Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) thedarkfox válasza nickedez89 (#1550) üzenetére


thedarkfox
senior tag

Grat a kitartáshoz. Én elvittem független szervízbe inkább. Korrekten megcsinálták, igaz azóta betörtem a digitizert, működik csak pókhálós, majd 1x megcsináltatom.
Látom nemcsak én mentem samsung irányba :D S8

(#1552) Borrower


Borrower
tag

Nekem az egy szervizelés óta kifogástalanul működik. A kijelző viszont már szépen beégett, ezt még gari idő alatt szeretném cseréltetni. Egyébként mélységesen csalódótt vagyok a root lehetőségének hiánya miatt, ezért meg is fogok válni tőle. (pedig nagyon jó készüléknek tartom)

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 12T

(#1553) sveczo válasza oroszpeter_f (#1548) üzenetére


sveczo
tag

Szép írás. Nekem nem lett volna ennyi türelmem. :D Alapból szeretem én is a telót. Pedig voltak bajok. Igaz nem ennyi minden. Utolsó szervíz óta szerencsére minden ok. Remélem így is marad. Jó választás volt a note 8.

(#1554) Halkow. válasza oroszpeter_f (#1548) üzenetére


Halkow.
senior tag

Baxki úgyanezt jártaam anno az bugos idol 2s-sel csak azt nem cserélték ki a retkes telenyomorék meg csak hablagyoltak, ne adjam be adjam el stb. mondom anyátokat.... 3 szervíz 4 szervízre kicseréltek majdnem mindent de úgyanolyan szar volt sajnos.

tmx egy lutri vagy faxán rendbe rakják a telefonod vagy rosszabb állapotban kapod vissza ennyi.

Én lekopogom én p7-em máig hibátlan igaz szinte alig használom.

(#1555) oroszpeter_f


oroszpeter_f
tag

Nem tudok egyszerre arra nyomni, hogy több embernek válaszoljak, így újként írok. :)

Igen, sajnos megszívtam ezzel a telóval, pedig tényleg szerettem. Ha picit többet foglalkoznak vele, szerintem simán lehetett volna egy sikerszéria.
A TMX egy bazi nagy cég, gyakorlatilag mindent ők javítanak (ha jól tudom), így biztosan megvannak a cégnek a jobb és rosszabb részlegei. Az Alcatel szekció a kettő közt van ezek szerint. Írtátok, hogy sokaknak van jó tapasztalata, ezt elhiszem, de én akkor is a rossz végén ültem a hintának.
Elképzelhető, hogy a sok szerviz miatt már nem úgy kaptak gyári finanszírozást a telómra, mintha csak 1-2 alkalommal látogatott volna oda, de ügyfél részről az ilyen nem vigasztal, sőt. Nem tudom, hogy igaz lehet-e ez a feltételezésem, de pár helyről hallottam erre utaló infót.

Akinek jól működik és szereti, további boldog közös napokat kívánok! :)

(#1556) Halkow.


Halkow.
senior tag

Nem tudjátok mikor jön a 8.1 :DDD akarom mondani a 1,5-2éve ígért 7.0 frissítés?
kicsit gáz, hogy alig használom a telefont szekrénybe fekszik a doboza tetején, de ha 3-4órás SoT(képernyő idő)-t tud akkor sokat mondok :(((

[ Szerkesztve ]

(#1557) Borrower válasza Halkow. (#1556) üzenetére


Borrower
tag

Sohasem! 😂 Amúgy most jött egy biztonsági frissítés. Szerintem ezt kell beosztani. 👍

Xiaomi 12T

(#1558) #20221952


#20221952
törölt tag

Sziasztok!

Sajnos feltelepítettem a legújabb frissítést a telefonra - bár ne tettem volna - azóta nem működik jól, gyakran újra indul, az újra indulás gyakran végtelen ciklusba kerül (az Android felírat után újból újra indul), ha mégis sikerül túl jutnia valamilyen rejtélyes ok miatt, akkor nem látja a szolgáltatót, vagy ha mégis, akkor teljesen lefagy.
Kérdés, hogyan tudom a korábbi firmware visszatenni rá, esetleg a szervizben ez egy gyorsjavítás keretében tud-e működni, illetve kapok-e csere készüléket addig?

A válaszokat előre is köszönöm!

