Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Crydan


Crydan
senior tag

Nekem csak 1 pár memória modult is 1 hónap! alatt cseréltek ki, és folyton érdeklődtem, hogy s mint?
Holott minden adatot megadtam, tesztek eredményeit írtam meg nekik, a körülményeket, és ennek ellenére nem képesek 1 hét alatt megoldani, hihetetlen!
Csak 3 hétig tartott, mire elkezdtek foglalkozni az ügyemmel. :W

Xiaomi Mi 13T Pro 12/512GB - Steam Deck - PlayStation 5 - Life's Good :)

(#2) Dr.FantastiK


Dr.FantastiK
őstag

háát sajnállak, valoban nagyon rosszul jártal veluk ! !

en azt tartom cikinek hogy mennyire nevetseges modon es horribilis leptekben ingadoznak az arak nalluk es hogy tobb100ezer forintos vasarlasnal is fizetni kell a szallitas-ert ! ! :Y :Y :Y

reszemrol soha tobbet onnann nem vasarolok. :N

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#3) Szoszo94


Szoszo94
őstag

Rég vissza kellett volna kérni a pénzt és máshol venni új kártyát :(

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#4) Mans20


Mans20
addikt

Ipontól nem kell várni sok jót..

(#5) Crydan válasza Dr.FantastiK (#2) üzenetére


Crydan
senior tag

Én a komplett gépemet vettem, TV-vel együtt (350ezer), és ennek ellenére fizetni kellett a szállításért, mikor megláttam, újratöltöttem az oldalt, azt hittem rosszul látok.
Mindenesetre nem nagyon szemezek az iponnal, van más jól bejáratott alternatívám, akikkel egyszer sem csalódtam. :R

Xiaomi Mi 13T Pro 12/512GB - Steam Deck - PlayStation 5 - Life's Good :)

(#6) Maximow


Maximow
tag

Hát az biztos, hogy ezek után köszönöm, de soha többet Ipon!
Nem is csak az ügyintézés elhúzódása készít ki, hanem az, hogy nulla tájékoztatást adnak, szemrebbenés nélkül hazudnak, és azt gondolják, hogy az ember ráér heteken keresztül otthon ülni, és várni a futárt.
Ha holnapig nem érkezik meg a csomag, akkor én is visszakérem a pénzt, illetve megy egy levél az NFH-nak is.

(#7) Crydan válasza Maximow (#6) üzenetére


Crydan
senior tag

Sok sikert hozzá, talán egy kicsit felhívja az Ipon figyelmét, hogy jobban foglalkozzanak a vásárlóival, és a felmerülő problémák kezelésével ;]

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 13T Pro 12/512GB - Steam Deck - PlayStation 5 - Life's Good :)

(#8) N€T0X|N válasza Maximow (#6) üzenetére


N€T0X|N
őstag
LOGOUT blog (1)

szemrebbenés nélkül hazudnak

Ezt volt alkalmam nekem is tapasztalni sajnos, csak alaplap témakörben... :((( Mondjuk én elég agresszívan álltam hozzá az első jel után és volt is besértődés a részükről, de pont nem érdekelt, mert csak kiderült, hogy igazam volt.
Aztán volt még egy garis problémám (ram kitből az egyik modul nem ment), akkor már belengettem jóelőre, hogy mellesleg informatikus vagyok és szervizelek is (tényleg), nem a hülye sarokból ugrottam elő, hogy esetleg szivatni lehetne. Na, nem is volt mellébeszélés, az volt az első, hogy oké, visszaadják az árát azonnal, csak legyek kedves befáradni érte. :D

Sent from my keyBoard

(#9) Maximow válasza N€T0X|N (#8) üzenetére


Maximow
tag

Nagyon szívesen befáradnék én is hozzájuk, és elmagyaráznám nekik, hogy szórakozzanak az .......-al.
Csak az a probléma, hogy messze lakok tőlük, és ezek után egy Forint útiköltséget sem vagyok hajlandó rájuk áldozni.

Apropó, azt megtudná mondani nekem vki, hogy a pénzt hány napon belül kell nekik visszautalni, és hogy a kártya akkori értékét kapnám vissza, vagy a kikalkulált használt értékét?

[ Szerkesztve ]

(#10) halkow


halkow
őstag

Holnap se lesz semmi szerintem őszintén mondva sz*rn*k rád egy nagyot

Alcatel onetouch idol2s the king

(#11) zone válasza Maximow (#9) üzenetére


zone
őstag

Én még csak a 8 napon belüli elállással éltem, 30 napon belül kellett visszautalniuk a vételárat. Esetedben szerintem az eredeti vásárlási értéket.
2 és fél éve épp az iponnak küldtem vissza egy egeret, de úgy kellett rákérdezni, hogy megérkezett-e. Akkor válaszoltak, valóban megérkezett, a pénzt visszautalták. Egy héttel később még mindig nem volt a számlámon, ekkor az volt a válasz, hogy 30 nap az "átfutási idő".

