Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #16820480


#16820480
törölt tag

Elég menő járgány lesz ez azért, főleg fehére beltérrel.

(#2) yuing


yuing
őstag

Cool járgány. Inkább ezt venném, mint egy SUV-ot. :D

(#3) xsjado93


xsjado93
senior tag

Ha ilyen (is) lesz az alapfestés, akkor a hippiket megint sikerül megnyerniük :DDD

Your life is a lie.

(#4) HarleyCustom


HarleyCustom
veterán

LMBTQ+
Aki férfiként ilyet hajt, ott gondok vannak a toronyban.

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#5) #16820480 válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


#16820480
törölt tag

Hát igen, a férfiaknak tiltva vannak a színek. Fekete vagy fehér. Nincs más. Különben elvisz a maszkulin inkvizíció.

(#6) Plug Life válasza #16820480 (#5) üzenetére


Plug Life
senior tag

Egy igazi férfi kizárólag khakizöld vagy terepszínben, Nagy-Magyarország és „Magyarország előre megy, nem hátra” matricákkal ellátva vezet egy ilyen kocsit!

(#7) dajkapeter válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


dajkapeter
senior tag

Ha tehetném a lehető legvadabb színű autót vennék. De egyedi színkeverésre csak a prémium sportautóknál van, pl Porsche. Én erre úgy tekintek, hogy egyedi. Nem úgy hogy lmbtq módi. De végül is, ki milyen szemüvegen keresztül néz.... :))

Ha írásommal megsértettelek akkor annak valószínűleg nem én vagyok az oka....

(#8) peugeotmate válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


peugeotmate
őstag

Ember, ez egy álcázott autó, amin a fóliának a szerepe hogy ne legyenek fotókon egyértelműen kivehetőek a formajegyek és domborulatok. [link]
Definiáld a gondot és légyszi küldd meg a Volkswagen csoport email címére a bővített mondatos válaszod. Kíváncsian várják észrevételed.

meg

(#9) freeknight válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


freeknight
őstag

Asszem valamelyik Zombielandben mondta Woody Harrelson, hogy csak ahhoz kell igazán tökösnek lenni, hogy egy férfi rózsaszín kabriót hajtson :DD . Ha valaki, ő csak tudja, milyennek kell lennie egy igazi férfinek :D

(#10) Takuun


Takuun
aktív tag

Harley72-nek nagyon akartam írni valamit, de nem alacsonyodok le erre a szintre.

Témához annyit, hogy nekem nagyon bejön, de szerintem a Fiat jobban elkapta az 500-as újraélesztésével a RETRO vonalat.

(#11) <Adamsky> válasza Plug Life (#6) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... Nagy-Magyarország és „Magyarország előre megy, nem hátra” matricákkal ... "
Harley72 kommentjével én sem értek maradéktalanul egyet (nem a színek miatt lesz valaki férfi v. sem), de azért ne essünk át a ló túloldalára!
Szóval ne told túl! ;)

#7 dajkapeter
Ma már szuper minőségű fóliák vannak (így át se kell festeni az autót, az eredeti fény sértetlen marad), szóval bármit megcsinálnak neked. Tudom, pénz, de mi nem az.

(#12) FattyDove válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


FattyDove
őstag

Állj le a kormánypropagandával.

(#13) batai15


batai15
félisten

Ez retro ? Lol . Színek ? Jó mondjuk egy pink autót vezető férfinél tényleg gondok vannak.
Ez az autó nem lmbtq . Szimplán ronda és semmi retro nincs benne.

[ Szerkesztve ]

(#14) FattyDove válasza batai15 (#13) üzenetére


FattyDove
őstag

Ti tényleg nem értitek meg, hogy ez álcafestés? Amúgy pl Elvisnek is rózsaszín autója volt

[ Szerkesztve ]

(#15) Plazmacucci válasza Takuun (#10) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Csak lehetőséget adott, hogy használjuk a prémium funkciót. :DDD Egyel nőtt a listám.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#16) xsjado93 válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


xsjado93
senior tag

Mondjuk, ezen a logikán elindulva, minden csopperes egy feltűnési viszketegséges köcsög ;]
[link]

Your life is a lie.