(#1559) T. I. válasza #20221952 (#1558) üzenetére


T. I.
senior tag

Nem biztos, hogy a frissítés az oka. A kezdődő boot-loop probléma inkább az alaplap tönkremenetelére utal.

(#1560) #20221952 válasza T. I. (#1559) üzenetére


#20221952
törölt tag

Szuper, javítható?

(#1561) T. I. válasza #20221952 (#1560) üzenetére


T. I.
senior tag

Szerintem nem. De cserélhető az alkatrész.

(#1562) sveczo válasza #20221952 (#1558) üzenetére


sveczo
tag

Helló! Ebből javítás lesz. Nekem ugyan így volt a teló. Annyi, hogy én kaptam egy vadonatúj készüléket.

(#1563) #20221952


#20221952
törölt tag

Sziasztok!

Na, ma voltam a szervizben és leadtam a mindkettő Vodafone Smart Platinum 7 készüléket (szerződés kötéskor kettőt vettem belőle egyet az Asszonynak, egyet magamnak).
Ami érdekes, hogy az én készülékem képe sokkal életlenebb (talán szürkébbnek is mondhatnám, mint a csereként kapott azonos készülék képe, sőt még az Asszony leadott készülékével összehasonlítva is látható a különbség - eddig nem vettem észre, igaz, nem is hasonlítottam így össze).
Amit észrevettem, hogy a melegedéssel függhet össze a jelenség, mert hideg készülék esetén is újra indult a készülék pl. a Térkép használatakor, de az újra indítás után be tudott jelentkezni, míg melegen már csak az Android felirat töltődött be és indult újra a telefon.
A készüléket Budaörsön javítják majd a Telemax (ha jól értettem a cég nevét) szervizben.

KissA1026

(#1564) Halkow.


Halkow.
senior tag

Srácok, az normális, hogy csak olyan 1-hetett bír bekapcsolt nyugvó állapotban , 1 óra kijelzőidővel repülős üzemmódban a telefon? Első androidos telefonom anno 2011(alcatel) telenor onetouch ot-990 25-30napot is kibírt így, igaz 1x600mhz procival de akkor is... a háttérfolyamatok, hogyan ehetnek ennyit 3000mah melett?? :W

(#1565) oroszpeter_f válasza Halkow. (#1564) üzenetére


oroszpeter_f
tag

Helló!

Nézd meg egy korábbi posztomat, ahol csak pár hónapos volt még a telefonom:
432-es számú poszt

Ezek alapján sajnos arra következtetek, hogy igen, 1 hétnél nem nagyon fog többet bírni egy régebbi telefon, aminek már az akksikapacitása se akkora, mint egy újé.

[ Szerkesztve ]

(#1566) Attila_26


Attila_26
aktív tag

Sziasztok! 30% akku töltöttségi szint körül youtube nézésénél a hang pukkan szaggatgat pár másodpercenként majd újraindul a telefon.Töltőre dugva nem csinálja.6-os android restelve lett újra raktam többször is szóval mi lehet a hiba? (Sejtem de előbb ti mondjátok el) Segítséget kérnék köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#1567) Mayeye


Mayeye
csendes tag

Üdv
Valakinek volt már olyan problémája hogy nem müködik az ujlenyomatolvaso? Azt irja hogy "Az ujlenyomathoz szükséges hardver nem érhető el". Nem volt leejtve,nem érte ütés,asztalon pihent mikor először kiirta. Gyári beállitást max holnap tudom megcsinálni,remélem ez a gondja.

Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Gear S3 Frontier

(#1568) Borrower válasza Attila_26 (#1566) üzenetére


Borrower
tag

Nekem a kamerával is csinálta az újraindulást. Tegnap odaadtam a vodának. Panaszoltam a beégett kijelzőt is. Kiváncsi vagyok cserélik e?

Xiaomi 12T

(#1569) Borrower


Borrower
tag

Cserélték a kijelzőt és több más alkatrészt is.Akksi, alsó panel, meg ilyenek. Új keretet is kaptam. Most minden ok. A garis szervízre nem lehet panasz.