YouTube - https://goo.gl/bCKFYP

(#12) Maximow válasza zone (#11) üzenetére


Maximow
tag

Ennek örülök :((( , akkor ha a pénzt kérem vissza, akkor sem lesz VGA-m még kb. 1 hónapig :((

(#13) N€T0X|N válasza Maximow (#9) üzenetére


N€T0X|N
őstag
LOGOUT blog (1)

Igen, ez sajnos nem mindenkinek járható út. Meg az is lehet, hogy ha a hivatalos címem lett volna a rendszerben rögzítve a vásárláskor (ami nem Bp), akkor nekem sem dobták volna fel azonnal a visszafizetést a második alkalommal. Bár nem akarom feleslegesen ilyesmivel vádolni őket, de erőteljesen megrendült a bizalmam bennük már az első alkalomnál is (azóta meg nem vettem ott semmit).

Sent from my keyBoard

(#14) Maximow válasza Maximow (#12) üzenetére


Maximow
tag

Ezt nem fogjátok elhinni.

Miután ma is váltottunk e-mailt, melyben azt hazudták, hogy tegnap feladták a csomagot, és meg fog érkezni /de ragszámot még mindég nem küldtek/. Erre válaszoltam, hogy ha nem jön meg, akkor hoci pénz vissza és ismételten számon kértem a csomagot. 20 percre rá kapom az értesítést ragszámmal együtt, hogy most adták fel a csomagot.

A K******va *****kat, szemrebbenés nélkül belehazudnak a pofámba, még ma is, hogy tegnap feladták a csomagot.

(#15) danati válasza Maximow (#14) üzenetére


danati
senior tag

Fenyegetőzz a fogyasztóvédelemmel. Nekem se voltak túl készségesek, egy monitort nem tudtak kicserélni cseregaranciába 1 hét alatt, pedig a honlap szerint volt raktáron...
A fogyasztóvédelem megemlítése után másnap már utalták is vissza a pénzt.

(#16) kemotox válasza danati (#15) üzenetére


kemotox
addikt

Szerintem meg ne fenyegetőzzön, hanem igenis jelentse fel őket a ****be.

[ Szerkesztve ]

(#17) Lauda válasza kemotox (#16) üzenetére


Lauda
félisten

Csak nehogy az ipon jelentse fe uzletrontasert. Az o jelenletuk nelkul ez szimpla egyoldalu fikazas.

(#18) Maximow válasza Lauda (#17) üzenetére


Maximow
tag

De amit a bejegyzésben írtam, mindent alá tudok támasztani e-mailekkel, és szerintem semmi problémásat nem írtam, amivel mást arra biztatnék, hogy ne vásároljon az Iponnál, csak az általam tapasztaltakat, és ezt a véleményemet bármikor bárkivel szemben fenntartom, és e-mailekkel, és az azokon szereplő dátumokkal alátámasztom.

Most már egyébként ott tartunk, hogy a kártyám holnap megérkezik, és az okozott kellemetlenségekért kaptam egy ingyen házhoz szállítási kupont.

Remélem végre rendeződik a dolog.

(#19) kemotox válasza Lauda (#17) üzenetére


kemotox
addikt

Nem igazán értem mit akartál ezzel mondani.

(#20) Padree.c2 válasza Maximow (#9) üzenetére


Padree.c2
tag

Engem egy másik cég szívatott (myaudio), amikor utánaolvastam a dolognak. Jogilag 30 napjuk van visszautalni az összeget. És ezt az ilyen cégek általában ki is használják.

Pp. ♠

(#21) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Szép nagy kálvária. Én mondjuk PCX párti vagyok, velük semmi gondom nem volt vásárlásnál, remélem garanciánál se lesz.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#22) Crydan válasza Ed3r_X_ (#21) üzenetére


Crydan
senior tag

Én is azt favorizálom, ráadásul van PickPack pont szolgáltatásuk is. :D

Xiaomi Mi 13T Pro 12/512GB - Steam Deck - PlayStation 5 - Life's Good :)

(#23) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Az iPon csak addig jó, ameddig kifizeted a terméket és használod hiba nélkül. Minden más katasztrófa..

(#24) Dr.FantastiK válasza Lauda (#17) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

maradj nyugodtan ,, mert vagyunk latod eleg sokan akik bevettek a f@st az ipon-al, hidd el a cikk iro sem a kisujjabol vett elo egy mese-t ! :(((

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#25) Maximow


Maximow
tag

Na átvettem a kártyát a futártól, ezzel rendezettnek tekintem a történteket.
Egyébként a cikk azért született, hogy a történetem rávilágítson arra, hogy az említett cégnél egyes emberek mennyire nemtörődömök, és valótlan dolgokat állítanak, és amíg normális hangnemben beszéltem velük, nem voltak képesek feladni a kártyát.

A mai napon a csomag átvételekor a futár is és a kapott kis szelvényke is alátámasztotta az igazamat, miszerint állításukkal ellentétben a csomagot nem tegnap előtt, vagy azelőtt adták fel, hanem a tegnapi napon, miután egy kicsit gorombább hangnemben leveleztünk egymással, persze ezt még akkor sem ismerték el.

