navigáció

listázás
üzenetek  >|

hozzászólások a bejegyzéshez

(#1) Akos96

Privát 2011-04-17 08:51:09

Akos96
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Nagyon jó írás, mehetne címlapra is. :)

All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy All work and no play makes Jack a dull boy

(#2) Gergő_

Privát 2011-04-17 09:00:37

Gergő_
(őstag)
(LOGOUT blog)

tényleg korrekt lett, de ezt még javítsd ki

"...valami soktízezer pénz van ebben, az eladónak egy kartonnal (asszem 6 darab) el kell adnia belőle ahhoz, h az ő saját üveg lekvárja ingyen legyen neki."

(#3) veector

Privát 2011-04-17 10:37:04

veector
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Nincs SSD-m de a böngésző cache áthelyezése ramdiskre jó ötlet. Érezhetően gyorsabb lett (Opera).

(#4) scope2007

Privát 2011-04-17 12:02:45

scope2007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Akos96: thx

Gergő_: köszi javítva lett.

veector:igen ha nincs ssdt szerintem akkor is érdemes áthelyezni.. bár operát nem ismerem, nem tudom hogyan kell ott

BF3: Anzani-HUN [[ Leon TDI 2.0 Sports Limited ]]

(#5) veector válasza scope2007 (#4) üzenetére

Privát 2011-04-17 12:26:01

veector
(senior tag)
(LOGOUT blog)

van rá mód a beállítások között, de van manuális megoldás bárminek a ramdiskre tételére: átmásolás ramdiskre, aztán oda kell linkelni az eredeti könyvtárt. (mklink /D [linknév] [ramdisken_a_könyvtár]) bár ez azért nem olyan jó mint beállítani rendesen operából (akit érdekel: opera:config és az userprefs-nél van)

[ Szerkesztve ]

(#6) ViZion

Privát 2011-04-20 09:04:21

ViZion
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

Jó írás, indexelést, autodefragot, winsearchot még HDD-nél is kikapcsolom.
Pagefile-nak nálam a minimum van megadva, de nem gyötrődik 6 GB-vel, Ubuntunak meg csak dísznek van a swap 4 GB ram felett töbnyire...

Egyetlen dologgal nem értek egyet: prefetch kikapcsolása. Az előtöltés a RAM-ba történik -ami jóval gyorsabb az SSD-nél, SSD-t nem nyúzza, oda csak logol, de az sem vészes. Szvsz ez többet árt kikapcsolva, mintha maradna. Kevés ramnál (HTPC pl.) kell kikapcsolni esetleg.

Powered by Fedora Linux • Photoshop kezdőknek: http://tinyurl.com/PSalapok • „Nem variál! Arial!” – a lusta tördelőszerkesztők mottója.

(#7) scope2007

Privát 2011-04-20 20:11:05

scope2007
(őstag)
(LOGOUT blog)

köszi a hozzászólást!

próbálgattam egyébként a pre és superfetchet.. ha ki volt kapcsolva mindkettő vagy éppen be.. semmilyen különbséget nem éreztem.. elég sok programot, játékot elindítottam- teszteltem.

BF3: Anzani-HUN [[ Leon TDI 2.0 Sports Limited ]]

(#8) ViZion válasza scope2007 (#7) üzenetére

Privát 2011-04-21 11:21:28

ViZion
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

Elvileg egy idő után -mivel követi mit csinálsz- gyorsabb lesz programok indulása, betöltése, stb., ha be van kapcsolva (elvileg).

Ezt sztem úgy lehetne "tesztelni", hogy pl. 1 hónap után (nem törölve a prefetchet) megnézni, hogy a naponta használt pl. böngésző, Photoshop, vagy akármi hogyan indul, tölt be file-t, vagy játéknál mapot.

Ezután törölni a prefetchet, és újra mérés. Egy jó gépen (főleg SSD-nél) nem hiszem, hogy nagy különbség lenne, de legalább kiderülne mi van ebben valójában. :K

Powered by Fedora Linux • Photoshop kezdőknek: http://tinyurl.com/PSalapok • „Nem variál! Arial!” – a lusta tördelőszerkesztők mottója.

