Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán

F-est soha...

én vezettem próbaképpen automata váltós opelt, ami papíron 15 lóval erősebb, mint az enyém, csak azért nem röhögtem ki vonyítva, mert rokoné volt és nem akartam családi belháborút... ráadásul abban még turbó is lassította a haladást...

egyébként lehet, hogy egy jobb dsg/pdk váltót meg lehetne szokni (a duplakuplungosokat), nem tudom.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) lapa


lapa
veterán

vicces volt, odaadták a céges automatás hondát, hogy menjél el innen oda. az első 10 kereszteződésben elég hülyén éreztem magam, akkorra leesett, hogy nem bal lábbal kell (satu)fékezgetni.

(#3) Tálydi


Tálydi
senior tag

A DSG-t és a hasonló dupla kuplungos váltókat még ne szídd, ha csak nem vezettél egyet és az alapján állítod, mert egyébként borzasztó fejlett, és kényelmes váltók.

DSG mint váltó

DSG-ről is akad benne szó jócskán

Eeeeh, what’s up, doc?

(#4) zoo8800


zoo8800
veterán

Örülj neki, hogy még működik a váltó. A Selespeedről jót még nem hallottam.
A Stilot viszont annál jobban szeretem :B

rip and tear, until it is done

(#5) Lauda válasza Tálydi (#3) üzenetére


Lauda
félisten

Ez igy van. En dizel dsg-s jettaval mentem, apam az allad leesik tole. :Y

(#6) Blindmouse


Blindmouse
senior tag

Én egy Nissan Altimát vezetgettem kint az usákoknál. Először nagyon fura volt, folyton satufékeztem, de igazából rá kellett jönnöm, hogy sokkal kényelmesebb vezetni. Már csak a fogyasztásukon kellene faragni, illetve jó lenne ha nem kellene böhöm motor hozzá. Jó lenne egy full hibrid autómatát kipróbálni egyszer, az biztos más élményt adna.

3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace

(#7) GAI válasza bambano (#1) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

Ez az "F-est soha" a legnagyobb marhaság. A Laguna egy méltatlanul lenézett autó, és a Stilo-val se lenne baj ha nem Selespeed lenne benne :)

(#8) GAI válasza lapa (#2) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

Na igen, automatánál nem használja az ember a bal lábát, ezt meg kell tanulni :) Mivel én eleve mindig is automatát akartam, ezért nekem nem volt nehéz megszokni, hanem mondhatni törvényszerű volt

(#9) GAI válasza Tálydi (#3) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

nem vezettem még olyat, de egy második kuplungtól nem szűnik meg az hogy pl emelkedőn visszagurul... vagy ezt megoldották?

(#10) myteve


myteve
csendes tag

furcsa egy szerkezet ez a Stilo. :D Amúgy, ha jól tudom, pont az általad leírt lejtős problémára megoldás a pl. újabb Renault-okban megtalálható automata kézifék, amit az autó mindig behúzva tart, és indításkor automatikusan felengedi... Fura, hogy erre nem gondoltak a Fiat szakemberei, gondolom annyira nem lehet nehéz kivitelezni.

(#11) GAI válasza myteve (#10) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

nem csak a Fiat ilyen, a Saab is eljátszotta ugyanezt a Sensonic nevű csodával (lásd Top Gear - Worst car in the history videó :D ), de gondolom az Opel-féle Easytronic sem lehet sokkal jobb, vagy a Smart-ok váltója...

(#12) Viszlát


Viszlát
addikt

A hagyományos automata váltók között is van ám olyan, aminek nem ilyen hosszú a reakcióideje, csak nyilván nem ebben az árkategóriában. Nem arcoskodni szándékozék a kijelentéssel, de mivel 2006 nyarán én is eldöntöttem, hogy a következő automata lesz (ami két év múlva meg is valósult), rengeteget kipróbáltam vásárlás előtt. A választott Accordban végül olyan váltóra találtam, amivel semmiben nem kell kompromisszumot kötnöm a hagyományoshoz képest. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#13) GAI válasza Viszlát (#12) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

Na igen, de azért nekem az anyagi lehetőségeim is végesek :) De én hozzászoktam a Laguna váltójának lomhaságához is, a kényelem sokkal többet ért. Majd a következő kocsimnál próbálok valami fürgébbet szerezni :) Csak az Accord is nagy autó, valami kisebb méretű lenne jó...

