Azt azért még hozzá tenném, hogy a cod4 és a ut3 valahogy jobban bejött.
Habár csak 1950pro-m van, de azok nem döcögtek úgy, mint eme műremek.
..., akkor a nyuszi b***hatja!
Azt azért még hozzá tenném, hogy a cod4 és a ut3 valahogy jobban bejött.
Habár csak 1950pro-m van, de azok nem döcögtek úgy, mint eme műremek.
..., akkor a nyuszi b***hatja!
Mán elnézést, de erre nem is 100e-t kéne költeni. A legjobb vason sem megy normálisan high/very high, pedig nálam is az autodetectre azt írta ki, hogy a very high-ot állítja be... SLi-re nincs optimalizálva, több szálra procira megint nincsen. Hogyha egyszerű akarok lenni, akkor azt mondom, nem fostos biliben kellett volna tálalni ezt az ékes tortát.
értékelt üzletek: 42+ 0-
Szép játék, nem az a gond, hanem az, hogy mennyire lesz kelendő akkor, ha alap a 4mag és a 8800xx széria. Csak nehogy meghaljanak a szépségben, mert kár lenne.
..., akkor a nyuszi b***hatja!
Köszi, ez felett átsiklottam.
Kipróbálom, de az a 20-22FPS, az nagyon fura... nagyobbat szokott ingadozni, bár ugye lehet hogy a fő befolyásolót kapcsolnám lejjebb. Nekem a 25 az nagyon minimum, az alatt sajnos látom a szaggatást, érzékeny vagyok erre.
értékelt üzletek: 42+ 0-
No igen... pl. én sem veszem meg, pont azért, mert csúcsvason szaggat. Nagyon remélem, hogy ez a pre béta még csak egy előzetes, és optimalizálnak annyit, hogy legalább C2Extreme órajelek feletti procival, 8800Ultrával, 2GB RAM-mal szaggatásmentes lesz 1280-ban szűrők nélkül very high-on.
(Remélem, de sajnos kizártnak tartom. Majd kipróbálom 3 év múlva az új vason, ha...)
[ Szerkesztve ]
értékelt üzletek: 42+ 0-
Mivel DX10 alatt 64bites színmegjelenítés van tudtommal.
ha igy is van, akkor ez meg csak azert furcsa, mert az emberi szem pedig csak 24bit-ig tudja erzekelni a kulonbseget
Én tutira látom a 24VS 32bit közötti különbséget, egyenletes színátmenetnél feltűnő (CRT VS mondjuk a Samsung 971P-m). Azt viszont ne kérjétek, hogy soroljam fel a színeket.
értékelt üzletek: 42+ 0-
64bites oprencer nem 64bites színmegjelenítést takar.
32bit van DX10 alatt is, csak gondolom a színhőmérséklet más.
Egy crytek-es fazon azt mondta egy interjúban, hogy kis ideig nem lesz olyan hw a piacon amivel ki lehetne teljesen járatni...
[ Szerkesztve! ]
es akkor ok is 8-10fps-sel tesztelhettek full maxon?
Nincs szar géped, de 8 fps???
Enyhe kifejezés a fekete leves!!!
Attól, hogy sok ember mond hülyeséget, attól az még hülyeség marad!
Most kezdtem el letölteni a demót, de elszomorít, hogy a full grafhoz atomerőmű kell, mikor a CoD4-et is majdnem maxon tolom a gépemen.
Na mindegy, ha lejött én is beszámolok a tapasztalatokról valamelyik topicba
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Mikor jön az első Moorhuhn Mod?
A környezet rombolható, de az élőlényeket eddig nem tudtam cafatokra tépni. Bedombtam egy gránátot a tengerparti csibék közé, de nem lett belőlük darálthús.
Nos, beállítottam úgy, ahogy írtad, 1280x1024, szűrő nincs... hát, nálam diavetítés van akcióknál, a 20-22FPS az nem nagyon jellemző, esetleg max amikor egy fatörzset nézek közelről.
Vista 32bit, driver 163.69 WHQL.
[ Szerkesztve ]
értékelt üzletek: 42+ 0-
A DX10 sokat dob a játékélményen? Ja amúgy Vistán nem rosszabb a teljesítmény?