(#9) ittakary

Privát 2011-05-07 10:27:18

ittakary
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

RAMDiskre írtad, hogy van sokféle program: egyet azért megemlíthettél volna, mert én most pl ki akarom próbálni, és fogalmam sincs hogy melyik program ajánlott és melyik nem.

Tudnál javasolni legalább egyet?

DELL U2713H - 27" / 2560x1440p / 3 év garancia - 126k - az Aprón legolcsóbban! http://goo.gl/EaV3W

(#10) Syl

Privát 2011-05-07 19:36:34

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Had kötözködjek. Egy éve van SSD-m. Eleinte én is nézegettem ezeket az "ajánlásokat", de később rájöttem, felesleges velük foglalkozni.
[link]

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#11) atti_2010 válasza Syl (#10) üzenetére

Privát 2011-06-04 21:27:10

atti_2010
(PH! nagyúr)

Nem tudom melyik ajánlással nem érdemes foglalkozni, szerintem mind hasznos és nagyon szépen le van írva képekkel alátámasztva.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#12) scope2007 válasza atti_2010 (#11) üzenetére

Privát 2011-06-05 04:18:30

scope2007
(őstag)
(LOGOUT blog)

:R köszi

egyébként a pre és a superfetchet kivettem a listáról...

BF3: Anzani-HUN [[ Leon TDI 2.0 Sports Limited ]]

(#13) Syl válasza atti_2010 (#11) üzenetére

Privát 2011-06-05 12:36:38

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Az hogy le van írva és képekkel alátámasztva még nem biztos, hogy hasznos is.
Akkor nézzük végig pontról pontra ahogy én használom az SSD-t, több mint egy éve:
1) Alignment - Nagyon fontos ellenőrizni, bár a Vista és a Win7 már eleve így hozza létre a partíciókat.
2) Trim - Szintén fontos.
3) Indexelés - Teljesen értelmetlen kikapcsolni. Nagyon hasznos a kereső, hisz nemcsak a start menü elemei között keres, hanem dokumentum tartalomban, MP3 ID Tag-ben stb.
4) Hibernáció - Én vinyóval is és SSD-vel is csak a sleep-et és a hibernálást használom, egyáltalán nem jelent nagy megterhelést az SSD-nek.
5) Defrag - Ahogy le van írva.
6) Rendszer-visszaállítás - Soha nem kapcsolnám ki. (ahogy az UAC-t sem)
7) Házirend - Az írási cache babrálását csak UPS mellett vagy laptopon szabad. Én megjártam vele...
8) Virtuális memória - Én nem áthelyezem, hanem megosztom.
9) Böngésző cache - A firefoxnak van valami beállítása, hogy a memóriában tartsa a cache-t. Én azt használom.
10) 20% szabad hely - Fontos!

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#14) Findzs

Privát 2011-06-05 13:08:40

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

remek írás köszi :R

(#15) MorphBCS

Privát 2011-06-05 17:07:25

MorphBCS
(tag)
(LOGOUT blog)

Nincs, és nem is lesz egy kis ideig még SSD-m, de elolvastam végig a cikket, és már könyvjelzőztem is a későbbiekre! Jó írás, engem meggyőzött a körültekintőséged mégjobban az SSD vásárlása mellett!
Már csak a lóvé hiányzik... :DDD

[ Szerkesztve ]

(((((( Szűcs Mátyás | +36-70 / 6-39-39-79 | Keress, ha van valami ! 78+/0- ))))))

(#16) Chaser válasza Syl (#13) üzenetére

Privát 2011-06-05 17:15:49

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

4. Hibernálásnál viszont azt megjegyezhetjük, hogy amennyi ram van a gépben, azt a mennyiséget le is csípi a rendszer. Tehát 4GB ramos gépnél 4GB-tal kevesebb szabad hely van már ettől. Magyarul ezzel is lehet helyet sprórolni, 32-40GB-os ssd-nél azért nem mind1.