(#17) Noukoum válasza batai15 (#13) üzenetére


Noukoum
veterán

Annál a férfinál vannak gondok akit zavar hogy más milyen színű autót használ. :)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#18) hallerlaller válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


hallerlaller
addikt

Hát pedig ha a színről elvonatkoztatsz, akkor ez egy kimondottan férfias kisbusz, nem tudnám elképzelni, hogy nők napi szinten ilyennel járjanak, inkább valami kisautóval.

Amúgy meg akinél ilyen hamar feljön a b.zizás téma az lehet látens meleg?

Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i

(#19) collecting válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


collecting
tag

Bántott valaki, esetleg traumatizált vagy, azért vagy ilyen fób?
Szerintem nálad vannak gondok a toronyban, ha egy ilyen festésről az jut eszedbe, ami.

(#20) -Faceless-


-Faceless-
őstag

Kinézetre rohadtul tetszik, de jó lenne egy kis benzines motorral. Kisbuszt én legalábbis hosszabb távú utazásra képzelek el, és arra még nem igen megoldás ez a hajtáslánc.

(#21) <Adamsky> válasza -Faceless- (#20) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... még nem igen megoldás ez a hajtáslánc."
Az a baj, hogy ósdi módon gondolkozol. :) Ma már pl. egy európai körtúrát nem úgy kell megtervezni, hogy miket szeretnél látni, hanem úgy, hogy hol szeretnél tölteni. Aztán két töltőpont között majd alakul valahogy a program :D
Komoly(abb)ra fordítva a szót. Itt el lehet olvasni, hogy kb. mekkora élmény ma egy villany kisbusz.

(#22) freeknight válasza <Adamsky> (#21) üzenetére


freeknight
őstag

Engem ebben a cikkben az lepett meg, hogy milyen borzasztóan drága tölteni egy ilyen autót. 120ezer ft 1900 km-ért? Ugyanez az út egy dízeles kisbusszal 80ezer ft körül kijött volna, és egy tankolás megvan 5 perc alatt. Arról ne is beszéljünk, hogy a dízeles beszerzési ára is fele annyi, mint az elektromos kisbusznak.

(#23) <Adamsky> válasza freeknight (#22) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"120ezer ft 1900 km-ért?" - nem értek hozzá, de gondolom ez azért van, mert a cikk írója nem bohóckodott mindenféle kártyákkal / app-okkal / előfizetésekkel, hanem csak tölteni szeretett volna. Gondolom, ha jó előre beszerzel mindenféle kártyát, meg van előfizetésed (milyen rossz vicc már ez?!), akkor olcsóbban is ki lehet jönni.

[ Szerkesztve ]

(#24) freeknight válasza <Adamsky> (#23) üzenetére


freeknight
őstag

Persze, ez le is van írva a cikkben, de ő nem is ingázik Stuttgart és Budapest között mondjuk hetente. Ha egy évben egyszer mennél Európába nyaralni a családi kisbusszal, akkor nem hinném, hogy megérné előfizetéseket meg kártyákat fenntartani.

(#25) <Adamsky> válasza freeknight (#24) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

"... ez le is van írva a cikkben ... " - rég olvastam :B
"Ha egy évben egyszer mennél Európába nyaralni ... " - hát, igen. Normális esetben én is csak 1-1 (egy síelés a franciákhoz v. az olaszokhoz, és nyáron 1× irány az Adria) alkalommal megyek külföldre. Ilyen esetben azt hiszem még jó ideig stresszmentesebb lesz beülni egy jó kis dízelbe.
Persze ha unlimited gempa van, akkor te lehetsz a császár a Balcsinál, ha egy ilyennel legurulsz. :)

[ Szerkesztve ]

(#26) #16820480 válasza <Adamsky> (#25) üzenetére


#16820480
törölt tag

Arra az 1-1 útra lehet akár bérelni is egy dízelt, de az év maradék 350 napja meg stresszmentesebb lesz egy elektromossal, mert nem fog szétkormolódni az 5-10km-es rövid utakon.

