Sajnos az epoxi gyanta, miatt a egyik hűtő hatékonyságának jelentős hányada elvész Amivel én még tunigolnám a dolgot az a két hűtőtalp közti rész kitöltése hővezető anyaggal. Azon képen ahol közelről van fényképezve a két hűtő csatlakozása ott látszik, hogy a két taplat (mármint nyilván az egyik talpát a másik felsőrészével akár egybe is lehetne forrasztani (nyilván jó sok forraszanyag kell). Írtad, hogy a heatpipe sérülésétől tartasz, erről abszolut nincs tapasztalatom. Olyan vékony falú a cső, vagy mi miatt tartasz tőle? A lágyforrasztás hőmérsékletén nem volna szabad, hogy olvadjon a réz, vagy tévedek?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Témaindító írás:
bejegyzés A tuning hűtő (nem Lehel)