Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#86) BiP válasza #06658560 (#82) üzenetére


BiP
nagyúr

Mert azon sokkal gyorsabb lesz.
A DX vagy OpenGL leképezőnek a megírása pedig a Mantle használatának a feltétele. No meg gondolom a fejlesztők szeretnék, ha nem csak AMD GCN kártyákon futna. Azokon viszont legalább sokkal gyorsabban/szebben.
És mivel konzolra úgyis megírják, _elvileg_ könnyen áttehető PC-s Mantle-re, tehát nagyobb az ebből származó várható előny, mint az erőforrásigény.

(#85) Kopi31415: Úgy érti, hogy több hardveren futna megfelelően, hogy a Mantle segítségével olyan középkategóriás vagy integrált gpu-n is elfogadható sebességgel futna, amin DX-szel nem érhető el használható/játszható sebesség. Viszont Mantle-lel igen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.