HairWorks úgy néz ki, mintha spagettiből lenne a haja. No comment
...Szeretem leracsniztatni...
HairWorks úgy néz ki, mintha spagettiből lenne a haja. No comment
...Szeretem leracsniztatni...
Erre a hairworks-re mi szükség volt ha egy régebbi megoldás jobb nála? Néha nevetséges hogy mire költenek el sok pénzt.
Persze, hogy túlértékeli a tessellation fontosságát a HairWorks. Abban a GFX-ek látványosan jobbak a Radeonoknál. Tenger a haj alatt, csak ebben az esetben ez megkerülhető.
Amúgy meg kit érdekel, hogy hogy néz ki a haja? Ha igazit akarsz látni, akkor tedd le a játékot, és lépj be az igazi világba.
Ez egy nagyon érdekes és minőségi cikk, gratulálok. Jó látni, hogy fejlődtök és az utóbbi időben milyen minőséget képviseltek a saját "fejlesztésű" cikkekkel és témákkal.
Gratula!!
A Tomb Raider-féle megoldás hasonlít a hajhoz, a Witcher-féle inkább valami rojtos rongyra hasonlít.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Ilyen alapon, ne is fejlesszék a játékok grafikáját, mert minek ha a valódi élet jobban néz ki bárminél. Sőt játszani sem kéne, hiszen a valódi világ "játékait" is üzhetjük helyette.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Első dolgom volt mindkettő eljárást kikapcsolni. Attól még lehet róla cikket írni és elemezgetni. No nem mondom hogy nem néztem meg mit dob a látványon, de a többi grafikai rész jobban érdekel mint a haj szimulációja. Tény hogy szebb a látvány de nem kellene ilyen extrém (15-25%) gépigénnyel rendelkeznie. Tálán majd dx 12 alatt lesz elfogadható teljesítmény igény jó képi megoldással párosítva.
Ez a szint örökre überelhetetlen marad:
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Nem a haj teszi a karaktert
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
TressFX-et az AMD nagyon jól megcsinálta, ehhez kétség sem férhet, és itt csak az 1.0-ás verzióról van szó. Már hasonlítottam össze a szimulációkat az újabb verziókkal is, és elképesztően sokat fejlődött a TR óta. AMD ide, AMD oda, a TressFX-ben nagyon nagy jövőt látok, és ráadásul hihetetlenül jól fut NV-n.
Ez a HairWorks (egyelőre) kuka. Kb semmi különbség nincs ha be-, vagy éppen kikapcsolt állapotban van, csak agyonterheli a gépet, és még bugzódik is.
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
Ami TressFX 3-ban többek között fontos újítás lesz szerintem látványra, a szín variálhatósága és a LOD. Előbbit én kicsit hiányoltam.
[ Szerkesztve ]
Hát igen ezt nem lehet überelni az 100%, erre a képre emlékszem Amúgy viccen kivül, a teljesen élethű grafika 25-30 év múlva legkésőbb megvalósul Persze lehet, hogy elöbb.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Ha csak egy nagyon nagyon kis területre szorítkozva kéne megoldani a dolgot (komplett pályák vagy óriásmapok helyett), akkor már most közel lennénk az abszolút fotorealisztikus látványhoz.....
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Lara didkoit is belekalkulaltatok a pontelosztasba?
Az is sokat dob a hangulaton
A lányom egy hete kezdett játszani a TR-el, mikor mutatja, hogy milyen jó Lara haja: fejjel lefelé lóg valamin, minden csüng róla lefelé, de a teljes copfja, frufruja áll felfelé, mint a cövek.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Csodálatos, de ez az egész olyan hajszál-hasogatósdi. Látszik a fejlődés, de amíg nem ültetik át ezt a technológiát a környezeti elemek (fű és egyéb talajtakaró növényzet) megjelenítésébe, addig csak egy erőforrás pazarló eye candy. Az összhatás túl kis részéhez rendel arányaiban nagy számítási kapacitást.
Ja és különben is, Geralt nyilván nem használ sampont, ezért ragadnak a tincsei.
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
Egyszeru a valasz: Hajlakk
Copfja biztos nem. Ha igen, akkor próbálja meg TressFX-szel. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Erre gondolsz?
Left: Radeon HD 5770 only
Right: Radeon HD 5770 (Rendering) + A10-7800 (OpenCL Compute)
[ Szerkesztve ]
Azért a call of duty ghost féle kutyaszőr volt eddig a legvicessebb főleg mikor bebugolt és villogott a kutya szőre..