Xiaomi 12T

(#1570) nickedez89 válasza Borrower (#1569) üzenetére


nickedez89
senior tag

Végre valami jó hír is!:)

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1571) Cyborg válasza nickedez89 (#1570) üzenetére


Cyborg
őstag

Sziasztok,

Ma észrevettem valami fura dolgot.
Ha a fényképezőben egy picit belezoomolok, és fotózok egyet, az elkészült kép nem egyezik az előtte a kijelzőn látott képpel, hanem sokkal jobban belezoomolt képet kapok. Ha nem zoomolok, akkor a rendben van, tehát a kép pont olyan, mint amit a kijelzőn láttam készítés előtt.
A legutóbbi szoftver van rajta.
Más is tapasztalt ilyet, nézzétek meg légyszíves.

Köszi!

(#1572) Borrower válasza Cyborg (#1571) üzenetére


Borrower
tag

Szia! Kipróbáltam amit írtál a frissen belakott telcsimen. Legyen akármekkora a zoom, az elkészült kép is olyan lesz. A szoftver viccelhet meg téged. Próbáld ki más appal, pl open camera. Szerintem jobb, mint a gyári, használom is helyette. Legvégső esetben pedig hardreset...

Xiaomi 12T

(#1573) Cyborg válasza Borrower (#1572) üzenetére


Cyborg
őstag

Köszi, hogy megnézted!
Használok open camerat is, csak billentyűzár alatt nem megy a gyorshivo gombbal. Mindegy, majd nem zoomolok, lusta vagyok factory resetet csinálni! :-)

...amúgy, ahogy elkezdek zoomolni, kiírja egy kis idő után, hogy szuper nagyítás mód aktiválva, de erre utaló beállítást nem találtam sehol, úgyhogy lehet, hogy ezt mindenkinek kiírja.

[ Szerkesztve ]

(#1574) #20221952 válasza #20221952 (#1563) üzenetére


#20221952
törölt tag

Fejlemények:

Az egyik leadott készülékemet a szerviz véleménye alapján rögtön cserélték, míg a másikat nem (bár ugyanazon gyártó, ugyanazon típusa és még a hibájuk is ugyanaz).
A nem cserélt készüléket - javítva - megjegyzéssel visszakaptam, de a hiba továbbra is fenn áll.
Ma kaptam vissza a harmadik leadás után és a szerviz véleménye szerint, az hogy egyfolytában újraindul a telefon nem hiba és különben is, miért nem adtam le a az töltőfejet és a töltőkábelt. Haza hoztam a telefont és - hogy ne merüljön le - feltettem a töltőre és mással kezdtem el foglalkozni. Egyszer csak azt hallom, hogy a telefon újraindul (rezgés hangja) és azóta is újraindul, ki sem tudom kapcsolni. Vissza is vittem a Vodafone-ba, ahol újból - igaz mérgesen - leadtam.
A hiba az, hogy ha lemerül, akkor nem tudom használni (ez rendben is van, így működik minden telefon), ekkor töltőre teszem, ahol elkezdi tölteni magát, majd végtelen újra indulásba kezd egészen addig, amíg egyszer csak fekete nem lesz a képernyője és csak az értesítő LED világít.
És ami a legbosszantóbb, hogy a szerviz szerint ez nem hiba! :W

Szerintetek, mit csináljak?

(#1575) nickedez89 válasza #20221952 (#1574) üzenetére


nickedez89
senior tag

Ha bármikor tudod produkálni a hibát, akkor szerintem vidd be személyesen a szervizbe és mutasd meg nekik! Ha nem tudod, akkor videózd le mikor épp csinálja és azt mutasd meg! Egyébként ilyen nincs tudtommal, hogy szerintük ez nem hiba! Ha te leadod, hogy hibás akkor kötelesek kivizsgálni!

Ha szép szóval nem jutsz dűlőre, akkor érdemes megemlíteni a fogyasztóvédelmet.

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1576) #20221952 válasza nickedez89 (#1575) üzenetére


#20221952
törölt tag

Bármikor? Minden leadásnál látta az ügyfélszolgálatos, hogy egyfolytában újra indul a telefon (első, második, negyedik leadás), vagy azt azt, hogy fekete a képernyő, világít az értesítési led és se be, se ki nem lehet kapcsolni a készüléket (harmadik leadás).

