Nem ezt vártam.
Nem ezt vártam egy bizonyos Budapesti cégtől.
Vettem 2010.05.18. egy Samsung 1TB vinyót ami meghibásodott (7xx badsector illetve 5 felület hiba).
Visszaküldtem gariba jún. 15. azonban kaptam egy email-t, hogy átvették viszont „Sarka ütött, zúzódott. Fotó készült” erre én akkor kérném a fotót, elküldték. kép
Erre én „Akkor ez szállítás alatt történhetett. Ugyanis itthon sérülés mentes volt és úgy lett becsomagolva, ahogy kérték”. Jelezném, hogy gépbe nem volt még betéve csak asztalon ment addig, amíg kimentettem a cucaim és utána bent csücsült a dobozába. Teltek múltak a napok rá kérdeztem, hogy mi van vele (jún. 21. ) válasz: A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják, akkor javítják, illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Felfogtam megint csak teltek múltak a napok és 30. megint írtam email-t hogy ma van, oda 15 napja mi van vele? Válasz: „A terméket a következő héten várjuk mi is” mondom, ok még tudok várni egy kicsit. 2 napja 07. írtam, hogy: „Jó lenne sürgetni a dolgot, mert, elég fontos lenne. 20 napja van oda a HDD-m. Nem ezt vártam egy ilyen cégtől.” Válasz: Mi 15 munkanapra vállaljuk az ügyintézést, ahogy meglesz értesíteni, fogjuk, sajnos a tesztek ennyi időt vesznek igénybe.” Ennyi idő vesznek igénybe akkor miért 15 napot írtak először?
Kérdezem én tőletek ilyenkor mi a teendő? Várni?? Mert abból már nagyon elegem van.
Bocs a helyesírásért kicsit felhúztam magam megint.
UPDATE: 2010.07.08. Befejeződött a tesztelés. Kicserélik.
UPDATE: Ma jött meg a csere vinyó.