Tomb Raider, F1 2012
Az új Tomb Raider egy remekül sikerült reboot lett, ami technikailag is bőven megállja a helyét a mai PC-s játékok között, emellett az optimalizációra sem lehet panasz.
Nagy teljesítménybeli különbség nem látható az i3 és i5 között erősen GPU limites beállítások mellett, de azért az kivehető a grafikonon, hogy 2 magon többször előfordul kisebb akadás, de ez egyáltalán nem vészes. Amit viszont nem tudok most bemutatni, hogy mi a helyzet 45 fps alatt, mert a játék túl jól fut a gépen – talán növelhettem volna a részletességet.
Frissítés (1. és 3. ábra): Teljesen jól érzi magát 2 magon is Lara új kalandja, viszont HT nélkül nagy szórást mutat a késleltetés, amit játék közben szerencsére egyáltalán nem lehet észrevenni.
Az F1 2012 maximális grafikai beállítások mellett eddig is jól futott Core i3-2100-on, így minimális gyorsulást eredményezett az i5-3470-re váltás. A Vsync bekapcsolva maradt a teszt alatt, illetve FRAPS-et nem használtam a beépített benchmark esetén, így késleltetési adatokkal sajnos nem tudok szolgálni.
Frissítés: 2 magon is jól fut a játék, de azért a HT-nak egyértelmű előnye van itt is.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!