(#27) Noukoum válasza freeknight (#22) üzenetére


Noukoum
veterán

Cégeknek szánt kisbuszról beszélünk, ott a matek teljesen máshogy alakul mint magánszemélyeknél.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#28) freeknight válasza Noukoum (#27) üzenetére


freeknight
őstag

Egy cég, ahol fontosak a költségek, pont nem fog egy ilyen autót fenntartani, inkább megveszi a dízelt fele ennyiért, ott még az állásidő is kevesebb, mert a 40 perces töltések helyett elég egy 5 perces tankolás. Max valami luxus reptéri shuttle-buszként tudom elképzelni, ahol reprezentálni kell a Z-generációs IT-milliomosnak, milyen zöldek is vagyunk, de erre a célra inkább egy S-osztály való, vagy USA-ban a jó öreg Escalade luxusváltozata.

[ Szerkesztve ]

(#29) Noukoum válasza freeknight (#28) üzenetére


Noukoum
veterán

Valamiért mégis megveszik! Biztos ők a hülyék (nem valószínű), de magánszemélyként pont nem érdekel csak az hogy zöld és nem füstöl az orrom alá. :)

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#30) tybsen válasza HarleyCustom (#4) üzenetére


tybsen
addikt

Kell, hogy legyen valami oka, amiért egy színes matricákkal leragasztott autó láttán ezek az első gondolataid, de csak Te tudhatod, miért van ez így. Bármi is legyen, mint látható a hozzászólásokból, szerencsére a világ egyre inkább az elfogadás felé halad és remélhetőleg a kirekesztés kevésbé lesz már jelen a jövőben, hogy mindenki nyugodtan és békésen élhessen, identitástól, származástól függetlenül. Ha a környezetedben ez nem így van, akkor ideje környezetet váltani. :) peace :R

(#31) #16820480 válasza freeknight (#28) üzenetére


#16820480
törölt tag

Egészen más kedvezmények és adókulcsok vannak sok helyen elektromosra a cégeknek, ha jól tudom. Plusz cégként mondjuk lehet eleve egy lízingköltséget néznek 5-10 évre, és az összköltsége a fenntartással ha nem drágább, akkor már simán jó. Szóval azt nem érdemes kijelenteni, hogy biztosan sokkal olcsóbb a dízel.

(#32) freeknight válasza Noukoum (#29) üzenetére


freeknight
őstag

Én még elektromos kisbuszt nem láttam soha, talán egyszer egy Nissant. Dízelest annál többet. Szóval nem értem, milyen cég venné, pláne olyan mértékben, hogy érezhetó legyen számodra, hogy nem füstöl az orrod alá. Egyébként az Euro 5-ös dízel se fog füstölni, max csak a chippelt 1.9 TDI, de ezeket hajtani inkább már csak itt a balkánon hagyomány.

sheratan: pedig biztosan sokkal olcsóbb a dízel :D . Ha nem így lenne, tele lennének már az utak elektromos kisbuszokkal. Plusz ugye a cégek használni szeretnék ezeket a kisbuszokat, nem napi 40 percet (vagy többet) a töltőoszlop mellett szobrozni.

[ Szerkesztve ]

(#33) batai15 válasza Noukoum (#17) üzenetére


batai15
félisten

Ezt nem veszem most magamra mert nem ezt írtam amire célzol. :))

(#34) tybsen


tybsen
addikt

Hogy ON is legyek: nagyon jól néz ki és nagyon nosztalgikus visszagondolni a korábbi családi VW kisbuszunkra. Ha lenne rá pénz illetve szükség, szívesen használnék egyet :-)

(#35) Noukoum válasza freeknight (#32) üzenetére


Noukoum
veterán

Szóval mivel te nem láttad ezért nem veszik? Áss magad bele a témába és megérted. Úgy tényleg nem fogom érezni hogy ha mellette a másik 9 autó füstös. Euro 5 dízel is füstöl sajnos.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#36) #16820480 válasza freeknight (#32) üzenetére


#16820480
törölt tag

Egyrészt ez a kisbusz még nem létezik, nem lehet kapni, de más sem nagyon, 1-2 rövid hatótávú kisbusz van, amit lehet elektromos kivitelben kapni, de kb nem tudnak eleget gyártani semmiből, úgy viszik, szóval majd ha stabilan lehet kapni pár év múlva, akkor nézzük meg merre megy a trend.

