Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) janos666 válasza huskydog17 (#27) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Még egy kicsit utánaolvasgattam. Tényleg saját Ubisoft kreálmány, és a fejlesztők állítása szerint csak a kód ~3%-át teszik ki a Cryengine 2.0-ából átemelt részek.
De amúgy nagyon jó példa a Half-Life 1. Az is kb 98%-ban átírt Quake motor. Ugyanakkora mégis mindig felmerül a Quake szó, ha a GoldSource-t taglalják.

Megvagyok már győzve, a cikket is átírtam még tegnap. Én is áldozatul estem a tévhitnek, de neten keresgélve nem csak én voltam az, aki erős rokonságot látott a Dunia és Cryengine 1-2 közt. Kezdetben ugye azért, mert logikus lépés lett volna, hogy a Far Cry továbbra is Cryengine-re alapoz, továbbá hogy látványban és gépigényben is elég hasonló a Crysis és a Far Cry 2 (illetve körülbelül annyival gyérebb csak a látvány Far Cry 2-ben, amennyivel gyorsabban fut ugyanazon a vason).
Miután most a méricskéléskor is azt láttam, hogy a Crysis, Warhead és FC2 is tök azonos eredményeket produkál mind azonos vason való futási sebességben, mind AI beállításokra való tekintetben, és a Crossfire is azonos hatásfokkal üzemel a mindhárom játék alatt, ezek csak megerősítették a tévhitemet, amit a magyar wikipédia is oszt.
Illetve gondoltam még arra, hogy ha nem is a Cryengine kódjait álltak neki átírni, míg végül semmi sem marad az eredetiből, akkor átvettek tőlük bizonyos programozási elveket, ötleteket, és ezért hasonlít a kettő. Vagyis nem copy-paste, de úgymond a Cryengine 2 volt a Dunia fejlesztőinek "bibliája"...

De bevallom, tévedtem. Az FC2 hivatalosan csak 3%-nyi rokonságban áll a Cryengine 1/2-vel, azaz gyakorlatilag semmi közük egymáshoz.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.