Nekem XP-n medium-high -on 25fps-t vitte csak
DX10 az FPS esésen dob sokat. Lefelé. Vistán rosszabb a teljesítmény, a játék topikjában páran írták tapasztalataikat
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
ige, ez engem is qrvara idegesit igy ut mellett, hogy nincsenek cafatok
mert a cod2 egy dx7-es cod2 motor felcsicsazasa? lehet azert..
En 1920*1200 4x AA minden High beallitassal min 15-25 FPS de megis az erzem gyorsabb itt 15-25 FPS itt a Crysisban mint masik jatekban 30FPS vagy csak en erzem igy?
Gyonyoru jatek eros FarCry hangulat.Kotelezo darab lessz az FPS rajongok koreben.
Biztosan. Szebb, és lassabb.
No, 1280x1044-ben nekem játszható (30-60FPS), minden medium... konfigot írtam #49-ben.
értékelt üzletek: 42+ 0-
wtf
értékelt üzletek: 42+ 0-
loll inkább le se szedem majd 2 év múlva mikor bármilyne vgan el fog menni,lolll 8800 u kevés
egy rkat trágya gém.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Very high beállítások DX10-et vonultatnak fel, ez WinXP alatt nem elérhető... vagy mégis? erre kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
értékelt üzletek: 42+ 0-
szép, de 7600gtvel mi értelme van?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Nem olvastam vegig a thread-et, csak par megjegyzes/gondolat:
1. Akik ott voltak az 1. Jatekfejlesztoi Konferencian iden, nagyon erdekes demot lathattak a jatekrol. A Crytek eddig is foglalkoztatott jo par magyar jatekfejlesztot. Egy csoport kozuluk kulonosen profi a jarmuvek modellezeseben (nem csak 3D modellezest ertek, hanem programozast is). A demot sepciel pont ok tartottak, a jarmu kezeles az o erdemuk is tobbek kozott. De meg sokminden masban ott van magyar fejlesztok keze nyoma. Le a kalappal elottuk! Gratulalok! Lelegzetelallitoak a screenshot-ok!
2. Meg ide kapcsolodik, hogy a Crytek fejleszto studiot nyitott Magyarorszagon, a tehetseges fiatal programozok mehetnek, es tobbek kozott ilyen jatekok fejleszteseben is reszt vehetnek.
3. Koszonom a bejegyzes szerzojenek a sok screenshot-ot, ugyanis nekem jo ideig nem lesz olyan gepem, ami elvisz ilyen jatekot.
4. Kicsit leesett az allam a konfig lattan (quad core, brutal grafikus kartya, stb).
5. Aki esetleg szinten fejleszto, es ert a modern garfikahoz, arulja el, hogy azokon a jatek jeleneteken, ahol sok fu, aljnovenyzet van, miert olyan durvan "reces" a fuszalak szele, ahogy egymast kitakarjak? Eleg szembanto, ez csak valamilyen DX10-es feature kikapcsolasa miatt van? Nem lehet ezt a hatas valamilyen technologiaval elnyomni/elmosni/elkenni?
6. Amugy tenyleg lenyugozo/lelegzetelallito a grafika, semmi szogletesseg az arcokon, minden nagyon reszletes. Gratula!
Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
Szinten az 1. magyaroroszagi jatekfejlesztoi konferencia demojan lathattuk, ahogy a fejleszto kulonbozo modokon leamortizalt egy terepjarot. (A jarmu szep szabalyos leamortizalodasara hangsulyt fektettek!!!) Szoval az egyik modeszer ezek kozul az volt, hogy jobb hijan egy tyukkal bedobtak a terepjaro uveget!
Oriasi nevetes volt a mozi nezoteren! Felejthetetlen elmeny marad szamomra, hogy mindezt szelesvasznon oriasiban lathattam!!!
Megegyszer respect a fejelsztoknek!
Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
nálam így (tuninggal) 800x600 -on alig játszható ezzel a veryhigh csomaggal, persze nem lesz így sem dx10 ahogy Omega81írta. v.h cfg-k nélkül high-on 800x600 -ban valamivel jobban megy, 1024x768 -on médiumon (ekkor egyedül az objectiv quality high) már sokkal jobban megy, 7600GT -vel nem tudom mi lenne az ábra, sztem 800x600 mediumon lehetne vele.
bocs, kisse elhamarkodott volt valoban. 15-25fps, tehat nagyobb az ingadozas. nem teszteltem le alaposan, es eleg kis objektumszamu kornyezetet hasznaltam. hamarosan megosztok vmi updatelt options menut, csak ido kene egy ujabb teszthez..
