Valószínű így próbálják fedezni egy munkatárs hanyagságát, nemtörődömségét.
Nekem leginkább a várakoztatással van bajom. Tudom én, hogy visszaküldeni a nagykernek vagy a gyártónak vagy akárkinek sok idő.. de oldják meg. Legyen raktárkészlet ahonnan adnak legalább egy cserekalkatrészt vagy akármit...
Most gondoljunk bele, van akinek munkaeszköze a számítógép. Egy VGA vagy monitor vagy CPU hibásodása esetén nem tud dolgozni az illető. És akkor hónapokig ne dolgozzon? Vagy vegyen addig másikat? Azért ez nevetséges.
Mondom, úgy kellene megoldaniuk, hogy ott helyben ők bevizsgálják a terméket. Ha tényleg hibás, akkor azonnal cserélik raktárról, majd a hibás termék garanciáztatását meg ők elintézik utána.
Igen, ez sokba kerül a cégnek, de valamit valamiért. Én pl már régóta csak azért nem rendelek az iPon-ból mert rengeteg ilyet hallottam / olvastam. De szerintem nem vagyok vele egyedül.