Sziasztok
A mai napon egy pozitív csalódás ért itt magyarisztánban, nevén nevezve a Hama szervízben. A történetem ott kezdődik, hogy egy hete árultam a használt, de jó állapotú Clip+ -om, volt is rá egy vevőm aki kényes volt a hangerőre, mert autó-hifi-versenyző..vagy valami ilyesmi Megbeszéltünk egy találkozót, ahol kipróbálja, ha tetszik rögtön elviszi, ha nem -mert nem elég hangos neki- akkor legalább megnézte. Balszerencsémre pont aznap reggel adott ki a Sandisk egy frissítést a lejátszóhoz aminek nagyon örültem, hátha ez a frissítés kicsit húz a hangerőn (asszem ez be volt igérve )
A gond a firmware update után jött, tudni illik ezután nem tudtam törölni az inner-memory-ról, ha csatlakoztattam a PC-vel akkor intézőben látszott, hogy 1,8 foglalt a 2Gb-ból, de ebből nem mutatott semmit a Win Le is formáztam ,ez sem segített, ugyanúgy rajta maradtak a számok...
Két lehetőségem volt: vagy downgradelem a firmware-t, vagy visszaviszem gariztatni. Az elsőnek utánanéztem neten, de kellően jó leírást nem találtam róla, szóval inkább visszavittem a szervízbe hátha ott megoldják ( *kis naív ). Irány az E-Digital, ahol -végülis tök korrektek voltak- elküldtek a Hama szervízbe, hogy ha oda elmegyek akkor kihagyom a szervíz-körforgás soha véget nem érő láncolatát.
Így ma elmentem:
És itt ért a pozitív csalódás, elmondtam, hogy mi a problémám, majd egyből rávágta, hogy ez csere lesz, 2 perc, és már hozott is egy másikat. Meg se nézte, hogy tényleg igazat mondtam-e, nagyon készséges volt a szervízes. Igaz, nem csomagoltat kaptam, de mondta, hogy hozzájuk tartozékokban jönnek az új cuccok szóval nem előre csomagoltan, de kaptam mellé új bontatlan adatkábelt, és gyári fülest is. Szóval nagyon korrektek voltak, plusz pont Magyarország.
Bárcsak az Ipon-szervíz is hasonlóan működne, akkor végre el merném vinni a rossz alaplapomat
Öröm az ürömben, hogy egyből meg kell válnom a lejátszótól, mert kell a cash Ipod Touch 4G-re :/