Egyébként ezt írták legutóbb le, amikor a készüléket se be, se ki nem lehetett kapcsolni, fekete volt a képernyő, miközben teljesen fel volt töltve, szó szerint idézem:

"A panaszolt jelenséget beérkezéskor tapasztaltuk, azonban ez nem minősül hibának.
Szervizünkbe tartozékként töltő és adatkábel nem érkezett. A készülék teszt töltővel hibátlanul működött. Ha a hiba továbbra is fennáll javasoljuk a töltő és az adatkábel cseréjét."

(#1577) nickedez89 válasza #20221952 (#1576) üzenetére


nickedez89
senior tag

Ilyet nem írhat rá hogy ez nem hiba!
Vidd be személyesen a szervizbe szerintem! Vagy ha mindig ugyanoda vitted akkor legalább egy másik vodába!

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1578) #20221952 válasza nickedez89 (#1577) üzenetére


#20221952
törölt tag

Lehet, hogy nem írhatna rá, de ráírta! :W

Azt mondjuk nem értem, hogy mi köze van a töltőkábelnek és a töltőfejnek a jelenséghez, amikor - mint az első leadásnál is elmondtam - töltés nélkül, csak a használattal, különböző alkalmazásokkal (telefon, email, böngésző, számológép) újra indult a készülék és már nem is jelentkezett be, csak újra és újra indult, töltés nélkül.
Amikor visszakaptam, akkor azt mondták nekem, hogy alaplapot cserélték ki, de néhány nap múlva vissza vittem, mert a jelenség nem szűnt meg. Amikor megint visszakaptam, akkor azt mondták, hogy forrasztottak rajta valamit és megint csak néhány nap múlva vittem vissza, de ekkor már azzal, amit korábban is írtam, hogy már nemcsak a használat alatt indul újra és kerül végtelen ciklusba, hanem töltés alatt is, sőt feltöltve nem is használható. Most a fenti papírral kaptam vissza, a leírtak már akkor nem tetszettek nekem, de elvittem, mert tudni akartam, hogy mi a helyzet.

Most várom az értesítést és a fejleményeket...

(#1579) nickedez89 válasza #20221952 (#1578) üzenetére


nickedez89
senior tag

Ja így már értem! Nem az ügyintéző írta rá és adta be úgy szervizbe hogy ez nem hiba, hanem a szerviz dobta vissza ezzel a szöveggel a készüléket! Így már nehezebb a helyzet, mert ezek szerint a szerviz nem ismeri el hibának ezt a "jelenséget" ahogy ők foglalmaztak és ráadásul ők maguk is tapasztaltak!

Nem nagyon értem, hogy hogy jön ide a mélymerülés, miért ezzel a szöveggel próbálkoznak? Amikor beadtad 0-ra volt merülve az akksi? Esetleg nem tudtad tölteni az újraindulások miatt, mert közben nem töltött?

[ Szerkesztve ]

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1580) #20221952 válasza nickedez89 (#1579) üzenetére


#20221952
törölt tag

Én fekete képernyővel és világító értesítő led-del adtam le, hogy a szerviz hogyan kapta meg, azt én nem tudom.

Az biztos, hogy amikor töltőre kerül a telefon, akkor néhány percig nincs semmi gond sem, majd egyszer csak újra indul és kezdi a végtelen ciklusát egészen addig, ameddig el nem jut oda, hogy már nem indul újra csak fekete a képernyője és folyamatosan világít az értesítő led. Én biztos vagyok benne, hogy az újraindulások alatt is tölt a telefon és azt gondolom, hogy azért fekete a képernyője, mert akkorra már fel van teljesen töltve (természetesen változó, hogy mikorra szűnik meg az újraindulásos végtelen játék és kezdődik a fekete képernyős játék, de azt tapasztaltam, hogy 30 és 90 perc között valósul meg a töltőre való csatlakozás után).

Most, amikor legutoljára feltettem a töltőre a telefont, akkor 67%-volt, innen indult a töltés és néhány perc múlva (átöltözés, kézmosás, ebédmelegítés) kezdte az újra indulásos végtelen ciklusát. Rögtön indultam vele a Camponában található Vodafone-ba és mire sorra kerültem (kb. 40 perccel később) még mindig folyamatosan újraindult a telefon, azt látta az ügyintéző is. Azt nem tudom, hogy a szervizben mennyi ideig volt a kipróbálva a töltés a teszt töltővel, de én próbáltam többféleképpen is a töltést, hátha jó lesz (másik azonos Vodafone telefon gyári töltőjének használata, csak a saját, illetve a másik azonos telefon töltő kábelének használata USB-ről történő töltéssel - számítógép először, autóstöltő másodszor), de mindig előjött ez a jelenség.

