Mint amint mondtam tán (vagynem) megvettem az összes égőt a műszerfalba és a kilincsbe ami ki volt égve nekem. Nekiálltam megcsinálni őket, de abba is maradt a mutatvány. Amikor szétszedtem a világításkapcsolót, hogy tegyek bele másik égőt valahogyan csinálhattam egy jó kis zárlatot ami kiverte a gyújtás biztosítékját, nem tudtam indítózni és világításom sem volt.
Szereztem másik biztosítékot, beraktam azt és megint leverte. Majd megint, majd megint. Jó, majd másnap átmegyek szakihoz és megcsináljuk. Ha lehúztam a világítás kapcsolóját, tudtam menni az autóval, csak világítás nélkül.
Másnap átmentem, 5 órát tököltünk vele, az összes testelést végig néztük, az összes foglalatot, kapcsolót, mindent. Nem sikerült rájöttünk a hibára.
Hazafele jövet beugrottam az autószervizbe ahol a motort cseréltük. 10 perc alatt megtalálta a szerelő a hibát. Kivette a biztit, kapcsolót rádugta, jó combos csavarhúzó a kézbe és összeérintette a két pólust. Elkezdett ömleni a füst a beltérből. Rámnéz és így szól: Megvan a hiba, most láthattad a szikrasztatikus módszert.. Én meg majdnem futottam a poroltóért ordítottam, hogy kigyulladt az autóm!!!
A kapcsoló mögötti kábel szigetelését olvasztottam meg az első zárlat során és emiatt összeolvadt egy másikkal. Leszedte a szigetelést teljesen, holnap újraszigeteljük, de már nincs zárlat és van világításom is és a kapcsolóm is jó már.
Aztán ma megyek le hozzá megint, hogy végleg összedobjuk a műszerfalat és ahogy beérek a domb tetején az utcába, leáll az autó. Mondom mi a rák? Indítózok, semmi. Indítozók, beindul. 200-as alapjárattal. Leállítottam, meglöktem a dombtetőn és legurultam a szervízig.
Kijön, meghallgatja majd közli: Nem megy a 2.-es 3.-as henger. Emlékeztek még mi volt a szöveg mielőtt motort cseréltünk? Nem megy a 2.-es 3.-as henger. Elkezd poénkodni, hogy hengerfejes. Csak nekem annyira nem tetszett. Mérjünk kompressziót. Mindenhol 12Bar, a gyári érték. Akkor mégsem hengerfejes. Szikra van? Nincs. Hoppá!
Haladunk akkor visszafele. Kábel? Tökéletes. Gyújtótrafó? Semmi életjel. Halott. A sok bizti csapkodás megölte. Óóó, semmi probléma, a donoré tökéletes volt. Bicikli haza, sehol sem találjuk. Visszamegyek nekik nincs e, van de 1.6-os motorba. Megint haza, semmi. Telefon, nincs meg. Dee ne szórakozzak már, meg kell lennie, rajta van a gyújtás elosztó kábelen. Tényleg? Rajtahagytátok? Rajta. Akkor az rajta van. 2 perc alatt meglett, Gyors séta vissza, beszerelés még 4 perc, indítás.
A gyomrom összeszorulva, fogam csikorog de elfordítom a kulcsot. Grrrrrrrrrrrrrrr... Megy mind a 4 henger, pöcc röff az egész. Huuhh.. Ezt most megúsztuk..
Kérdés: Mennyivel tartozom? - Semmivel. Illetve 2 sörrel. Vittem nekik 10db-ot.
Tudjátok sokan utálják ezt a szerelőt, mert hogy mindenkit lehúz. Lehet engem is lehúzott, de ilyen jó szerelőt és ilyen becsületes munkás embert én még nem láttam. Valamelyik nap felhívott egy srác, hogy kivel szereltetem az autót, mert neki van egy elég komoly gondja és nem igazán vállalják. Megadtam neki a címet. 1 nap alatt megcsinálta a teljes hátsó rugó törést és nem kért sokat alkatrésszel együtt. Én akkor is hozzá fogom vinni.