(#37) freeknight válasza Noukoum (#35) üzenetére


freeknight
őstag

Beleástam magam, a tavaly eladott 1,8 millió hasznonjármű közül 30ezer volt 2021-ben elektromos hajtással szerelve. Ebbe nyilván beleértik a kamionokat is, ahol nincs értelmezhető elektromos alternatíva, de ez akkor sem sok. Azt nem mondanám, hogy viszik, mint a cukrot, kb hibahatárt éri el a statisztikában.

[ Szerkesztve ]

(#38) freeknight válasza #16820480 (#36) üzenetére


freeknight
őstag

Ez így nem igaz, szinte minden márka kínál már elektromos hajtású kisbuszt, ahol van a kínálatban valamilyen haszongépjármű. Abban igazad van, hogy rövid hatótávúak, talán ezért sem olyan népszerűek. Egy ilyen busz, főleg cégnél, azért évi 100ezer km-t simán megy, de a személyszállítók gyakran 200ezret is(mármint nem gyakran, de mennek :D ). Ennyit te elektromossal nem fogsz menni, pár év múlva sem.

[ Szerkesztve ]

(#39) Noukoum válasza freeknight (#37) üzenetére


Noukoum
veterán

Mondtam én olyat hogy viszik mint a cukrot? Ez már a te szüleményed. Egyébként kamionnál is van már értelmezhető alternatíva.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#40) freeknight válasza Noukoum (#39) üzenetére


freeknight
őstag

Mi az az értelmezhető alternatíva? A Scaniának van olyan kamionja, ami állítólag el tud menni üresen 250 km-t, csak kérdés hol töltöd meg mennyit a 11 órás pihenőben, mialatt a fűtésnek vagy a klímának mennie kell. Hogy a cégeknél töltsd az ő költségükre, az ő költségükön kiépített töltőknél, ahhoz sok sikert. Azt is vedd számításba, hogy egy Európában árufuvarozó kamion alsóhangon évi 130ezer km-t fut, a többsofőrösek vagy négykezesek ennél jóval többet. Te is beleáshatnád már magad a témába, konkrétumot nem nagyon hallottunk még tőled.

[ Szerkesztve ]

(#41) Noukoum válasza freeknight (#40) üzenetére


Noukoum
veterán

Vannak olyan felhasználási területek melyekre már alkalmasak és jelennek meg a modellek. Tény és való hogy nem lehet az összeset kiváltani ma, nagyon sok ok miatt. Szerencsére a technológia fejlődik,
Milyen konkrétumokra gondolsz? Arra hogy leírtam hogy ha egy cégnek megéri elektromos járművet beszerezni akkor befogja szerezni? Miért is nekem kéne beleásnom magam mikor te írsz butaságokat? :F :F :F

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#42) -Faceless- válasza <Adamsky> (#21) üzenetére


-Faceless-
őstag

Én kérek elnézést :DDD
Nyáron akarok menni egy 1000+ km-es útra arra tökéletes lesz. Majd két-három nap alatt lekavargok vagyok, nyaralok 1 napot mert a többi az útra ment el, és jöhetek haza.

Persze tudom mire vannak ezek. Taxinak, nagycsaládnak városban szaladgálásra, de nem egy univerzális csoda autó ahogy mindenhol beállítják. Akinek van is maximum másodiknak jó egy igazi kocsi mellé. Engem inkább az szúr fel, hogy ameddig ezek színes, vidám, fehér belsejű modern autók, addig a belsőégésű társaiban még mindig a fekete fröccsöntött biliműanyag a menő.

[ Szerkesztve ]

(#43) freeknight válasza Noukoum (#41) üzenetére


freeknight
őstag

Továbbra is csak a közhelyeket puffogtatod érvek, adatok és példák nélkül.