Az biztos, hogy ha most visszakapom a telefont, akkor ott a helyszínen ki fogom próbálni előttük.

(#1581) #20221952 válasza #20221952 (#1580) üzenetére


#20221952
törölt tag

További fejlemények:

A feleségem kapott értesítést, hogy lehet menni az üzletbe átvenni a készüléket...

(#1582) #20221952 válasza #20221952 (#1581) üzenetére


#20221952
törölt tag

Voltam az ügyfélszolgálaton és most ezt a választ kaptam a szerviztől, ami számomra teljesen felháborító! :W

Természetesen nem hagyom annyiban a dolgot! :Y

(#1583) Halkow. válasza #20221952 (#1582) üzenetére


Halkow.
senior tag

:DDD :)) :Y, ne hagyd annyiba! addig kell bevinni és verni az asztalt amíg még nem cserélik.

(#1584) Borrower válasza #20221952 (#1582) üzenetére


Borrower
tag

Na nemár. A helyedben, ha megint beakad a bootolás közben, a fogyasztóvédelemhez vinném megmutatni a kapott papírokkal együtt! Gondold meg.

Xiaomi 12T

(#1585) #20221952


#20221952
törölt tag

Halkow. (senior tag)

Ez így is lesz.

Borrower (kvázi-tag)

Nem hoztam el, ment vissza újból a szervizbe, várom az újabb fejleményeket, illetve addig sem vagyok tétlen, egyéb lehetőségeket is igénybe veszek.

(#1586) Ronyn válasza #20221952 (#1585) üzenetére


Ronyn
senior tag

Mondjuk ez érdekes hogy - ha feltételezzük hogy a szervízben valóban flottul működik, akkor - nálad mitől produkálja az említett jelenségeket...

Ego sum... Ronyn 🧔

(#1587) #20221952 válasza Ronyn (#1586) üzenetére


#20221952
törölt tag

Nemcsak nálam, ragaszkodtam hozzá, hogy a Vodafone ügyfélszolgálat előtt is próbáljuk ki a telefont, ezt ők is tapasztalták, sőt le is írták a szerviz felé, hogy így működik, akarom mondani nem működik a telefon, ennek ellenére a szerviz szerint minden rendben van! :W

(#1588) laci_csk


laci_csk
senior tag

Sziasztok reg nem voltam itt.
A tegnap szuksegem lett volna hogy villamosjegyet vasaroljak online egy appal es kiderult, hogy nekem nem mukodik az NFC, Vagyis sehogy sem kapcsolodik be. A "kapcsolo" jobbra van huzva, vagyis bekapcsolva de az iras halvanyszurke mintha nem lenne aktiv, es ki sem tudom kapcsolni vagyis visszahuzni ott abba a pozicioba le van covekelve. Ujrainditottam szamtalanszor, nem segit.
Eszlelte valaki ezt a hibat?

[ Szerkesztve ]

Xperia XZ3

(#1589) Halkow. válasza laci_csk (#1588) üzenetére


Halkow.
senior tag

Nekem teljesen jól mükődik, bankártyán probáltam ki pár hete.

Amúgy látszik, hogy a kutya se ismerik ezt a telefont, csak látja, hogy alcatel, vodafone ohh gatyi retek... veszek inkább csámcsung a3,a5-öt mert az olyan menő.

Mikor közel 2 éve megjelent akkor még három vevőm is volt a telefonra ebből kettő vodafone alkalmazott volt :DDD ,most meg még 35ezret is sajnálnak érte pedig patika, hibátlan állapot, ennyi pénzér meg adja a f....om.

Idő közben vettem egy SE-t, ami hurcolásra telfonozásra, fotózásra, zenehalgatásra no.1 de másra necces, most azon gondolkodom melyiket adjam el, mert ez így, hogy két telefont fentartani...

