Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) KrAt


KrAt
veterán

Na egy próba, hátha valaki hallja, amit írok ( :) )

Szóval régóta gondolkozom, hogy jó lenne zongorázni. Klasszikus darabokat, nem mindenféle effekteset :)

Ehhez gondolom első sorban jó lenne egy zongora. Igen ám, de az nagy és nehéz (nekem meg perpill nagyon fáj a derekam..), meg amúgy se tudnám hova tenni. Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy meg kéne keresni ezt a topicot, és olvasni :) Eljutottam oda, hogy elektromos zongora vs szintetizátor. Árban ahogy néztem, legalább 5-10x a szorzó a kettő között, szóval.. Szóval kezdő vagyok, és nincs ennyire sok pénzem a témára :) Viszont a kettő közötti különbséget is értem.

Tehát ha veszek egy (használt) szintetizátort, amit talán lehet már kapni 20-30 körül értelmesebbet, akkor az első lépésnek jó lenne nekem? :)

(#102) Viszlát válasza De4d (#100) üzenetére


Viszlát
addikt

Szia!

A kívánalmak alapján például ez jó választásnak tűnik:

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Elado_Yamaha_Dgx_305_megkimelt_allapotban_7102600.htm.

Van benne ROM, USB midi, miegymás. Lehet azóta már rég megvetted a hangszert, de ha esetleg nem, akkor egyébként azt gondolom, hogy teljesen mindegy milyet veszel a kereteden belül, nagy különbség ezek között nincsen.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#103) Viszlát válasza KrAt (#101) üzenetére


Viszlát
addikt

Természetesen meg lehet tanulni szintetizátoron is az alapokat, de személy szerint nem javasolnám, hogy súlytalan, dinamikátlan, az általad megjelölt árkategóriára jellemző kisebb mérettű billentyűkkel ellátott, zongora billentyűzetnek még csúfolva sem nevezhető valamin akard elsajátítani ezt a tudást.