Hozzászólok amihez tudok talán, bár több tudással valószínűleg én sem rendelkezek, de hasonló ötlet már motoszkált az én fejemben is, csak még ennyire sem végiggondolva.
Szóval, a lendkerék szerintem fölösleges, mert a ugye a benzin/dízelmotorral ellentétben a villanymotor alapból tud lendületet szerezni kiépítése miatt, a lendkerék szerepe meg inkább a nyomatékkilengések csökkentése.
A másik kérdés pedig ott merül fel ügye hogy egy belső égésű motornak a maximális fordulatszáma legyen olyan ~7000 rpm, viszont amíg felpörög erre a fordulatra már túllépte azt a pontot ahol a legtöbb nyomatékot adja le, és persze általában a legnagyobb leadott nyomaték, és a legnagyobb leadott teljesítmény se azonos fordulatszámon van.
A villanymotor viszont ugye ha a felépítése megengedi, a maximális nyomatékot le tudja adni nagy és kis fordulatszámon is.
Szóval szerintem, ha csak fordulatszámot szabályzol az kevés, ha a belsőégésű motorokéhoz hasonló működést akarsz elérni.
És természetesen lehet hogy teljesen rossz amit leírtam
_Az a hülye aki nem normális_