A szerzőnek: nem olvastam még át, a megjelenés az kitűnő :R Viszont van egy ilyen "előnyők" nevezetű kép, ami így előnyösebb lenne: előnyök:)

Optibay HDD keret 2. HDD-hez/SSD-hez, szinte minden notebookba 4000 ft-tól!_Slim DVD házak_2.5" mobilrackek_HTPC remote_USB hang _Érd: http://href.hu/x/ih5a vagy privát

(#17) Syl válasza Chaser (#16) üzenetére

Privát 2011-06-05 17:51:07

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

4 GB RAM mellett 3 GB a hyberfil.sys - legalább is nálam.
Ha valaki helyhiány miatt kapcsolja ki, az érthető. De az nem optimalizálás.

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#18) Chaser válasza Syl (#17) üzenetére

Privát 2011-06-05 17:58:11

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Valamilyen szinten akár optimalizálás is lehet, mivel 20% szabad hely ajánlott. A hibernáció kiiktatásával pedig hely szabadul fel. 1ébként nem mondtam, hogy optimalizálás, csak egy megjegyzés :P Tudtommal annyi helyet csíp le amennyi a ram mérete, lehet az se mind1, hogy x86 v 64-ről van-e szó. Mindenesetre hely szabadítható fel vele.

Optibay HDD keret 2. HDD-hez/SSD-hez, szinte minden notebookba 4000 ft-tól!_Slim DVD házak_2.5" mobilrackek_HTPC remote_USB hang _Érd: http://href.hu/x/ih5a vagy privát

(#19) Syl válasza Chaser (#18) üzenetére

Privát 2011-06-05 18:18:18

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Win7 Ultimate x64, 4 GB RAM:

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#20) Raucher válasza Chaser (#16) üzenetére

Privát 2011-06-05 19:08:56

Raucher
(tag)
(LOGOUT blog)

Hibernálásnál viszont azt megjegyezhetjük, hogy amennyi ram van a gépben, azt a mennyiséget le is csípi a rendszer.

A Windows 7 (és talán a Vista alatt) nem.
Alapbeállításként a gépben lévő memória méretének 75%-ra van méretezve a Hiberfil.sys.

Módosítás:
PowerCfg.exe /HIBERNATE off
PowerCfg.exe /HIBERNATE /SIZE X
PowerCfg.exe /HIBERNATE on

Ahol az X, a memória méret százalékát határozza meg, például 75 (alapbeállítás).
A minimális értékére nem találtam információt.

(#21) scope2007

Privát 2011-06-05 20:56:55

scope2007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Syl: mint írtam ez csak egy választási lehetőség.. nem kell megcsinálni.
egyébként nekem soha nem volt szükségem a "Rendszer-visszaállítás"-ra [és nem is lesz], ezért alap hogy kilövöm, UAC? azonnal azt kapcsolom ki elsőnek.. azért nem vagyunk annyira amatőrök már szerintem hogy ha ezt kikapcsoljuk akkor borul a rendszer.
Indexelés szintén.. soha nem használtam a keresőt, előbb nyitok egy total commandert és keresek ott inkább.

Findzs: köszönöm :R

MorphBCS: szintén köszi

Chaser: javítva.. köszi hogy szóltál.. egy kicsit tényleg elírtam :D

BF3: Anzani-HUN [[ Leon TDI 2.0 Sports Limited ]]

(#22) atti_2010 válasza Syl (#13) üzenetére

Privát 2011-06-05 21:34:25

atti_2010
(PH! nagyúr)

8) Virtuális memória - Én nem áthelyezem, hanem megosztom.
9) Böngésző cache - A firefoxnak van valami beállítása, hogy a memóriában tartsa a cache-t. Én azt használom.

