2019. április 23., kedd

Gyorskeresés

Túl sokat akart a PR, ez lett belőle

Írta: | Kulcsszavak: jótékonykodás

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Most érkezett:

"Budapest, 2009. március 24.: Az LCP Systems Kft. március elején értesült
arról, hogy a Juventus Rádió telefonos játékának nyertese azzal lepte meg a
hallgatókat és a rádió szerkesztőségét, hogy a játék során az általa
megnyert iconX G400-as navigációs készüléket élő adásban felajánlotta az
Országos Mentőszolgálatnak. A felajánló szándékának komolyságát az is
mutatta, hogy még az eredményhirdetés előtt jelezte a műsorvezetőnek, hogy
ha más nyerné meg a készüléket, ő akkor is felajánl egy iconX G400-at az
Országos Mentőszolgálatnak. A játékos a telefonos bejelentkezés során
elmondta, hogy egy mentőautóban bármikor szükség lehet navigációs eszközre,
ezért döntött a felajánlás mellett.

Mivel az LCP Systems Kft. teljes mértékben egyetértett a felajánlóval abban,
hogy egy navigációs készülék számára keresve sem találni jobb helyet, mint
egy mentőautó, ezért úgy döntött, hogy csatlakozik a Juventus Rádió
nagylelkű adományozójához, és mint az iconX navigációs készülékek hazai
forgalmazója, maga is felajánl egy G300 típusú, TMC dugóelkerülő
szolgáltatással ellátott készüléket az OMSZ részére.

Az LCP Systems Kft. képviselője, Jeschek Hajnalka a Juventus Rádió március
19-i délutáni műsorában zajló ünnepélyes átadás során jelentette be, hogy a
hazai navigációs piacon jelentős szerepet betöltő cég a jelenleg felajánlott
készüléken túl a jövőben is rendszeres támogatásban kívánja részesíteni az
Országos Mentőszolgálatot: az LCP Systems Kft. vállalta, hogy az OMSZ által
havonta kijelölt mentőautót navigációs készülékkel látja el.

Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője nagy örömmel fogadta a
felajánlásokat, mert mint azt maga is elmondta, az OMSZ mintegy 770
autójából eddig csupán alig több mint 100-at sikerült navigációval
felszerelni."

Három pontot ragadnék ki:
1. Ez egy örök kérdés, az adományozás meg a jótékonykodás nagyon dicséretes dolog, főleg, ha nem kürtölik azt világgá. Onnantól valahogyan csak egy ócska reklámfogásnak tűnik, aminek bekerülési költsége (IconX G300) mondjuk 40 ropi, mégis mindenhol megjelenik.
2. Mindenképpen bele kellett írni a közleménybe, hogy a G300-ban van TMC aka. "dugófigyelő", mert az aztán rohadtul kell a mentőbe, tényleg. Alapvetően a mentőnek talán bazi mindegy, hogy van-e dugó, nem mellesleg pedig pont a baleset miatt lesz dugó, ahová tart, akkor azt hogyan kerüli ki a navi??? Ehh...
3. Nagylelkűen havonta 1db navit adnak az OMSZ-nek, fasza, csak aztán a közlemény végére odaírni, hogy még 670 darab kéne, az erős lúzerség, mert így aztán lehet érezni, hogy ez annyi, mint halottnak a csók. Ha már jótékonykodunk, és PR anyagot csinálunk belőle, akkor minimum tízsszerezzük meg ezt a szaros 40 ropis felajánlást, az már valami. Így viszont...

Bog

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.