2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Fotóstáska rendelés esete az Edigitalban

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Miután megvettem az E-PL3 típusú MILC gépemet néznem kellett hozzá egy táskát. Mindig megszoktam nézni az Edigital kínálatát is, mert viszonylag nagy olcsó és egy fokkal egyszerűbb mint internetről rendelni.

Ez a megállapítás az általam kinézett tatyóra pláne igaz volt, mert szinte mindenhol 6190 Ft-os áron adták, így gondoltam megspórolom a szállítási díjat. Raktáron természetesen nem volt nekik, mert miért is lenne. (Mostanában megfigyeltem, hogy egyre kevesebb cuccuk van raktáron, vagy talán csak én nem vagyok elég populáris.)

A kinézett darab Vanguard Pampas II 13 névre keresztelt kis táska volt, aminek a rendelés előtt utána is néztem. Találtam egy magyar nyelvű tesztet is, ahol nagyon szépen leírta a blogger milyen rekeszei vannak, mi fér el benne stb.

Bátran adtam hát le a rendelést, és beállítottam, hogy a szegedi boltba érkezzen meg az árú. Először kaptam egy emailt miszerint a termék státusza 'beszerzés alatt', aztán nemsoká kaptam egy másik emailt miszerint "A megrendelt termékek közül egy vagy több nem az Ön által megjelölt üzletünkben található, a termékek átmozgatásáig szíves türelmét és megértését kérjük!" Ezt furcsának találtam mert a korábban az elérhetőségi táblázat azt jelezte semelyik boltjukban sincs raktáron.

Eltelt néhány nap, majd jött az értesítő, hogy megérkezett a termék. Odaérve azonban újfent csalódnom kellett az Edigitalban. Az előzetes tesztből amit elolvastam valamint a többi leírásból és képből lehetett tudni, hogy hiányzik belőle a minden ilyen táskára jellemző kis szeparátor rész amit tépőzárral van rögzítve és segítségével elválaszthatjuk az objektívet a váztól.

Erről a kis maszatról van szó:

Az eladók természetesen értetlenkedtek én meg természetesen nem vettem át a terméket.

Nyilvánvalóan annyi történt, hogy valamelyik üzletben volt egy elfekvő darab amit valaki visszavitt hiányosan, vagy kitudja milyen okból kifolyólag kiszedte valaki és gondolták rásózzák a hülye vásárlóra.

Azért írtam le ezt a történetet, hogy más is tudjon belőle tanulni. Nagyon komolyan át kell nézni vásárlás előtt, hogy mit tartalmaz az adott termék vagy csomag amit rendelünk és még ott az üzletben megnézni, hogy minden rendben van-e vele. Ez az Edigitalnak fokozottan igaz, nem ez az első eset, hogy használt selejtet akartak rám sózni.

Amellett, hogy be akartak csapni az időmet is vesztegették, ugyanis nagyon vártam már a táskát, hogy tudjam magammal vinni a gépet, de így 4-5 napot vesztettem, mert újabb rendelést kellett leadnom egy másik üzletben.

Hozzászólások

(#1) daenerys


daenerys
tag

Lehet, hogy mégsem szeretnék vevőszolgálatos lenne az E-nél :D Köszi a megosztást, én is jártam már így velük sajnos!

(#2) bb0t válasza daenerys (#1) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog (1)

Nincs mit :R

Ha egyszer történt volna ilyen akkor azt mondom belefér, de nekem már pixelhibás monitort is próbáltak eladni, majd mindenféle papír és számla nélkül adták vissza a pénznem...

[ Szerkesztve ]

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#3) daenerys válasza bb0t (#2) üzenetére


daenerys
tag

Én egy Kodak ultrazoomot vettem náluk. 2 szerviz után eladtam a francba, mert egyszer meg se csinálták (az egyik lencsében konkrétan volt egy buborék, úgyhogy minden képet elrontott emiatt...), másodszor meg valami lengyel emberét küldték vissza, aminek hibás volt a keresőben az üveg, el volt törve vagy ilyesmi... Az új nyomtatómat is 2 hónapig szervizelték ahelyett, hogy kicserélték volna, mert én másnap visszavittem már...