Nálam gyönyörűen ment 1440*900on, minden mediumon kivéve textúrák ill hangok, ezek high-ra voltak nyomva. Nem szaggatott, szépnek így is szép volt és élveztem
Felraktam a kártyámhoz járó OC tool-t ill hitvallásomat megszegve húztam 400mhz-t a procimon és kipróbáltam high shader-el. Szebb lett, de ekkor már belassult egyes helyeken ill valamiért ki is lépett néha... (?)
Mindazonáltal élvezhető volt számomra így is, sőt, megszerettem és várom már nagyon!
A cikk egyébként remek!
De előbb jöjjön a Timeshift
[ Szerkesztve ]
A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...
III
Shadows Quality - Medium
Shaders Quality High
Többi Very High
Tökéletes a game! 1280x1024, szűrőket még nem néztem... de szerintem az árnyékolás fogta!
értékelt üzletek: 42+ 0-
Bocs, erre ment! Próbáld ki az előző hozzászólásban írtakat!
értékelt üzletek: 42+ 0-
1024*768 Medium-Low keverékkel szépen elmegy, vagy 800*600 minden medium
Kb olyasmi gépem van mint neked, így elvezhetően ment.
Szűrő megfogja... de azon kívül így full játszható.
értékelt üzletek: 42+ 0-
Nekem sikerült találni egy optimális beállítást
Amúgy c2d 3Ghz, 2Gb kingston 8800gts640MB van. (vista ultimate)
1280x1024ben, a shadder mediumon van, 1-2cucc még Highon, viszont a nagyrésze VeryHigh-on van, és így is 35-50 az átlag fps!!!
Kicsit furcsállom, hogy nincs olyan gép amin minden maxon szépen elfutna :S Nemtom mit gondoltak a készítők...Jobban optimalizálhatták volna. Amúgy valaki írta feljebb hogy 2magosra nincs optimalizálva. Hát én épp 1-2napja olvastam egy interjúban, hogy támogatja a 2-4magos procikat, sőt egy Index cikkben még úgy is írták hogy követeli a dual magot
Azt is olvastam v.hol, hogy majd adnak ki hozzá patcheket, hogy javítsák a teljesítményt, meg remélhetőleg a teljes verzió mégjobban optimalizállt lesz.
Amúgy egész jó lett a játék Teccik ahogy a sotry folyamatát kezeli. És eléggé felkeltette az érdeklődésemet a folytatás iránt
Már azon is gondolkodtam hogy megveszem
Engem az idegesített az egészben, hogy hasalni (vagymi) nem mindig tudtam. Mondjuk ha közel voltam a sziklákhoz, (ezérthető) de sok egyéb esetben sem :S
Ja, meg találtam egy füstöt az égen...Amikor a parton megy végig, majdnem teljessen fel kell nézni és egy kis fekete füst gomolyog az egyik felhőben a semmiből Ez csak nálam van vagy más is észrevette már ?
Összeítve a játék hangulata szuper. A játszhatóság is nagyon jó, a grafikáról ugye nem is beszélve... azért az bosszantó, hogy egy olyan gépen, mint ami a tesztben is van, nem fut el fullon...
Hali!
Én évek óta nem játszom FPS játékokkal, mert a GF4 karim nem bírná.
Most, hogy megsasoltam a képeket, eszembe jutott, hogy az Unreal Tournament (első rész) óta sokkal kevesebbet fejlődött a grafika minősége, mint amennyivel erősebb a hozzá szükséges videokari.
Unreal tournament lazán elment egy GF3-on, 30 fps felett max. grafikán, ez meg 8 frame/sec-el döcög egy 8800GTX-en? Én nem érzek ekkora különbséget a grafikán a képek alapján.
Persze, nem lehúzni akarom ezt a játékot, de valahogy úgy képzelem el a goldot, hogy a játék motorok bonyolultságának növekedésével minimum egyenes arányban csökken a hatékonyságuk. Vagyis - gondolom - egyre kevésbé írják meg őket rendesen, mert akkor folyamatosan egyre tovább tartana egy új motor elkészítése, vagy egyre több embert kellene fizetni.
