Nem tudom tovább halogatni, most már muszáj lesz egy kicsit írnom a szörnyetegről. Bevallom vissza kellett olvasnom, mert annyira régen írtam róla, hogy az valami bődület Bocsánat érte..
Tehát valahol ott hagytam abba, hogy majdnem kész volt az autó csak még pár apróság volt hátra. Egy szép Pénteki reggelen telefoncsörgésre ébredtem 5 órakor. A bank volt, megjött a pénz. Izgulás, öltözés, gyors kv, kaja aztán cipőt fel. Már már szinte szaladtunk a bátyámmal a szerelőhöz, csak úgy porzott az út utánunk. 6 óra magasságában a kapuk kitárultak és ott állt. Frissen, párásan, új motorral. Gyors olajcserét követően fizettem, aztán nagy boldogan átvettem a kulcsot és az okmányokat majd hatalmas vigyorral beülhettem 2 hét után a vezető pozícióba.
Ég és föld volt. Mintha egy új autót kaptam volna. Imádtam, a szerelem újra fellángolt, minden harag elszállt. Tankoltam egy jó kövéret, aztán a gázra léptem. Egy kirándulással, Apa fuvarozzásal, örömautózással egybekötött tesztút volt az. Előszállás - Mosonmagyaróvár - Előszállás. 360km, autópálya kizárásával. Mivel a 2 hét állás nem tett jót az autó fényezésének, muszáj volt az első benzinkútnál lemosatni mert vállalhatatlan volt az egész.
Csodálatos érzés volt a kis falukon átrobogni és a kanyargós dombokon ráfeszülni az aszfaltra (végig sport mód, de pssztt.. ) Valahol a dombok között egy csodaszép kilátónál meg is álltunk, tetszett a táj és gondoltam lövök egy pár képet a gépről.
Az út rendben lezajlott, nem volt semmi gond és tanultunk is aznap! Soha ne tankold tele fullra az autót tank sapkáig. 1 liter ment kárba körülbelül
Másnap átraktuk reggel a donorautó jó állapotú téli garnitúráját, aztán újabb kirándulás az egész családdal. Előszállás - Zalaegerszeg - Előszállás.
Itt is minden rendben lezajlott, közeledtünk az első 1.000km-hez a második napon A 63 literes tankkal 890km-ert tettünk meg úgy, hogy még 40km-ert írt a comp amikor tankoltam.
Másnap megint szereltünk, ugyebár mikor megvettük az autót minden szellőző lamella törött volt. A donorban meg mindegyik tökéletes, tehát a többit azt hiszem nem kell magyaráznom.. Elvoltunk vele, mert a fed.comp csatlakozóját 1 óra alatt sikerült visszadugni.
Igazából azóta nem történt semmi. 177.900km-el hoztam el az autót a szerelőtől, most vagyunk 182.100-nál. Az olajból 0,00001mm sem fogyott, egyáltalán nem füstöl, pöcc röff-re indul hidegben is.
(oomg véletlen bezártam az ablakot tehát innentől újra.)
Tehát a felnik amik alatta voltak eladó sorban vannak mert ha 5-en beleülünk akkor egy nagyobb bukkanónál a szélesség miatt beleért a sárvédőívbe a kerék. Sikerült nagyon olcsón találni gyári 15" Ford Ghia felniket kitűnő állapotban, azok mennek majd alá. Képem még nincs róluk, de nem sokára pótlom. Kb ilyen formájuk van, csak jó állapotban!
Most ott tartok, hogy ma megoldottam a csomagtérvilágítást LED-esre mert a gyári elég gyenge volt és alig világított, kb mintha telefonnal világítanék. Most nagyon király lett, minden zugba belátok.
Most úgy állok, hogy még ami kell: Váltóolaj csere, új fejegység mert a réginek elvesztettem a kódját (ami azóta amúgy már meglett) csak most nem tudom beírni mert letiltott és még a karosszériás.
Asszem ennyi!