Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) h3lios


h3lios
addikt

Én ugyan nem Aprón üzleteltem, nem is technikai dolgokat, azonban nekem is van sok tapasztalatom az internetes vásárlással kapcsolatban.
A legfontosabb, hogy az adott emberke hány elégedett ügyféllel rendelkezik és, hogy ezek az ügyfelek milyen értékű terméket vásároltak.
Mert teszem azt, valaki elad 40 db 1000 ft-os fülest és senki sem reklamál, az nem ér fel azzal, ha valaki elad 5 100+ ezer forintos telefont és mindenki elégedett az illetővel. Egyszóval arra tudok buzdítani mindenkit, hogy járjon utána az ilyen dolgoknak.
És a legfontosabb: Mindig legyünk gyanakvóak !

B-tag: H3lios#2825

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.