Most olvastam, hogy az év autója fölényesen a VW Passat lett. Megerdemelten. Csak az előző generációból sikerült párat vezetnem. A cégnél volt 2.0-ás TDI kézi és autómata váltós, ill. párszor kölcsönöztem szintén 2.0-ás TDI BlueMotion-t. A kézi váltós kevésbé tetszett, az autómata volt a legjobb, de mindkettő úgy tolt, hogy öröm volt vele menni. És kényelmes volt. A legutolsó amit vezettem, egy Trendline felszereltségű 2.0-as TDI BlueMotion bérautó volt (12 km-rel kaptam meg). Annyira tetszett, hogy azon a héten munka után direkt kimentem az autópályára többször is vele, hogy toljam neki. Nagyon jó érzés volt, amikor 160-nál még mindig volt benne erő, és csak ment, ment, ment, mint a veszedelem... Ez volt az egyetlen típus, aminek mindig örültem, ha kaptam.
Elkeserítő volt az idei felhozatal. Ebben a mezőnyben tutti befutó volt a passat. Nagyon szép a C Merci, de ezek a varrógép motorok siralmasak. A VW-be annyira nem gáz, mert csak itt keleten presztizs autó. De ha a méret osztályából kéne új autó, akkor Mazda 6. Volt malac Passat-unk, új 0 km-es, imádtuk, de az VR6 volt. Dízelbe szerintem kell az 5-6 henger a járáskultúra miatt. Nagyon gáz hogy a 3 éves 325D BMW-nek milyen rezonanciája van, 6-os golf GTD-t meg hagyjuk inkább, vicc. Szép az új Passat, de úgy vagyok vele mint a zsiráfal. Jól néz ki, meg minden, de otthonra nem kéne. 😂 dízel új autóból valami most kifutó 5 hengeres volvo-ert ölni tudnék. Ha van rá lehetőséged menj egy kört egy svéd 2.4D-vel, utána nem akarsz majd a Passat-ra köpni sem.