[ Szerkesztve ]
Pontosan ezen röhögtem én is a játék elején a copf lóg a többi meg természet ellenesen a fejére simul a fizikát meghazudtolva... a lényeg az hogy szép,"nagy jövő előtt áll" ...
(#20) Abu85
Köszönjük a videót,pontosan erre gondoltunk amikor a kötélen lóg...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
És milyen jó játékokkal lehetett játszani 20-25 éve, magasról leszarva a haj tesszelálását és a valósághű képet... A játékélmény meg közben valahol elveszett a nagy marketingtengerben. De hurrá, AMD-nél remek a TressFX, csak a drivereik őrjítik meg a felhasználókat.
Abu85: Azért nézzünk már meg egy jóval nagyobb területre kiható effektet, pl. a PhysX-et, amelyben az AMD olyan kapitális látványromlást könyvelhet el, amelyet a TressFX legföljebb olyanok számára ellensúlyoz, akiknek a memóriája nem képes az imént olvasottaknál többet eltárolni. Persze nyomni kell az AMD reklámot, ha bármi apróságot találtok, ezt értem.
TTomax: "Fizika" csak nV-n van.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Az AMD-és sokkal jobb. És Nvidiam van.
PhysX nekem egyedül értékelhető a mafia 2-ben volt, azóta nem nagyon láttam nagyon olyat hogy azt mondtam volna hogy húúú ez már igen.
Jó de hol van ebben a játékban GPU-s PhysX. Vagy az elmúlt évben megjelent játékokban? A PhysX nem olyan, hogy automatikusan működik. Azt be kell építeni, és például a Witcher 3-ból is hiányzik a GPU-s modul. Nem igazán értem, hogy ez most hogy jön ide.
(#26) djculture: A Mafia 3-ban meg nem is lesz PhysX. Áttértek a Havokra. De lehet ezt nem kellett volna még elmondanom.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Hát, én FC4-nél tértem át/vissza, ahogy vesszük nV-ra, és csak lestem. De 3DMark FireStrike-ban is elég durván más volt a kép Nv-val. Persze, haj effekt nem volt, sírtam is miatta vagy... á, nem is.
Abu85: Úgy jön ide, hogy itt egy oltári nagy hype az AMD TressFX-éről, ami lényegében zéró látványelem (Larának úgyis a melleit és a seggét nézi mindenki ), A PhysX egy egészen picivel többet dob a látványon. lehet persze azt mondani, hogy ebben a játékban nincs, de 1000 másikban meg van, ellentétben a haj szimulációval.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Kitalálom, még a hangzás is jobb egy youtube videó alatt NV kártyával.
Na TTomax, ezek az erőlködések, amiket a kolléga művel.
[ Szerkesztve ]
FC4-ben nincs GPU-s PhysX. A 3DMark Fire Strike Bullett motort használ, illetve saját implementációt. A FutureMark már korábban kidobta a PhysX-et, mert nem tudták optimalizálni. Most a Bullett az egész jó számukra, mert nyílt forráskódú.
(#28) katt777: GPU-s PhysX pont ugyanolyan látványelem, mint bármilyen grafikai effekt. Nem része a szimulációnak, mert maga a GPU-s SDK a CPU-ra történő visszaírást nem engedi meg.
[link] - ezekben a játékokban van GPU-s PhysX. Ez az NVIDIA hivatalos listájából származik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A TressFX valahogy sokkal élethűbbnek néz ki a kezdeti "valótlanságok" ellenére, a Far Cry 4-ben sem jött be a HairWorks, pedig nem a GTX980-on múlott.
FC4-ben nem állítható, mégis van különbség. Valamit csak használnak, ha látványosan jobb a köd/füst/tereptárgyak megjelenése/mozgása nV-n. Ennyivel jobbak az nV kártyák/meghajtók, vagy AMD driverekben erős butítások vannak a bugok elkerülésére, ami nem lenne újdonság a részükről, csak ezt nyilván nem fogja senki reklámozni.
szerk: "hivatalosan"
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Az FC4-ben semmiben nem különbözik a köd/füst/tereptárgy megjelenítése és mozgása az egyes különböző hardvereken. Egyik szimulációjáért sem a GPU felelős, hanem a CPU. Nincs jelentősége, hogy milyen GPU-t használsz ebből a szempontból. Valamit elnéztél ezzel kapcsolatban.