(#44) freeknight válasza -Faceless- (#42) üzenetére


freeknight
őstag

Így van, elektromos csak második autónak jó, de annak is csak akkor, ha tudod otthon, vagy pár helyen még ingyen tölteni. Talán a Tesla, amit közepes távokra tudsz használni valamilyen szinten vagy pár német prémiummárka behemótja, csak azokért mélyen zsebbe kell nyúlni, nem kimondott népautók még a "hanyatló" nyugaton sem.
Arról meg végképp nem mond senki semmit, hogy a nagy zöld átállás után 2035-ben ki fogja kiépíteni a panelek összes parkolójához a töltőhálózatot, és hogyan tervezi pl Németország széntüzelésű erőművekkel etetni ezt a rengeteg autót, és mennyire lesz ez zöld megoldás.

(#45) #16820480 válasza freeknight (#38) üzenetére


#16820480
törölt tag

Azért a szinte minden márka kis túlzás, jelenleg a Merci és a Peugeot/Citroen kínál ilyen méretű elektromos kisbuszt, ahogy ránéztem gyorsan a kínálatra, a legtöbb gyártó még csak nem is forgalmaz ilyen kialakítású autót, nem hogy elektromosban.
Azért a 100k nem olyan lehetetlen, lásd például ezt, 4 év alatt vezette 365k km-t, ami nagyjából az a kategória, ráadásul egy egy 2013-as modell, szóval kvázi első generációs. Szóval nem értek azzal egyet, hogy lehetetlen lenne, vagy hogy ne érné meg összességében. Nyilván az, hogy pontosan hogy jönnek ki az anyagiak, az változik országonként, de itt például elég nagy különbség van az EV javára.

(#46) e-newsee


e-newsee
addikt

A koncepción lévő VW embléma sokkal vagányabb lenne. Ha már retro.

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

(#47) dionaea


dionaea
őstag

Ez az elektromos autó téma kezd olyan lenni mint az APPle Android 10 éve. Nem tudnak emberek leszakadni róla. megy a pro kontra vélemény, és mindenki rohadt okos hozzá.

Felesleges vitázni szerintem. Tiszta baromság ilyenekre fecsérelni az energiát.

Jó hogy csinálnak ilyen kis buszokat, mert családi autónak ez az elrendezés ideális.
Ami szomorú bár ez mindenre igaz hogy nagyon drága lesz. Már az ember szeme egy 20misi+ os autó ár cimkén meg sem rezzen, és VW tudjuk hogy brutál drága, és elektromosoknál ez még hatványozódik.

(#48) Noukoum válasza dionaea (#47) üzenetére


Noukoum
veterán

Környezetvédelem elég fontos ahhoz hogy energiát áldozzunk rá szerintem. Egyébként a “vita” addig fog tartani amíg akik most csórók ahhoz hogy elektromos autót vegyenek megtudnak venni egyet. Utána megszűnik az ilyen irányból fakadó irigység. És persze a legnagyobb EV haterekből lesznek a legnagyobb EV fanok akik már az elején tudták hogy ez lesz a jövő..

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#49) dionaea válasza Noukoum (#48) üzenetére


dionaea
őstag

Azért egyelőre nem mondhatjuk környezet védelemről szólna.Én örülnék ha környezet védelem ott kezdődne hogy kukába dobjuk a szemetet, nem műanyaggal fűtenénk, nem szénnel fűtenénk, nem vizes fával fűtenénk, és a 20 éves kamionkat, therautókat, buszokat szó nélkül kitiltjuk az utakról.( persze eznem egyszerű)
E autó most divat, hiszti kategória.
Én szeretem az E autókat, pénzem nincs rá de ha vennék mert lenne rá pénzem a környezet tudatosság nem az első helyen állna a döntésben. De az tuti hogy a következő autóm E autó lesz, csak idő kérédse.

(#50) Noukoum válasza dionaea (#49) üzenetére


Noukoum
veterán

Közlekedésünk fenntarthatóvá tétele abszolút a környezetvédelem kategóriába sorolható.
Az hogy ez a divat, nyilván hiszen ez most a legjobb technológia. De ezzel szerintem semmi gond nincs, csak egyszerűbbé teszi az átállást.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.