Akkor megoszthatnád velünk is ha nem titkos, ettől fügétlenül ez még mindig az egyik legjobb leírás amit eddig láttam pedig sokat keresgéltem.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#23) Syl válasza atti_2010 (#22) üzenetére

Privát 2011-06-05 22:07:49

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

8) Az SSD mellett van két vinyóm. Mindhárom meghajtón van 2-2 giga swap.
9) [link]
Ha tvíkelgetni szeretnél: [link]

(#21) scope2007
Nekem is a TC az elsődleges fájlkezelő, de pl. outlook levekben nem tud keresni, vagy a vezérlőpult elemeiben.

[ Szerkesztve ]

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#24) atti_2010 válasza Syl (#23) üzenetére

Privát 2011-06-05 23:16:21

atti_2010
(PH! nagyúr)

Had kötözködjek. Egy éve van SSD-m. Eleinte én is nézegettem ezeket az "ajánlásokat", de később rájöttem, felesleges velük foglalkozni.
Tehát kiderült hogy az ötletek nagy része helytálló, a SWAP nem jöhet szóba Windowsnál, a többi meg nem lényeges, a win-nél a lapozófájl eszi az SSD-t 24 óra alatt 4-5Gb adatot irt az SSD-re.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#25) Syl válasza atti_2010 (#24) üzenetére

Privát 2011-06-05 23:32:53

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

az ötletek nagy része helytálló

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy az ötletek nagy része kecsegtető. (Volt. A kezdetekben.)
Az meg hogy a swap mennyit ír az ssd-re, nem tudom. Nem is érdekel. :D
De ilyen logikával a trim-et is ki kell kapcsolni, mert az is folyamatosan ír. Nem?

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#26) asound

Privát 2011-06-06 08:49:21

asound
(PH! addikt)

Üdv!

Nagyon hasznos leírás, a héten én is SSD-re váltok, két kérdésem lenne viszont.

Mivel a gépben az SSD mellett nem lesz másik vinyó, így a virtuális memóriát sem tudom átrakni.

A kérdés, ilyenkor mi lenne jó megoldás? Kikapcsolni a virtuális memóriát (4 GB RAM van) vagy hagyni az alap beállításokon?

Még egy...a rendszer-visszaállítást én személy szerint fontosnak tartom, származik-e belőle hátrány ha nem kapcsolom ki? :R

[ Szerkesztve ]

Az élet négy magnál kezdődik. Magánoktatás Budapesten http://href.hu/x/ixly

(#27) Syl válasza asound (#26) üzenetére

Privát 2011-06-06 09:43:25

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Szerintem hagyd alapon mindkettőt. És olvasgasd ezt a témát, jobban pörög.

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#28) asound válasza Syl (#27) üzenetére

Privát 2011-06-06 09:58:15

asound
(PH! addikt)

Olvasgatom ezt is szorgosan! :)

Az élet négy magnál kezdődik. Magánoktatás Budapesten http://href.hu/x/ixly

(#29) atti_2010 válasza asound (#28) üzenetére

Privát 2011-06-06 10:16:46

atti_2010
(PH! nagyúr)

A virtuális memória kb 4-6 GB ír az SSD-re naponta ami nagyon sok , próbáld a ramdisket, de 8GB minimum kell hozzá.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#30) asound válasza atti_2010 (#29) üzenetére

Privát 2011-06-06 10:55:48

asound
(PH! addikt)

Annyi nincs, mi van ha kikapcsolom?

Az élet négy magnál kezdődik. Magánoktatás Budapesten http://href.hu/x/ixly

(#31) atti_2010 válasza asound (#30) üzenetére

Privát 2011-06-06 15:01:19

atti_2010
(PH! nagyúr)

Nálam egyes játékok nem indultak el virtuális memória nélkül.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#32) asound válasza atti_2010 (#31) üzenetére

Privát 2011-06-07 07:41:24

asound
(PH! addikt)

Laptopba megy szóval játék kilőve. Office+böngészés+videó+zenére kell.

