PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:30:42
LOGOUT.hu
Hozzászólások
boost
addikt
Ennek a 60fps-nek a számonkérését pont egy Uncharted esetében tartom viccesnek, ahol játékmenetben semmi haszna, értelme nincs, hisz úgyis célzásrásegítés van, QTE, ugrásokat is kb lehetetlen elvéteni.
Ezzel ellentétben mondjuk egy WiiU Mario címnél alap, hogy 60fps, mert ott te irányítod a karaktert, az történik a pályán, amit te ott nyomsz, minden ugrást pillanatra pontosan ki kell számolni a nehezebb pályákon, ahhoz pedig tényleg szükség van a 60fps-re, hogy érezd a játékot a kezeid között. De ugyanígy egy multi címnél is ugyanez a helyzet, mind mondjuk egy CoD, vagy BF, ahol azért hozzák is legtöbbször a 60fps-t multiban, mégha csökkentik is a grafikát.
Szóval szerintem nem katasztrófa a helyzet.