Ti mit gondoltok erről?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
"Amúgy valaki írta feljebb hogy 2magosra nincs optimalizálva. Hát én épp 1-2napja olvastam egy interjúban, hogy támogatja a 2-4magos procikat, sőt egy Index cikkben még úgy is írták hogy követeli a dual magot"
Bizony ha naplózod a proci-kihasználságot, nem úgy néz ki, mint a Zindexes cikkben (LOL), különben az introban is QuadCore szerepelne, nem Core2 Extreme. De egyébként mindegy is, tuti optimalizálatlan a game, és biztosan nem véletlenül.
Viszont marha jó - főleg hogy megtaláltam, miket kell lejjebb állítani az autodetect-el szmben, ugye.
értékelt üzletek: 42+ 0-
Felgyorsult a szakma, a piac, de értelmetlenül. Azaz hogy anyagi értelme van, de nincs idő megírni a kódot rendesen, nincs idő fejleszteni, holott késnek a játékok rendesen. Elsietett a HW és a SW rész egymás mellett, váltófutás van. Sajna.
[ Szerkesztve ]
értékelt üzletek: 42+ 0-
nekem is tetszik, minden van benne
very highről nemtudsz vidit csinálni?
én az UT3-at próbáltam,az jó volt...lassan lemek pécsre a gépemhez és ezt is kipróbálom...remélem ez is jó lesz...
tudnek, ertelme nem sok lenne a konstans 8fps mellett..
az arnyekolas nem foghatta jobban, mert nalam is mediumon van/volt.. post processingre gyanakszom, de olyan nehezen valnek meg a sunshafts-tol..
na, mindjart megnezem mi a helyzet
Gratula a cikkhez!
Nagyon sokat bíbelődhettél vele.
Tegnapig S3 Trio-val nyomtam, de ma gépet kaptam javításra és a tulajnak ráér, meg még van vele meló!
Egy-két képnél mintha olajfoltos lett volna a screen, ezt betudtam a 16 bites színmélységnek.
Ma viszont újranéztem a képeket és eszem-pofám leszakad!
Ennyire realisztikus játékot nem nagyon láttam, ami a valóságot így lemásolja grafikailag, talán a FEAR közelítette meg anno ezt az érzést, de itt a cérna elszakadt.
Biztos vagyok benne, hogy a 4 magos procitulajok a fullal majd jobban élvezhetik a játékmenetet, nem hinném, hogy a beharangozott merketing-videó után megcáfolnák magukat.
Kösz a screeneket, a többieknek pedig jó játékot kívánok!
A cikk jó, külön pozitívum a sok (saját) kép!
Én is kipróbáltam a demót, nos a videokártyám most először nagyon megizzadt . Az adatlapomon található konfig 1024x768 felbontás mellett, mindent High-ra állítva 10-20 fps-re volt képes (WinXP), szerencsére azért inkább az utóbbi volt a jellemző. Így a játék meglepően jól játszható, bár azért érezni, hogy nincs meg a kellő lóerő...
A grafika nagyon szép, néha kifejezetten fotorealisztikus, amin sokat segítenek a részletes textúrák (érdemes összevetni a sziklás hegyormokat mondjuk a Far Cry-beliekkel). Külön poén a terep részleges elpusztíthatósága, előszörre elfogyott a töltényem, annyira írtottam az esőerdőt
Két hibát találtam (az eddig említetteken kívül). Az egyik, hogy egy vityillónak kilőttem 3 lábát a négyből, mégsem omlott össze, sőt akkor sem hajlott meg, amikor ráugrottam a tetejére. A másik valószínűleg egy paraméter állítása lenne, valahogy zavaróan gyorsan hajladoznak a növények (és a fű) a "szél" hatására. Így kicsit olyanok, mint egy metronóm.
Ettől függetlenül hozza a Far Cry hangulatot és megint magasra tette a lécet a többi játék előtt (bár érthető okokból nem üt akkorát, mint anno a FC), grafikailag mindenképpen. Külön tetszett a víz alatti táj valamint a képernyőn időnként megjelenő vérfoltok és vízcseppek. Még a belső terekre lennék kiváncsi, van ilyesmi a demóban?
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"