(#36) katt777: A teljes 3DMark és persze a Fire Strike része egy full szabványos rendszer. Az NV verné a legjobban az asztalt, ha kiderülne, hogy a FutureMark az egyes hardvereken nem ugyanazt számítja és ezzel együtt nem ugyanaz a megjelenítés minősége, amivel a GeForce-ot hátrány érné. Itt is elnéztél valamit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Persze. Az Nvidia kártyák képesek féreglyukat nyitni más bolygókra, ahol 3 mellyű szolgalányok várják a ződfanokat.
Nem!
nem keveredik itt a copf meg frufru fogalma?
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Elég érzékeny a szemem a különbségekre. Az biztos, hogy leglátványosabban FireStrike-ban érződött, kiterjedtebb a köd/füst hatás, és a színek is jobban átjönnek nem csak szürke, mint 7870XT-n. No de totál offba mentünk, azt neked is el kell ismerned, hogy PX több játékban hoz hasznot, mint a TressFX.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Nem, a copf lóg a frufru nem... eddig is ezt írtam.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Placebo...esetleg kijelző színbeállítás különbségei. De csinálhatunk videót a FireStrike-ról, és összehasonlíthatjuk.
Igen, tudjuk a TES3 meg rosszabb RPG mint a TES5. Nehogy megkérdezd hogy jön ez ide mert sírógörcsöt kapok. Amúgy vágasd le hajad kopaszra, minimális látványelem úgyis.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Mesélj csak nekünk a Mafia 3-ról! Bár gondolom E3-on biztos lesz belőle valami.
[ Szerkesztve ]
Első PhysX játék kiadási éve: kb 2005 vége 2006 eleje
Első TressFX játék kiadási éve: 2013
Vajon miért van a PhysX több játékban?
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
Esetleg egy megjelenési dátumot is megsúgnál?
Sokan írjátok hogy Lara haja jobb.
Ti ki is próbáltátok a játékot vagy csak a képeket néztétek?
Mert aki játszott is az tuja menyire szar az egész, egyáltalán nem illik a játékba (másba meg ugye nem is láttuk)
Totál illúzióromboló a véres mocskos Larán amint a vizes környezetekben (vízeséseken átkelve) a haj jobban száll mint egy samponreklámban. Teljesen külön életet él, a valósághoz a legkevésbé sincs köze. Valami manga játékba talán jó lehet.
Szóvak hogy ti mit néztek én nem értem, de hogy ez nektek meg a cikk írójának mitől élethű?
Persze van rá tippem: pl ha nőhöz akkor van legközelebb amikor elindítja a TR-t.
A W3-al nem játszottam de gondolom az is fantasztikus, ezeket a próbálkozásokat nem kéne még annyira jónak nevezni, sok idő kel még, és sok fejlesztés amig valamennyire élethű lesz.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Itt viszont minden más nem lóg, végeredmény ugyan az.
Én pl. a napokban vittem végig a TR-t PS4-en és az elsők közt tűnt fel, hogy a többi játékhoz képest milyen jó a csajszi haja. Nem mondom, hogy minden körülmény közt teljesen reális, de azért jelentős előrelépésnek tűnt és akkor ez még csak az 1.0-ás kiadás. Várom már az új részt, hogy abban mekkorát ugrik a minőség ehhez képest.
Igaz az Uncharted 3-ben is elég rendben volt Drake sérója 2011-ben. Az nem tudom mit használ. Igaz, ott nincs copf.
" " senki nem mondta, hogy a TressFX rosszabbul működne Nvidián:
Ellentétben a HairWorks működésével ami extrém tesszelálásra gyúr, cserébe már az első verzióban is tetszőlegesen textúrázható, csak a konkurencia hardvere komolyabban csorbát szenved tőle.
[ Szerkesztve ]
Okafogyott a hairworkös téma a patch 1,3 javította...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Az még az 1.0-s verzió a koszosodás nem volt beleírva a kódba ami remélem belekerül, meg az is ha vizes akkor nem száll annyira. Abban igazad van hogy amikor kimászott lara a vértengerből a haja akkor is úgy nézett ki mintha most jött volna a fodrásztól, de attól még szebb látvány volt a szememnek a tressfx haj mint az anélküli ami meg úgy néz ki mintha egy zsíros csomó lenne a fején
Huawei P20 Pro Black
Szóval egy 7870-est lecseréltél egy GTX 970-re és minden tapasztalt különbséget betudtál annak, hogy az új kártya nVidia és nem AMD?!?
Azért ez elég erős...
Nem tartod esélyesnek, hogy a két kártya közötti 3 év különbség adja az esetleges minőségbeli különbségeket?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57