Igen, és ezzel párhuzamosan iszonyat fejetlenség van egy-egy szövetségben... képzeld el, ha x (igen sok) várost akarnak azok irányítani, akik így nyomják, mint amit vázoltál...
Viszont, ha már rutinos vagy, meg hivatásos tanácsosztogató, akkor hadd kérdezzek valamit
Egy várostársam azt találta ki magának, hogy úgy fejleszt párbajost, hogy a szívósság - reflex - ütőerő - célzás négyest fejleszti, semmi mást. Értelemszerűen ütős karakter, de a kitérésre, fellépésre, taktikára nem ad semmit. Az alapgondolat mögötte: az ellenfél lehet, hogy majdnem minden körben, vagy akár minden körben eltalálja, de úgy fel tudja így tornászni a szívósságot meg reflexet, hogy csak kicsiket fog sebezni, ő meg a saját ütőerejét úgy felfejleszti, hogy neki elég legyen párszor találni, hogy megnyerje. Ő nagyon biztos ebben a taktikában, de nekem vannak kétségeim.
Igazából ha az egyes tulajdonságokra rakott pontok és a tulajdonság valós értéke között valami lineáris (vagy legalábbis valamilyen nem túlzottan ellaposodó) függvény van, akkor működhet a dolog, de ha valamilyen, idővel szépen ellaposodó (mint erődharcnál) függvény működik, akkor ez a gondolat bukta. Nem tudom, tapasztaltad, hogy idővel van-e értelme még tovább és tovább pontozni szívósságra, reflexre, ütőerőre, és jó magas pontoknál is fejlődik láthatóan? Magyarán szerinted működőképes ez a taktika?
[ Szerkesztve ]