[ Szerkesztve ]

(#1590) nicu71 válasza Halkow. (#1589) üzenetére


nicu71
addikt

szerintem nem luxus a két telefon,bármikor megadhatja magát az ilyen eszköz,és ha nincs tartalék akkor meg lehet kapkodni,jaj mit vegyek honnan ,hirtelen ;) igaz most nekem is egy van,és elég régóta :D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#1591) Attila_26


Attila_26
aktív tag

érintőre nem reagál na most mi lesz

(#1592) nickedez89 válasza Attila_26 (#1591) üzenetére


nickedez89
senior tag

Power gomb hosszan nyomással újraindítás megvolt? Ha nem segít, akkor még meg lehet próbálni recovery-ből indítani egy factory resetet.

Ha így sem javul meg akkor nincs több ötletem, marad a szerviz.

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1593) zita79


zita79
csendes tag

Sziasztok!
Tudom ellenőrizni valahogy a készülék független mivoltát más szolgáltatói kártya behelyezése nélkül?

(#1594) nickedez89 válasza zita79 (#1593) üzenetére


nickedez89
senior tag

Szia!

A *#*#2637643#*#* kombinációval előhívható rejtett menüben kutakodj!
Sajnos többet nem tudok segíteni mert már nincs meg a teló, hogy melyik menüpont lehet az!? 🤔

[ Szerkesztve ]

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1595) zita79 válasza nickedez89 (#1594) üzenetére


zita79
csendes tag

Köszönöm, sajnos itt nincs ilyen infó 😒

(#1596) nickedez89 válasza zita79 (#1595) üzenetére


nickedez89
senior tag

Akkor még azt próbáld meg, hogy kikapcsolod a telefont, majd a hangerő FEL + bekapcs. gombot folyamatosan nyomva lépj be a recovery menübe, mintha ott írná alul valahol, hogy "locked" illetve unlocked a teló persze ez a bootloader állapotára is utalhat...

[ Szerkesztve ]

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1597) zita79 válasza nickedez89 (#1596) üzenetére


zita79
csendes tag

Sajnos semmi, azért köszönöm 🙂

(#1598) nickedez89 válasza zita79 (#1597) üzenetére


nickedez89
senior tag

Nincs mit, jobb ötletem nincs!
Egyébként miből gondolod, hogy független lenne? Letelt a két év és kérted a szolgáltatót a függetlenítésre?

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1599) zita79 válasza nickedez89 (#1598) üzenetére


zita79
csendes tag

Telefont váltottam és ezt épp eladni készülök. Az egyik lehetséges vevő azt írta,hogy volt olyan széria ami független volt. Én nem tudok róla, de értek már meglepetések korábban is ilyen téren...
Még nem telt le a 2 év, így addig nem tudom függetleníttetni a szolgáltatóval.
Itthon van telekomos kártya, de nem nano, tehát más ellenőrzést kerestem volna :)

(#1600) thedarkfox válasza zita79 (#1599) üzenetére


thedarkfox
senior tag

Megnyugtatlak függő. A voda soha nem árult független telókat. Ezsem az. ;)

(#1601) zita79 válasza thedarkfox (#1600) üzenetére


zita79
csendes tag

Huawei g6-os az volt, és a mostani Mate 10 Pro is :)

(#1602) thedarkfox válasza zita79 (#1601) üzenetére


thedarkfox
senior tag

Igen de azok nem "saját brand". :R

(#1603) laci_csk válasza Attila_26 (#1591) üzenetére


laci_csk
senior tag

Most egy hete jartam en is igy vele, azota a szervizben csucsul.
Napra pontosan most egy eve kerult eloszor a szervizbe ugyanezert a hibaert. Harom hetet tartottak bent, es jo volt egy evig. Most azt irja a javitasi statusznal hogy alkatreszekre va'rnak. Julius 20-an vettem most ket eve.

[ Szerkesztve ]

Xperia XZ3

(#1604) Cyborg


Cyborg
őstag

Sziasztok,
csatlakoztam a bootloopba kerülő telefontulajok táborába én is:(
Egy év alatt 3-adjára megy majd szervizbe.Ezt leszámitva elégedett voltam vele.
Belső tárólóból már esélytelen bármit visszahozni, igaz, formázni se tudom, legalább is én nem találtam olyan lehetőséget a recoveryben.
Mennyi garit ad a voda egyébként?

