Egyenlőre ügyes marketing fogás,aztán majd kiderül mennyit profitálnak belőle az AMD kártyái.De ügyes trükk eddig az AMD részéről.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Egyenlőre ügyes marketing fogás,aztán majd kiderül mennyit profitálnak belőle az AMD kártyái.De ügyes trükk eddig az AMD részéről.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Hát ha mégis hátrány éri a felhasználók 80-90%-át lefedő Nvidiásokat, akkor kb kár is kiadni, csak egy újabb szög a PC koporsójába.
Őket még a saját kártyájuk gyártója által támogatott DX11-es játékok alatt is hátrány éri. AMD-s címeknél ilyen azért nem szokott előfordulni. Ha meg szabványos DX12-ről van szó, és az Nvidia újabb kártyái valamit nem bírnak rajta...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Nvidia csinálhatja ugyanazt a szr middleware effektjeivel mi?
+1
Script Kiddies Do What They Do Best: Infect Themselves / The only man who gets his work done by Friday is Robinson Crusoe..
Az nvidia is mocskos módon már nagyon rég ezt csinálja,nekik a gépigény a fontos minnél nagyobb legyen,hogy minnél jobban ne fusson a kártyádon,és igy venni kell. Aki ezt nem látja hogy ez megy az vak. Az AMD spozorált játékok legalább minden gépen jól futottak. AC pedig szükség van mert rohadt unalmas már az nvidia optimalizálatlan hulladékjai.
Ott a legutolsó példa a COD Black Ops 3, a grafika a Crysis3 képest relatív gyenge mégis 12GB ramot kér és a 3 pach után sikerült játszhatóvá tenni de még így is akad 8GB memóriával, ez elméletileg nem az Nvidia hibája de érdekes módon mindig az általuk szponzorált játékoknál fordul ilyesmi elő.
Nem vak, csak zöld hályog van a szemén!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Valahogy a directx 8/9 óta elég sokszor van hasonló szituáció, nem is értem...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Kicsit különböző azért a helyzet, mivel az nvidia elég nagy részét fedi le a piacnak, ezért a pc-s felhasználók nagy részét nem érte hátrány az ő esetükben, még ha nem is szimpatikus amit csinálnak.
Viszont egy kicsi szereplőnek kedvezni elég öngyilkos fogás, mivel emiatt jelen esetben a játékosok 80%-a lesz megszivatva. Na és ebből ha már a fele konzol felé kezd kacsintgatni, az igen nagy csapás a Pc-s játéknak.
De lehet nem lesz semmi hátrány és a szoftveres megoldás is tökéletesen működik majd, ami kisebb mélyütés lehet a GCN hívők számára. Na mindegy, nagyon kiváncsian várom a teszteket.
[ Szerkesztve ]
A Batman: Arkham Knight nem a 20% AMD tulajdonos miatt került le a Steam-ről hónapokra.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
A RAM igény mondjuk marhára felvirágoztatja az NV kártyák eladását...
A Batman az ugy sz@r ahogy van, ha kókányolnak a fejlesztők, az aztán egyik gyártónak sem a hibája.
Ott még azt sem lehet mondani, hogy rosszul vagy jól fut, mivel gyakorlatilag működésképtelen volt az egész.
[ Szerkesztve ]
Majd jön megint az a szöveg hogy a DX12 kód lassabb mint a DX11 ezért nem adjuk még ki...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
11-el ugyanez volt először csak mutatóba volt 11-es renderelőt használó játék az is siralmas teljesítményt nyújtott, kell neki 2 év hogy a programozók kiismerjék.
Néha úgy érzem, még kéne 2 év...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Az hogy az utobbi ~ egy evben az NV adta el a kartyak haromnegyedet nem jelenti azt hogy a felhasznalok haromnegyedenel NV van. Sokan nem csereltek vagy hasznaltan vesznek.
Igen biztos hogy tobb NV tulaj van, de az tuti hogy kozel nincs a 80%-hoz az arany ha azt nezzuk milyen kartyat birtokol a user.
A PC-nél teljesen mindegy, hogy kinek mi van. Ezen a piacon nem kell, hogy minden felhasználó gépe vigye maximumon az adott játékot. Ha nem viszi, akkor butítani kell a grafikát, vagy venni kell egy erősebb hardvert. A lényeg a grafikai skálázhatóság biztosítása, hogy akinek nincs pénze új gépre, az visszavehesse a minőséget.
Egy szabványos multi-engine kód is skálázható. Szimplán ki lehet kapcsolni a compute effekteket, ha ezekkel nem az igazi a sebesség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Kettős a mérce? Ha az AMD csinál valami exkluzívat, akkor fújfúj, de ha az Nvidia csinálja, akkor az már kicsit különböző helyzet?
Elfogultságot vélek kihallani szavaidból, nagy jó uram!
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
A Divison féle szöveghez mit szólsz hogy majd konzolon is visszább lehet venni a grafikát?