Az élet négy magnál kezdődik. Magánoktatás Budapesten http://href.hu/x/ixly

(#33) atti_2010 válasza asound (#32) üzenetére

Privát 2011-06-07 10:56:39

atti_2010
(PH! nagyúr)

Kapcsold ki és ha gond van visszakapcsolod, a memóriák manapság elég olcsóak, érdemes elgondolkodni egy ramdisken igencsak feldobja a cuccot.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#34) Findzs

Privát 2011-06-07 22:52:12

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

a prefetch/superprfetchet nem írta a szerző, akkor kapcsoljuk ki vagy nem ?
a lomtárat nem kéne áthelyezni ?

(#35) Findzs válasza Findzs (#34) üzenetére

Privát 2011-06-07 23:00:33

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

és mi van a temp könyvtárakkal ?
egy van a windowsban meg egy a felhasználói fiókban

(#36) atti_2010 válasza Findzs (#35) üzenetére

Privát 2011-06-08 10:04:00

atti_2010
(PH! nagyúr)

A helyzet az hogy ha mindent átrakunk akkor szépen lassan lemondunk az SSD nyújtotta előnyökről, szerintem ez úgy kivitelezhető sebesség vesztés nélkül hogy a temp, mozzila cache, pagefile ramdiskre kerül.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#37) Findzs válasza atti_2010 (#36) üzenetére

Privát 2011-06-08 10:20:21

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

köszi
a 2 temp könyvtárat, hogy rakom át ?

(#38) atti_2010 válasza Findzs (#37) üzenetére

Privát 2011-06-08 10:59:59

atti_2010
(PH! nagyúr)

Vezérlőpult>rendszer>Speciális>Környezeti változók.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#39) Findzs válasza atti_2010 (#38) üzenetére

Privát 2011-06-08 12:06:45

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

:R köszi :R

(#40) atti_2010 válasza Findzs (#39) üzenetére

Privát 2011-06-08 12:11:03

atti_2010
(PH! nagyúr)

Egyébként az SSD élettartama napi 20GB írás mellett is bőven 10 év felett van, hol lesznek ezek már 10 év múlva?

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#41) Findzs válasza atti_2010 (#40) üzenetére

Privát 2011-06-08 12:59:04

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

ezen gondolkodtam én is, hogy kicsit túl van parázva ez a sok beállítás

én a hibernálást meg a swap fájlt, prefechet hdd-n is kikapcsoltam
max ha nagyon erőforrásigényes játékkal játszottam akkor arra az időre míg végig nem vittem bekapcsoltam a swapfilet
a temp könyvtárakat meg a firefox cache -t sose raktam át
most is csak a tempeket fogom átrakni a ff cache marad az ssd-n, szerintem és meglátom milyen lesz

(#42) atti_2010 válasza Findzs (#41) üzenetére

Privát 2011-06-08 14:37:25

atti_2010
(PH! nagyúr)

A hard disk sentinel megmutatja menyit írsz az SSD-re naponta, ha 5GB alatt van nyugodtan fekhetsz le nem lesz nagy bonyodalom.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#43) Syl válasza atti_2010 (#42) üzenetére

Privát 2011-06-08 16:52:29

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Ez a napi X GB írás szerintem marhaság. Az SSD cellák élettartamát nem a beleírt információmennyiség hanem az írások száma rövidíti. Ha jól tudom, a mai SSD-k kb 100 000 írást bírnak el. És ugye a trim-nek valamint a többi technikának köszönhetően gyakorlatilag nulla a valószínűsége, hogy egymás után ugyanarra a cellára írjon a gép. Egy egész napos, 10-20 gigás írás egy-egy cellára alig pár felülírást jelent(het), ha megvan a kellő üres hely (nálam a 60 gigából 24 üres).

