08.20 Muter felvetette, hogy nem e vezetnék, mondom jó. Először kint a forgalomban. Én nem aggódtam ment!
2010.08.19 - 23 - 24 EÜ oktatás! Nagyon komolyan veszik! Párom nem is tanult újraéleszteni, nekem az alap és ha nem tudom nem húzhatok A és B tételt sem. Pfffff
2010.08.24 5. óra még csak.... De először a vizsgapályán, odafelé a tanuló vezet. Szept 2 rutin vizsga? Mondom neeeeem túl korai. Lassan befizetem a köv 32-es részletet, de nagyon sajnálom rá....
2010.08.28 6. óra. Ma valahogy ment. Szept 9 vizsga.
2010.08.31 7. óra. Orsival a hátsó ülésen! Nem zavart a plusz ember. Megyeget, de kell a pót óra úgy érzem. Jobb a békesség.
2010.09.02 EÜ vizsga! Megfelelt!
2010.09.03 8. óra. Vittem páromat is, de nem jöhetett ki, pont volt ellenőr!
2010.09.07 Dupla óra, azaz 1 plusz órát kértem. Kimentem a pályáról gyorsításkor (nem tudtam megállni időben), nem tudtam elindulni emelkedőn, tolatás cikkcakkban ment, műszakiból 0-át tudtam, de jó volt 2 órát ügyetlenkedni....
2010.09.09 08:30 Rutin vizsga napja. Orsi, Aladár, Xandi, Én. Megérkezünk a pályára, jönnek oda a kollégák és mondják az oktatónak, hogy kifogtad amerikát, a többiek mondták, h semmi csak hülyült és nem keménykedik majd, a nap végére kiderült, hogy ez koránt sem volt így. Kezdtem én a vizsgát, mindenbe belekötött! Pl: kerékcserét húztam és ilyetszól elmész, de nem pakolsz össze? Mondom magamban bmeg... Meg h kézifék oké kattog na és? Mondom neki mit hagytam ki ennyit kell róla tudni, rögzíti a kocsit. Válasz: "És miért nem mondja akkor el?" Aztán féklámpa ellenőrzéshez megkértem az oktatót, erre: "Te magad nem tudod ellenőrizni?" Mondom, "de megpróbálom". Eljátszottam mondom nem lehet mert távol van a fal odatolassak? Válasz: "nem kell! "
Indítok mennék... erre: Hallgasson meg jobban jár! Hátrafordultam mondom figyelek! Az oktatója fogja önt utasítani mi mi után következik! Mondom oké. Oktató: ***** kezdjük a járda mellé beállással. Jó kész, gondoltam én. Hátulról a nagy csendből: "ez nincs kész" Nézek az oktatóra ő is csak néz. Mondom akkor üres és kézifék. Reakció: Most van kész na látja. Jó innentől végig ez ment. Állítólag az emelkedőn való elindulást húztam ki amiről tájékoztattak mindössze és azt kellett csinálni. A végén az oktató átvette visszatolatott. A nagy csendből: Fiatal ember átment!
Kiszálltam kis pihi kérdik mi volt stb. Felkészítettem őket a legrosszabbra. Mind elbukott..... Mind bmeg. Okok: érintette a záróvonalat tolatás végén - túl korán fékezett gyorsítás után - és végül: 1x nem indexelt.
Azért Orsit sajnáltam úgy izgult.
2010.09.10 Első hivatalos óra forgalomban. No fulladás meg egyebek, ellenben tanulni sokat kell még a kreszről. Azt megemlíteném, hogy az a kis hernyó pondró féreg gyalogos aki a cipőjének orrát letette a zebrára jobb ha meghúzza magát. Gerinctelen diák! Kis áladék miatt vészfékezni kellett. Szivatott a kis ****** ! Olyan nincs, hogy nem direkt csinálta, így ember nem áll zebra mellett! Egyik lába a járdán, másiknak a cipőorra érintette a zebrát, de a másik sávból majdnem elütöttek!
2010.09.13 2. óra a forgalomban. Már láttam a zebrákat és a kocsi sem rángatott. 50-et nem léptem túl lakott területen. Alakul, de még messze a vége.
2011.05.09 Folytassa felség!! Van pénz! Igen ez van, nem apucitól kapom.
2011.05.26 Levezetve a még tavaly befizetett maradék 6 óra. Befizetve az utolsó (?? ) 33k-s részlet azaz most tartunk 150k-nál.
MA rájöttem valamire. Az első vezetésem ebben az évben jól ment, onnantól kezdve nem ment óriásikat hibáztam küzdöttem az autóval. Ámde ma megint mint kezdéskor. A kulcs az időben van. Ugyanis eddig munka után vagy munkából mentem vezetni, de ma délben eljöttem. Egyszerűen munka után nekem ez nem megy. El lavírozok A-ból B-be, de nem a teljesen úgy ahogy kéne. Értsd: Stop táblánál csorgok nem állok meg. Innentől még előbb jövök el melóból, pont! ********* a főnök, de rendkívül jól viszonyul a jogsimhoz.
2011.06.02. Alakul, de sok a hiba még. Van még olyan 9 órám. Ma se sebességtúllépés, és a stop tábla is szent volt, ellenben kis íveket vettem és a váltóval is küzdöttem.
Oktatóm szerint a sárgánál is meg lehet állni szinte mindig, én ma megtettem. A telóm (E90) a hátsó ülésről az én ülésem alá repült. Ehhh
2011.06.21. Első nap mióta volán elé ültem, hogy úgy ment a vezetés ahogy annak mennie kell vizsgán. Kecsesen... Apró kis hibám volt csak. Még olyan 6 órám van vizsgáig.
Folyt.... Rosszul vagyok tőle.
2011.07.07. 12:40 A forgalmi vizsga napja. Szépen nyugodtan végigmentem majd visszamentünk a kiindulóhelyre. Megfelelt.
Összegzés: 2010-11-es évben felénk egy B kat. jogosítvány ára ha elsőre átmegy mindenen az illető: 150 ezer magyar forint + okmányiroda.