Tulajdonképpen az teljesen oké, ha a fejlesztő nem akarja helyetted eldönteni a sebességet, így készítenek egy 30 fps-re és egy 60 fps-re optimalizált grafikai szintet. Ilyenkor a te döntésed, hogy mit akarsz. Ez teljesen rendben van. Őszintén szólva a ma sok effekt marginális előny biztosít a képminőségben sok fps árán, tehát sokan inkább nem akarják ezeket használni. Nem beszélve, hogy sokaknak nem tetszik a blur vagy a DoF effekt. Ezek természetesen konzolon is kikapcsolhatók, ha a fejlesztő fontosnak tartja kiszolgálni az alternatív igényeket is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
(#23) FollowTheORI válasza Malibutomi (#18) üzenetére
Steam survey szerint kb 1/3-2/3 lehet az arányuk... szóval nem sokkal jobb még így se.
Engem nem lepne meg, ha a TR is a nVidia miatt nem kapott volna DX12 módot a rajtra... majd jön a Pascal és azzal lesz mit reklámozni, meg cserére kényszeríteni.
Valami "véletlen" folytán pont akkor fog azis kijönni, vagy nem sokkal előtte.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Még az új konzolt se ismerték ki,akkor mi lesz a PC-vel , szerintem bőven évek lesznek azok. Úgyis minden először konzolra jelenik meg aztán valami siralmas konzolport formájában megkapják a PC-sek.a DX12 már egy bő éve ismerik a fejlesztők.
Hát nehezen lehetek elfogult, mivel vagy 3-4 éve nincs zöld kártyám, csak az szúrt egy kicsit szemet, hogy egy olyan hardverre akarnak itt épiteni, amivel a felhasználók igen kis része rendelkezik. Na és amint utólag kiderült GCN-ből is csak a legújabbak ideálisak az aszinkron mókára, de vajon az összes eladott GCN mekkora hányada az ami fejlettebb? Lassan el jutunk oda, hogy még a GCN-en belül is csak egy bizonyos töredék megfelelő.
Pluszban még az is eszembe jut, hogy rengetegen durcás kisgyerek módjára ragaszkodnak a régi Win7-hez, ami egy újabb akadály, ha még a GCN adott is
Na de mint mondtam, az lenne a legviccesebb fejlemény ha szoftveresen is kifogástalanul menne, a sok GCN huszár meg csak hápogna
Malibutomi: Az összes AMD százalékhoz érdemes megjegyezni, hogy azoknak jó része nem is GCN, hanem valami régebbi erős kártya, amihez totál nulla támogatás van. Szóval a viszonylag elég kicsi részesedésnek is csak x hányada az ami megfelel.
[ Szerkesztve ]
a játékosok 80%-a lesz megszivatva
Nem lesz megszivatva, csak hw limit miatt lassabb/csunyabb lesz, de ugyanugy jatszhato. C'est la vie.
OK
Ha a játék a dx12 / aszinkronnal kedvez, akkor a gépigényben miért 290 van a 770 mellé párosítva? Nem ugyanaz a kategória azért..
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Azért ne felejtsük el, hogy AMD találta ki az asinc shadert, ha Nvidia féle megoldást támogatnának a fejlesztők, csak azért, mert nagyobb a piaci részesedés, az sem volna túl igazságos.
Amúgy a könnyebb portolharóság is nyomós ok.
Ui: A régebbi Nvidia kártyák amúgy sem támogatják az aszinkront, csak a Maxvell tudtommal, ergo, így nézve nem is biztos az a 80%
[ Szerkesztve ]
Fene tudja bejelentették az első dx12 játékot Április 5-én jón a Quantum Break only win10. Akkor csak előrébb tartanak ezzel mint ahogy a tempóból gondoltuk.
[ Szerkesztve ]
Korr: Rosszul emlékeztem a Kepler is támogatja.
" Steam survey szerint "
Felejtsük már el azt a listát .A világ összes PC felhasználójának csak töredéke használja a Steamet .
A Quantum Break nem Xbox only??? Vagy valamiről már megint lemaradtam???
http://gamepod.hu/hir/mar_biztos_hogy_pc-re_is_megjelenik_a_quantum_brea.html
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Már nem az, kijön pc-re is április 5-én ha minden igaz első win10 only és dx12-es cím lesz.
[ Szerkesztve ]
"egy olyan hardverre akarnak itt épiteni, amivel a felhasználók igen kis része rendelkezik"
Talán nem ártana hozzáteni, hogy mindkét gyártó részéről ez a helyzet! Ugyanis nem mindegyik NV kártya támogatott, mint ahogyan nem mindegyik AMD sem.
GCN ide vagy oda, szoftveresen erősen kétlem a jobb futtatást asszinkron compute-al. Ha pedig mégis, akkor nincs jól megírva.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Kössz mindenkinek erről tényleg lemaradtam...