(#14) Viszlát válasza GAI (#13) üzenetére


Viszlát
addikt

Köszönhetően a meglebegtetett luxusadónak, az Accord ára is meredeket zuhant pár éve, azóta se tért magához, de nem kisautó az biztos.

Amúgy a tiédhez hasonló csodához lehetett szerencsém egyszer egy ismerősnek tesztvezetett Astrában, írtad is a bejegyzésben az Easytronic váltókat, szóval meg tudom érteni a kínodat. Én csak negyed órát vezettem, de bőven elég is volt. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#15) lapa válasza GAI (#13) üzenetére


lapa
veterán

a csapotthátú új, mittoménhanyas accordból hátul szó szerint úgy kell kiküzdeni magam. lehet, hogy a többi nagy. a váltó amúgy kényelmes volt, mondjuk mentem vele össz egy órát városban.

(#17) bambano válasza GAI (#7) üzenetére


bambano
titán

Lehet, hogy a franciák mostanra megbízható autóvá váltak (nem), de régebben a megbízhatóságuk mindnek hulladék volt.

egyébként mi is a gondod ezzel? franciát, fordot, fóccvágent ne. a saját és a közeli rokonságban szerzett tapasztalatom szerint a mondás igaz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#18) Tálydi válasza GAI (#9) üzenetére


Tálydi
senior tag

Szerintem nem gurul :K
Mindenféleképpen próbálj ki egyet, biztos vagyok benne hogy odaleszel érte!

(#5) Lauda :
Azért mertem beleszólni! ;)

Eeeeh, what’s up, doc?

(#19) Mulderpapa


Mulderpapa
aktív tag

Nekem már az első autóm is automata váltós volt és annyira megszerettem, hogy azóta is kivétel nélkül mindegyik az. :) Opel Kadettal kezdtem, utána volt 2 db B Vectrám, Daewoo Leganza, Mitsubishi Galant, most meg egy Audi A6.

"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"

(#20) GAI válasza Mulderpapa (#19) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

Igen, sajnos ezek mind nagy autók, ezért a hossz limit miatt nem férnének be... én is tudnék a nagy szedánok közül találni olyat ami tetszik, pl a felsoroltak közül a cápa orrú Galant szerintem gyönyörű, de sajnos a fizikai határokat nem lehet átlépni :)

(#21) DEJVID


DEJVID
őstag

Lassan 14 éves lesz a Selespeed 156-osunk, soha, semmi baj nem volt a váltóval.

(#22) VS461


VS461
tag

Főnököm a 4.2-es, V8-as turbódízel Land Cruiser, "céges" verda után döntött úgy, hogy a következő Passatja automata lesz. DSG-t vett, és csak dicséri.

Azóta én is kipróbáltam pár amerikai automatát, Mercitől a Charger Hellcat-en át a Fusion-ig (otthon Mondeo lenne). A legnagyobb ajándék a kúszás, amit már egy Szolnok méretű város dugóiban is mérhetetlen könnyebbség. Viszont a Chargert (a simát is) kivéve lomhák a kézihez szokott embernek, még kézi üzemmódban is. Bennem folyamatosan ott van egy zavaró érzés, hogy "mi lesz már", pedig semmi versenyszitu, csak a megszokott reakciót hiányolom. A Peugeot-m kézi váltója kéne, de nagyon, pedig az ő váltóikat mindenki szidja.

Mindamellett családi/városi autónak automatát vennék mai ésszel, mellé meg egy Mustangot, hatgangos kézivel, csak az íze miatt :)

Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота

(#23) danih válasza bambano (#17) üzenetére


danih
addikt

A magyar 3F szabály helyesen: fordot, fiatot, franciát ne...
Igazi múltszázadi autós-vérpista gondolkodásmód, kimondottan jellemző a nyugdíjkorhatár küszöbén lévő, jellemzően suzuki swift-ekkel és rohadó asztrákkal csámborgó urakra.

Egy Citroen C4 GP tulaj, aki imádja a robotváltót és 100k km felett sincs semmi gondja (és ismerőseinek sem, ami, mint tudjuk, mindenkinél marhára reprezentatív minta.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.