Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2237) battag válasza battag (#2076) üzenetére


battag
aktív tag

Sziasztok!

Többen írtátok, hogy epekedve várjátok a fejleményeket elmaradt frissítés vs garancia ügyben, íme!

Kb. 10 nap alatt a Samsung szervíz (Oktogon) csak addig jutott, hogy megállapították, a leadott készüléket nem a magyar, hanem a román piacra szánták (nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülék) így kezdjek vele amit akarok, értsd vigyem vissza az eMag-hoz. Arra még rákérdeztem az ügyintézőtől, hogy van-e ötletük, mi lehet a baj, arra tipelt, hogy alaplap hibás ( :DD vagyis inkább :W ), mire mondtam, hogy több telefonunk sem frissült, nem lehet mindegyik alaplap hibás erre nem volt más ötlete...
Ezzel a lendülettel vissza is vittem az eMAG-ba, számon kérve, hogy miért szürkeimportos terméket kaptam. Sajnos cserélni nem már tudják (mivel 30 napon túl vettük), jött a válasz, csak javítani. Azt javasolták, hogy kérdezzem meg a tőlük 20 méterre lévő másik Samsung szervízt (Westend) is, hátha ott rugalmasabbak. Megtettem ha már ott voltam. Ott rögtön megállapították ők is, hogy valóban román piacos a készülék, annyit tettek hozzá, hogy a "Samsung már kihátrált az eMAG mögül", mivel nem én vagyok az első aki így jár (bármint, hogy nem magyar terméket kap és nem tudja a magyar Samsung szervízben érvényesíteni a garit), Alza állítólag szintén zenész... Annyit mondott még, hogy szerinte a frissítés elmaradása arra vezethető vissza, hogy román piacos a készülék. Ezt a gondolatot majd az utolsó előtti bekezdésben folytatom!
Visszamentem az eMAG-ba, elmondták, hogy van magyar és román raktáruk is és valószínűleg a megvett készülékeink egy kis része a magyar, nagy része a román raktárból érkezett a boltba (mint korábban írtam, van pár A54-esünk ami frissül, feltételezem ezek a magyar raktárból érkező, magyar piacra szántak, a jövőre nézve azt javasolták, hogy a következő vásárláskor már előre jelezzük, hogy magyar raktárból kérjük a készüléket... :C ). Bevették végül a telefont, kérdésemre, hogy mi fog vele történni, hogyan javítják az elmaradt frissítés problémát, nem igazán tudtak mit mondani. 30 nap a gariztatás. A készüléket - így, hogy román piacos - visszaküldik Romániába és majd lesz valami. Mindenesetre jeleztem, hogy az nem megoldás, hogy valaki valahogy felhekkel rá egy frissebb patchszintű ROM-ot majd utána sem frissül. Will see.

De ezt viszont meg nagyon nem értem, hogy miért lenne különbség a frissíthetőségben egy magyar és egy román piacra szánt telefon között, mivel nincs román vagy magyar ROM, EUX/EUX/EUX-os ROM van az összes készülékünkön, mégiscsak pár darab frissül. Egyáltalán, a román piacos telefon Romániában vajon frissülne? Ha igen, mitől? Honnan tudja, hogy jó helyen van (mobilhálózat)? Ez azt is jelentené, hogy ha külföldre utazom (mondjuk hetekre), akkor nem frissül a telefon? Ez nonszensz lenne és a gyakorlat nem is ez... De akkor mi a különbség két A54-es között azon túl, hogy melyik EU-s piacra szánták? Egyáltalán mi értelme külön piacos telefonoknak?
Miért nincs normális hibaüzenet frissítéskor, miért azt írja ki, hogy nincs elérhető frissítés ahelyett, hogy tájékoztatna, hogy nem a megfelelő ország SIM kártáyjáról használod, vagy, hogy nem éri el a frissítőszerver stb...

Egyébiránt a Samsung és az eMAG egy nagy kövér 0-ás user élményt hozott össze, csak gratulálni tudok mindkettejüknek. Ha lenne komolyan vehető Androidos szereplő, amely a Samsungéhoz mérhető support vállalást tesz, akkor korántsem biztos, hogy a Samsungot ajánlanám a jövőben. Tudom, iPhone, de az meg drága...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.