Tegnap felnéztem a Voda fb oldalára, hát mit mondjak, az ott megszólalóknak van egy kritikán aluli szintje néha..
Most az van ép, hogy hetek óta nem megy az online ügyfélszolgálat, és nem lehet megnézni az egyenleget, és egyéb infókat, csak a hagyományos módon, sms-t küldve, 70Ft-ért. Addig rendben is, hogy valahol jogos a felháborodás, hogy miért tart ennyi ideig helyre állítani, de azért na..
Egyrészt tudtommal a másik két szolgáltatónál eleve nem tudod megnézni(ha tévedek javítsatok ki) ingyen, lebontva, hogy mennyi perc/sms/adatforgalom/bónusz perc/sms áll még rendelkezésedre adott hónapra..
Másrészt januárig itt sem volt ilyen, és eddig is megvoltunk, nem háborgott senki, és nem fizetett senki plusz 30k-kat, mert túllépte a limitét. Mondjuk akinek olyan égetően fontos, hogy folyamatosan nézegetnie kell, az szerintem inkább csomagot váltson, ne háborogjon..
Harmadrészt persze, hogy fel lehet háborodni, de ha fb, ha nem, azért valahol mégis egy hivatalos forgalmazóval/szolgáltatóval beszélsz ott is, és meg kellene ütni szvsz egy szintet, ha hozzászólok..
Félreértés ne essék, nem a vodát akarom védeni, de akinek van fb-ja, nézzen rá a voda hungary oldalán a felhasználók által megejtett bejegyzésekre, és tudni fogja miről beszélek..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.