Hali!
A SafeWeb-el nem vicceltem, kb 36 órája felküldtem az URL-t, de mindig csak az van, hogy bekerült az ellenőrizendők listájába, azt ennyi...
(Mondjuk a KIS-nek is elküldtem ma(azaz már tegnap az órát nézve) délután 2 körül, de onnan sem jött még semmi válasz, gyilkos lehet az a kártevő...
Az a "gond", hogy néha nem 1 userról van szó, hanem pl egy iskoláról. Nyilván ha érdeklődnek és véletlenül nyertek valami pályázatot és abból AV-ra is telik minden gépre, akkor Magyar nyelvű AV-t javasol az ember, az a természetes...Eddig a NIS2010-t is simán mertem javasolni. De gondolom nem nehéz elképzelni, ha egy sulinak 20 gépéből a fele alig akar elindulni vagy xy időközönként kékhalálozik...Sz@rul le tudja magát égetni ilyen esetben az ember, aztán oda sem kell többet menned...
És itt nem arról van szó, hogy a NIS-t lehúzzam, de ha tapasztalok hibát, akkor azt leírom, tök mindegy milyen AV-ról is legyen szó...
Valakinek itt PH-n az aláírásában az szerepel, "amíg egy hiba csak nálam fordul elő, az akkor az én hibám, ha viszont másnál is, akkor az már mások hibája"
(szabad fordításban kb ezt jelenti)
Ezzel max egyetértek és ennek tükrében írok le egy hibajelenséget vagy olvasom más "beszámolóját" egy adott hibával kapcsolatban...
Persze vannak egyértelmű hibák is, egy példa tegnapról, haver hív, nem megy a gép, hiába kapcsolja be semmi. Kérdem, valami egyéb hibajelenség? Erre: Azt hiszi ég, mert rohadt büdös van a szobában és most hogy jobban nézi füstöl is...Na ez egyértelmű hiba, egyből tudtam is neki javasolni, hogy a karácsonyfa alá egy új gépet kérjen a feleségétől, meg ha lehet, húzza már ki a gépet a 220-ból, hátha akkor nem fog kigyulladni a lakás is...
Fire.
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)