NightClub termelési infót (fejlesztésekkel):
Printing & Copying (nyersanyag: Forged documents) - szükséges idő: 15 perc, érték: $1000, $4000/óra
Organic Produce (nyersanyag: Weed) - szükséges idő: 20 perc, érték: $1500, $4500/óra
Cash Creation (nyersanyag: Cash) - szükséges idő: 30 perc , érték: $3500, $7000/óra
Sporting Goods (nyersanyag: Bunker) - szükséges idő: 40 perc, érték: $5000, $7500/óra
Pharmaceutical Research (nyersanyag: Meth) - szükséges idő: 60 perc, érték: $8500, $8500/óra
Cargo and Shipments (nyersanyag: Hangar?, Warehouse?) - szükséges idő: 70 perc, érték: $10,000, $8570/óra
South American Imports (nyersanyag: Coke) - szükséges idő: 120 perc, érték: $20000, $10,000/óra
Összesen 5 technikusod lehet (1 per nyersanyag), a maximum, amit ki tudsz hozni ebből az $41,571/óra
Néhány megjegyzés:
~ 3 óra után kitesz a session, még akkor is, ha nem vagy AFK a Nightclub számítógépén (ha csak figyeled az áruk mozgását a monitoron). Ez kikerülhető, ha pl.: csinálunk a maze bankon keresztül egy utalást vagy pénz kivételt. Ha biztonsági monitorokat nézed az kb. olyan, mint a TVzés.
Maximum $10,000 kaphatsz minden 48. percben, ami függ a clubbod népszerűségétől. Ezt a pénzt a Nightclub széfjéből tudod kivenni, ez teljesen elkülönül a technikusoktól.
A maximális nyersanyag függ attól, hogy mennyi tárolód van.
Az üzletednek, amiket használni akarsz a nightclubban "production mode"-ban kell lennie, de ez működik nyersanyag nélkül is.
Nem kell CEO/MCnek lenned, hogy rendelj a Nighclubba nyersanyagot.
A Nightclubra nincs hatással a régi üzleteid (CEO/MC) eladása, a nyersanyagok vásárlása vagy lopása. A Nightclub szimplán többet hoz a konyhára, ha a vannak ilyen üzleteid.
A Club küldetések megcsinálhatóak solo lobbyban is.
Tároló kapacitás:
Minden egység 72 darab nyersanyagot tárol, azaz 5x72=360 a maximum.
10 - Cargo and Shipments - összes érték: $100,000
2 - South American Imports - összes érték: $40,000
16 - Organic Produce - összes érték: $24,000
8 - Cash Creation - összes érték: $28,000
20 - Sporting Goods - összes érték: $100,000
4 - Pharmaceutical Research - összes érték: $34,000
12 - Printing & Copying - összes érték: $12,000
Eladás:
- Tony ~8%- részesedést von le az eladások után
- Az egységár nem nő, ha fullos a raktárad, per darab ugyanannyit hoz a min-max eladás.
- 3 módon adhatsz el:
- Összes azonos termék eladása
- 3 különböző termék eladása
- Minden termék eladása
Tesztek:
Hacsekivel és Dahkteromar-ral teszteltük a speedo custom armort eladás közben. Érdekes mód az Oppressor és az RPG és ugyanolyan erősen hat rá, holott elvileg az utóbbi más esetekben kb. másfélszer erősebb. Lehet, hogy azért van így, mert eladás közben az eladás járműveket szerencsére nem fogja be a homing.
4 tesztet végeztünk a Speedo custommel, mindegyik esetben 1 egységnyi terméket eladva:
1: Oppressor rakéta vs 0-s armor
2: Oppressor rakéta vs 2-es armor
3: Oppressor rakéta vs 3-as armor
4: RPG vs 2-es armor
Eredmények:
1: 1. rakétára robbant
2: 3. rakétára robbant
3: 4. rakétára robbant
4: 3. rakétára robbant
Konklúzió:
-A Speedo az armor szintjének megfelelő számú rakétát bír ki (1->1, 2->2, 3->3).
-Nincs különbség kis- és nagyerejű rakéta között ebben az esetben.
- Lvl3 armorral (max armor) a Mule is ugyanannyit bír elviselni rakétákból, mint a Speedo. Ebből én levonnám azt a következtetést, hogy valószínűleg a Pounder is ennyit bír. Tehát nincs különbség a járművek ellenálló képességében, az csak a páncéltól függ.
-Nem függ az ellenálló képesség a rakomány méretétől.
+ info: a videó alapján a Mule minden szempontból egy rakás sz.r. Nem érdemes megvenni, csak a Speedo-t és a Pounder-t.
Köszi HussarFnak és Hacsekinek a tesztet és az infókat.