De azért a gépigény az odaver... Bár ebből a szempontból csak a VGA-ra vonatkozót szoktam megnézni, mert ezidáig a régi Phenom II 955-öm a haver gépében egy 280x-vel még durván visz mindent majdnem maxon...
Értem, tehát az nv-nek szabad bármilyen kirekesztő módszerrel tovább növelni a piaci részesedését és a monopóliumát, mert ő a nagyobb. Éljenek az elvek!
Kérdés hogy ezt már 51%-tól lehet érvényesíteni, vagy csak mondjuk 70-től?
De jó is lesz mindenkinek ha végképp beadja a kulcsot az amd, aztán az nvidia végképp elfelejt fejlődni, csak árat fog tudni emelni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
De jó is lesz mindenkinek ha végképp beadja a kulcsot az amd, aztán az nvidia végképp elfelejt fejlődni, csak árat fog tudni emelni.
Azért az átcímkézést sem felejtették el, majd lesz Nvidia TIC-TOC, egyik évben árat emelnek másik évben átcímkéznek. Vegyük komolyra miért lenne jó a vevőknek ha csak Intel vagy Nvidia lenne, nagyon megszívnánk, mindkét cég már így is átlépte a becsületes kereskedés küszöbét pedig még nincsenek egyedül.
[ Szerkesztve ]
Miért is rekesztett ki AMD akárkit akármiből? Fejtsed ki légyszi!
Inkább azon kellene elgondolkozni, hogy idén jön ki az első játék, egy olyan technológiához, amit már egy 2011-ben!!! megjelent videokártya támogatott. Szerinted miért van ez?
Ui nem neked akart válasz lenni.
[ Szerkesztve ]
nem mondtam hogy az amd kirekesztett volna bárkit bármiből. De amúgy az nvidia sem rekesztett ki senkit, csak némi akadálypályát hagy a vetélytársaknak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Aha persze... aki játszik PC-n az kb mindenki.
Mellesleg közvéleménykutatásokat szerinted úgy csinálják hogy a világ összes felhasználóját megkérdezik?
Hagyjuk már... a steam survey az egyik legpontosabb képet adja ami ma lehetséges a PC játékosállományról.
Ráadásul jóideje a többi platform is gyűjti ezeket, ha engeded (Windows, Origin stb.).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Nem gondolom, hogy bármelyik oldalról is oké lenne, csupán objektive nem a legjobb ötlet olyasmire alapozni valamit, amivel az userek talán 95%-a nem rendelkezik és ebbe már mindkét oldalt beleszámoltam. Szerintem rengeteg egyéb DX12 feature-t lehetne kihasználni, amire a jelenlegi hardverek nagyrésze megfelelne és aztán nem lenne sírás. Egyébként inkább a fejlesztőt kéne emiatt ostorozni, nem a gyártókat.
Mondjuk kicsit lehet túlreagáltam a dolgot, hiszen lesz dx11 verzió is, ami lehet ugyanolyan szép lesz mint a 12-es. Hiszen jelenleg is elég sok parasztvakitó feature van a játékokban, amit inkább kikapcsol az ember...gondolok itt a blur és egyéb dolgokra.
Majd ha itt lesz kiderül mennyit ér és hogy tényleg "szép" lesz-e.
[ Szerkesztve ]
"hiszen lesz dx11 verzió is, ami lehet ugyanolyan szép lesz mint a 12-es."
Még az, de lehet hogy ebből fakadóan messze nem olyan alapos dx12 implementációról lesz szó, ami tisztességgel bemutassa hogy mire képes a dx12. Mert ha pl a feladatokat ugyanúgy ütemezed mint dx11-hez, és ugyanolyan tempóban, akkor nem lesz gyorsabb, sőt akár lassabb is lehet.
a normális dx12 támogatás nem csak annyi hogy A helyett B metódust használjuk.
A videót elnézve nem lesz hihetetlen szépség.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
+1, a DX12-es átmenet nem lesz gyors, mindegy melyik cég csinálja az adott játékot.
A multi-engine alapfunkció. Kötelező támogatnia mindenkinek. Vagy hardveresen, vagy szoftveresen, de ott kell lennie a meghajtókban a DXKG specifikációkhoz idomuló implementációnak. Nincs értelme ostorozni senkit, amiért alapfunkciót használ. Azért alapfunkció, mert mindenkinek kötelező valahogy támogatnia, hogy a rá írt kód valahogyan fusson.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Abu. a multi Engine kezelésében van érdemi különbség GCN-1-2-3 között?A Microsoft formálisan véglegesítette a DirectX 12-t (http://prohardver.hu/hir/microsoft_formalisan_veglegesitette_directx_12.html) szerint a GCN 3 és a Hawaii,Kaveri GPU(GCN2) között nincs különbség.290X videó kártyám van, ezért is érdekel a dolog.
[ Szerkesztve ]
Hír Félreérthető bejelentés érkezett a Hitman DirectX 12 módjáról