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#44) atti_2010 válasza Syl (#43) üzenetére

Privát 2011-06-08 17:43:27

atti_2010
(PH! nagyúr)

És szerinted ha 40GB az SSD-m és 20GB írok naponta 20% telítettséggel akkor menyi az aránya hogy újraírok egy cellát és menyi ha csak 5GB írok? Ha növekszik a ráírt adatmenyiség arányosan nő a felülírt cellák száma is.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#45) Syl válasza atti_2010 (#44) üzenetére

Privát 2011-06-08 17:59:51

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Ha napi 5 gigát írsz, akkor nagy valószínűséggel minden cella egyszer íródik felül. Azaz kb 270 évig bírja majd az SSD-d :D

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#46) atti_2010 válasza Syl (#45) üzenetére

Privát 2011-06-08 18:17:39

atti_2010
(PH! nagyúr)

De ha utána olvasol ez nem így van, kár hülyeségeket beirkálni mert lesznek akik elhiszik.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#47) Syl válasza atti_2010 (#46) üzenetére

Privát 2011-06-08 21:11:14

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Az ilyen babusgatás meg "ne írjon 5 gigánál többet naponta" dolog meg számomra hülyeség.
14 hónapja van meg a Kingston 64 gigás SSD (SNV425-S2), egyszerű merevlemezként van használva és mégis hibátlanul teszi a dolgát.

Most tervezem az asztali gépemből egy új laptopba költöztetni, ahol nem lesz mellette hagyományos vinyó. Tehát még inkább ki lesz téve az elemeknek :)

3 év garival vettem valami 40 ezer körüli összegért. Amint a 128 gigás SSD árak lemennek 40e alá, azonnal csere lesz, azaz esélye sem lesz megérni a garancia végét :DDD

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

(#48) atti_2010 válasza Syl (#47) üzenetére

Privát 2011-06-08 21:27:06

atti_2010
(PH! nagyúr)

Jó látom hogy azonos csapatban harcolunk de elbeszélünk egymás mellett, szerintem is a legjobb befektetés egy SSD vásárlása ahelyett hogy bazi 6 magos procikat vesznek és csodálkoznak hogy alig gyorsult a vas.

1.Gigabyte-F2A85X-UP4,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,M4-ATX 6-30V DC/DC (250 Watt)paneltáp, LG 26LV5500. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI HD6850,LG e2350T.

(#49) Findzs

Privát 2011-06-08 21:32:56

Findzs
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

átrakosgattam a dolgokat winyóra a firefox cache kivételével meg a beállításokat is mind megcsináltam
ahogy lefuttatok egy win7 optimizert mondjuk 10-20 perc géphasználat után mindig talál elárvult dolgokat
rájöttem, hogy lehetetlen kiiktatni minden olyan eszközt a win7 alól ami ne szemetelné (ezáltal feleslegesen használná) a rendszerlemezt
egyszerűen szar a win7 :))

erre a következtetésre jutottam:
kár görcsölni rajta, ráadásul mi prohardveresek igen kis tábora megcsináljuk ezeket de az ssd-t használók 99% -a a földön kötve hiszem, hogy bíbelődne ilyesmivel mégis megy az ssd -jük évekig, mert ha nem így lenne a gyártók már felhívták volna a figyelmüket a felhasználóknak, hogy miket kapcsolgassanak ki vagy rakjanak át hdd-re, vagy adnának egy kis szoftvert az ssd-k mellé ami megcsinálja helyettük

(#50) Syl válasza atti_2010 (#48) üzenetére

Privát 2011-06-08 22:00:11

Syl
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

Én tavaly húsvétkor egy 500 GB WD Black (szerintem ez az egyik leggyorsabb 7200-as vinyó) lemezről költöztettem át a rendszeremet SSD-re és csak pislogtam. Azaz pislogok az óta is. Azért az hogy az Illustrator 4 mp alatt elindul, nem kis dolog! Pedig csak egy gyík Dual Core procim van (E8400).

(#49) Findzs
Én is ezt mondom. 3 év gari van rá. Ütni-vágni kell :DDD

A test halálánál rosszabb a remény, az álmok halála.

navigáció

listázás
üzenetek  >|