[ Szerkesztve ]

(#1605) redati


redati
tag

Sziasztok.
Sikerült "divatossá" tennem a kijelzőt 😀
Minden működik,csak kicsit pókhálós lett.
Hol lehetne megúszni a legolcsóbban ?
Ebay-en néztem hozzá új kijelzőt, de sokallom érte a 30 ezret.

[ Szerkesztve ]

(#1606) laci_csk


laci_csk
senior tag

Na, visszakaptam a telomat. Ugy mukodik mint egy raketa.
Alaplapcsere lett vegul, plussz kicsereltek a hangszorokat is. Ugy irja hogy Idol 4s hangszorok.
Erdekes, hogy a tavaly kicsereltek az egesz kulsejet beleertve a kamera is, most kicsereltek a belsejet, a kulso maradt.
Most egy evig nyugodt lehetek, de par honap mulva ugyis XZ2 premium tulaj szeretnek lenni.
Azert kihuztam jo sokat ezzel a teloval.

[ Szerkesztve ]

Xperia XZ3

(#1607) Borrower


Borrower
tag

Hogy a viharba nem lehet rootolni ezt a telefont?! Lassan lejár a gari, úgyis "játszós" telefon lesz belőle. Senkinek sem sikerült semmilyen módszerrel?

Xiaomi 12T

(#1608) redati válasza Borrower (#1607) üzenetére


redati
tag

Sajnos nekem sem sikerült rootolni . lehet nem is lesz rá megoldás. Pedig így, elég sok plusz lehetőség marad ki.😔

(#1609) laci_csk


laci_csk
senior tag

Sajnos csak ennyit mukodott a telom, 3 hetet, ugyhogy visszakerult a szervizbe. Azt remeltem hogy a szabalyoknak megfeleloen elhuzom vele meg egy evig, de ugy latszik, hogy a telo ezt nem akarja. Az uj alaplap nem jott be.

Xperia XZ3

(#1610) laci_csk


laci_csk
senior tag

Latom nem volt itt senki, akkor irok meg egyet igy vegezetul, mivel visszamentem a Sony-hoz espedig egy XZ3 boldog tulaja lettem. Amugy megjavitottak a telomat es mukodik is jol (eddig), kikapcsoltam es be a szekrenybe, majd jol jon ha muszaj lesz. Most benezek az XZ3 topikjaba, es ki kell csereljem az alairasomat.

Xperia XZ3

(#1611) nickedez89 válasza laci_csk (#1610) üzenetére


nickedez89
senior tag

Használd egészséggel az új szerzeményt! Tartalék telónak mindenképpen jó a Platinum, eladni sajnos nem sok értelme lenne valószínűleg mert nem sokat adnak érte!😕

[ Szerkesztve ]

"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick

(#1612) laci_csk válasza nickedez89 (#1611) üzenetére


laci_csk
senior tag

Koszonom.

Xperia XZ3

(#1613) ESP23


ESP23
senior tag

Sziasztok!
Anyunak van egy ilyen mobilja. Annyi gond van vele hogy a kamera nagyon karcos, honnan lehetne venni rá új üveget, valamint házilag ki lehet cserélni?

(#1614) laci_csk válasza ESP23 (#1613) üzenetére


laci_csk
senior tag

Azt nem lehet kicserelni, csak szerviz, az enyem is karcos volt, valami van az uvegen es az karcolodik meg, nem az uveg. Addig torolgettem mig az egesz lement az uvegrol es mar nem volt "karcos".
Zavar a fotozasban? En nem vettem eszre, a kepeket nem befolyasolta.

Xperia XZ3

(#1615) Empiricist


Empiricist
csendes tag

Sziasztok
én is ilyet nyúzok már egy ideje. Meg vagyok elégedve, mindig számíthattam rá, jó kis telefon.
Viszont váltani szeretnék, kisebbre. Mit gondoltok mennyiért lehet elpasszolni ?

(#1616) zita79 válasza Empiricist (#1615) üzenetére


zita79
csendes tag

Szia! Írtam privát üzenetet. Érdekelne ha eladósorban lenne.

(#1617) Superhero123


Superhero123
csendes tag

Egyszer már írtam ide még nagyon régen szerintem. Azóta az én Vodafone Smart Platinum 7esem már olyan 3 éves és még nem kellett szervizeltetni és semmi baja nincs :)
Nem is tervezem lecserélni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.