Valóban. Annyiszor eljátsszák azt, hogy kicsesznek az emberrel. Elképesztő mennyiségű idő, pénz és energia ment el arra, hogy az őáltaluk eladott hulladékokat valamennyire jobb állapotba hozassam. Egyszer voltak normálisak, mert akkor a Samsung szervizbe küldtek a készülékkel, így csak 3 nap kellett ahhoz, hogy ne végezzenek rajta semmilyen érdemi javítást, és nem 3 hét... (a Samsung szerviz egy szoftverfrissítéssel elintézte, hogy tönkrevág minden memóriakártyát a tablet... azóta a saját memóriáját gyilkolja, legutóbb olyan szinten kinyírta magát, hogy már be se tud kapcsolni...)

(#4) bb0t válasza daenerys (#3) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog (1)

Garanciális ügyintézést ha jól emlékszem csak egyszer kellett velük intézni, brutálisan sokáig tartott de legalább kicserélték a terméket.

Egyik ismerősöm vett ott egy laptopot amit akciósan 8 giga rammal adtak. Visszavitte a gépet mert probléma volt vele. Megoldás: kivettük a plusz 4 giga ramot, mostmár jó.. :W

Hihetetlenül sunyi banda és tényleg hihetetlenül sok energiát emészt fel az ügyintézés náluk. Nem tudom hogy engedhetik meg ezt maguknak. Sokan szidják pl az Ipont, de én már több mint 500k értékben rendeltem tőlük és lekopogom soha nem volt még semmi baj. Edigitálnál szökőévben egyszer vásárolok és az sem problémamentes. - ja és a termékleírások is állandóan hibásak, pontatlanok.

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#5) daenerys válasza bb0t (#4) üzenetére


daenerys
tag

Nekem csak egy pendrive volt, amit náluk vettem és jó volt, de azt fél éven belül ellopták a copyguruban :D

(#6) bb0t válasza daenerys (#5) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog (1)

akkor neked nem szerencsés ott vásárolni :D válassz mást :)

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#7) daenerys válasza bb0t (#6) üzenetére


daenerys
tag

Hát én ahová betettem kütyü tekintetében a lábam, ott rá is faragtam, kivéve az AA akksijaimmal - viszont ugye a fényképezőbe kellettek, az meg ugye távozott tőlem.

A Q10 is ráadásul az első olyan BlackBerrym, aminek nem volt anyám szavaival élve "véres a torka" :D

(#8) Huma


Huma
addikt

Katasztrófa ez az Extreme Digital.
Regisztráltam náluk. Azaz hogy csak akartam mert az aktivációs mail nem érkezett meg a gmailes fiókomra. Gondoltam próbát teszek egy másik szolgáltatói fiókommal. Az eredmény hasonló.

Nem voltam rest és felhívtam az ügyfélszolgálatukat. Miután saját zsebből fizetve kötelezően végighallgattam a reklámjukat (Kökin is nyitottak egy boltot) örömmel konstatáltam hogy nem veszi fel senki, két perc után sem.

Ezután írtam egy e-mailt az ügyfélszolgálatuknak. Arra sem válaszolt senki.

Ezek szerint nem kell nekik a vásárlók pénze. Botrány ahogy ebben az országban mennek a dolgok. A világ többi részén a vásárló az első itt meg...

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#9) bb0t válasza Huma (#8) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog (1)

Az edigital mindig is erről volt híres. Pontatlan hanyag nemtörődöm - mind a termékek mind pedig hozzáállás tekintetében.

Múltkor írtam nekik panaszlevelet visszahívtak egyből és javasolták, hogy beszéljek a problémás bolt vezetőjével.. Én! beszéljek vele.. A termékeknél pedig mikor leírtam mit csináltak azt törölték..

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.