Ebben az a szomorú, hogy lehet, ha nem kezdek el követelőzni, akkor még 1-2 hetet ülnek az ügyemen. :(

(#26) Mans20 válasza Maximow (#25) üzenetére


Mans20
addikt

Az új kártya működik legalább?

(#27) Maximow válasza Mans20 (#26) üzenetére


Maximow
tag

Egy órája szereltem be, lekopogom eddig jó.

(#28) Dany007 válasza Maximow (#25) üzenetére


Dany007
veterán

Szép kis történet. Csak tudnám mi a k....a anyjáért ilyen rohadt nehéz dolog ez a garanciáztatás?
Szinte minden boltnál problémát jelent a dolog. De nem értem ha nem tudják normálisan megoldani akkor miért csinálják? Miért vállalják?
Ez is szerves része a kereskedelemnek nem csak az eladás. Ha nem megy akkor ne csinálják.

Tartsanak egy saját szervizt ami egyből bevizsgálja az adott hardvert. Az nem olyan nagy dolog egy hozzáértő meg egy PC kell a gyors teszteléshez. Ha tényleg produkálja a hibát amit a júzer előzőleg megírt e-mailben akkor raktárról adnak a júzernek egy másikat a hibás darabot meg visszaküldik aztán majd ők szépen kivárják a végét és utána már addig szüttyögnek amíg akarnak.

(#29) kemotox válasza Dany007 (#28) üzenetére


kemotox
addikt

Nem is ezzel van a legnagyobb baj. Gondolom sok papírmunka van vele, gondolom bizonyítani kell a gyártó felé is, hogy szar, és küldjenek egy újat, stb stb. De mi az istenért kell cigánykodni meg hazudozni?...

(#30) Dany007 válasza kemotox (#29) üzenetére


Dany007
veterán

Valószínű így próbálják fedezni egy munkatárs hanyagságát, nemtörődömségét.

Nekem leginkább a várakoztatással van bajom. Tudom én, hogy visszaküldeni a nagykernek vagy a gyártónak vagy akárkinek sok idő.. de oldják meg. Legyen raktárkészlet ahonnan adnak legalább egy cserekalkatrészt vagy akármit...

Most gondoljunk bele, van akinek munkaeszköze a számítógép. Egy VGA vagy monitor vagy CPU hibásodása esetén nem tud dolgozni az illető. És akkor hónapokig ne dolgozzon? Vagy vegyen addig másikat? Azért ez nevetséges.

Mondom, úgy kellene megoldaniuk, hogy ott helyben ők bevizsgálják a terméket. Ha tényleg hibás, akkor azonnal cserélik raktárról, majd a hibás termék garanciáztatását meg ők elintézik utána.

Igen, ez sokba kerül a cégnek, de valamit valamiért. Én pl már régóta csak azért nem rendelek az iPon-ból mert rengeteg ilyet hallottam / olvastam. De szerintem nem vagyok vele egyedül.

(#31) kemotox válasza Dany007 (#30) üzenetére


kemotox
addikt

Jah amúgy én is akartam egyszer venni valamit az iponnál csak aztán eszembe jutott hogy sok szépet olvastam már róluk... puff :D
A trehányakat meg ki kell rúgni.

(#32) Maximow válasza kemotox (#29) üzenetére


Maximow
tag

Így van! A várakoztatás csak egy dolog, azt is nehezen viseli el az ember, de azért elviseli.
Azonban a hazudozást, a valótlan ígérgetést már egyáltalán nem tudom tolerálni.
Nekem már az is sokat jelentetett volna, ha elismerik, hogy csúsztak, hibáztak, emberek vagyunk, mind hibázhatunk, de az hogy egy valótlan állítást újabb valótlannal próbálunk javítani, és ezzel hülyének nézni a másik embert, na ez a felháborító.
Ráadásul olyan dologban kamuztak, amit egy 10 éves gyerek is átlát, illetve kettő perc alatt le lehet ellenőrizni.

(#33) Dany007 válasza kemotox (#31) üzenetére


Dany007
veterán

Bezony. :)
Mondjuk nálunk is van olyan a cégnél, hogy rengeteg a munkánk és csúszunk a határidőkkel. De általában az első max a második telefon után már mindent megcsinálunk. Viszont nem hitegetünk senkit sem.
Igen van olyan amikor káosz van és elfelejtődik 1-1 munka vagy mint az iPon-nál is valaki csúnyán bénázik, de azért hazudni nem szokás. :U És max sűrű bocsánatkérés meg kompenzáció közepette szoktuk azért kárpótolni valahogy az ügyfelet...

Szerk.:

Ami még fontos ebben a témában az a hitegetés és a futár várása, amit a cikk is említ. Azért az emberek többsége dolgozik hétköznap, van aki ráadásul nem is helyhez kötötten stb... és egész egyszerűen számítani kell a futárra. Na most ha nem tudják pontosan megmondani, hogy melyik nap vagy melyik 2-3 napban jön a futár akkor jól be van szopatva az ügyfél, mert random hetekig várhatja a futárt. Ami nem kellemes és nem mindenkinél kivitelezhető.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.