A súlycsökkentés bevett üzleti stratégia, kábé ugyanaz, mint amikor a cigit 20 szálról 19-re csökkentették. De itt viszont a termék is szar lett mellé. Így egyszerű bújtatott áremelésről nem lehet beszélni, ráadásul olyan olcsó volt ez a csokoládé, hogy magasabb árat is nyugodtan kérhettek volna érte, még mindig megérte volna. Írtam a végén, hogy a Lidl-ben vettem más márkákat, leginkább félig-meddig az üzletlánchoz köthető J.D. Gross csokikból. Finomak, de mégsem az a büdzsé kategória, ami a Tibi volt. A különleges egy űrt töltött be, most nem tudnék hirtelen olyan márka olyan termékét mondani, ami ezért az árért hasonló minőséget képvisel étcsokik közt. Ennek a Fin Carrénak majd azért utánajárok.
[ Szerkesztve ]
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd