Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) daenerys


daenerys
tag

Lehet, hogy mégsem szeretnék vevőszolgálatos lenne az E-nél :D Köszi a megosztást, én is jártam már így velük sajnos!

(#2) bb0t válasza daenerys (#1) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog

Nincs mit :R

Ha egyszer történt volna ilyen akkor azt mondom belefér, de nekem már pixelhibás monitort is próbáltak eladni, majd mindenféle papír és számla nélkül adták vissza a pénznem...

[ Szerkesztve ]

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#3) daenerys válasza bb0t (#2) üzenetére


daenerys
tag

Én egy Kodak ultrazoomot vettem náluk. 2 szerviz után eladtam a francba, mert egyszer meg se csinálták (az egyik lencsében konkrétan volt egy buborék, úgyhogy minden képet elrontott emiatt...), másodszor meg valami lengyel emberét küldték vissza, aminek hibás volt a keresőben az üveg, el volt törve vagy ilyesmi... Az új nyomtatómat is 2 hónapig szervizelték ahelyett, hogy kicserélték volna, mert én másnap visszavittem már...

Valóban. Annyiszor eljátsszák azt, hogy kicsesznek az emberrel. Elképesztő mennyiségű idő, pénz és energia ment el arra, hogy az őáltaluk eladott hulladékokat valamennyire jobb állapotba hozassam. Egyszer voltak normálisak, mert akkor a Samsung szervizbe küldtek a készülékkel, így csak 3 nap kellett ahhoz, hogy ne végezzenek rajta semmilyen érdemi javítást, és nem 3 hét... (a Samsung szerviz egy szoftverfrissítéssel elintézte, hogy tönkrevág minden memóriakártyát a tablet... azóta a saját memóriáját gyilkolja, legutóbb olyan szinten kinyírta magát, hogy már be se tud kapcsolni...)

(#4) bb0t válasza daenerys (#3) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog

Garanciális ügyintézést ha jól emlékszem csak egyszer kellett velük intézni, brutálisan sokáig tartott de legalább kicserélték a terméket.

Egyik ismerősöm vett ott egy laptopot amit akciósan 8 giga rammal adtak. Visszavitte a gépet mert probléma volt vele. Megoldás: kivettük a plusz 4 giga ramot, mostmár jó.. :W

Hihetetlenül sunyi banda és tényleg hihetetlenül sok energiát emészt fel az ügyintézés náluk. Nem tudom hogy engedhetik meg ezt maguknak. Sokan szidják pl az Ipont, de én már több mint 500k értékben rendeltem tőlük és lekopogom soha nem volt még semmi baj. Edigitálnál szökőévben egyszer vásárolok és az sem problémamentes. - ja és a termékleírások is állandóan hibásak, pontatlanok.

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#5) daenerys válasza bb0t (#4) üzenetére


daenerys
tag

Nekem csak egy pendrive volt, amit náluk vettem és jó volt, de azt fél éven belül ellopták a copyguruban :D

(#6) bb0t válasza daenerys (#5) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog

akkor neked nem szerencsés ott vásárolni :D válassz mást :)

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#7) daenerys válasza bb0t (#6) üzenetére


daenerys
tag

Hát én ahová betettem kütyü tekintetében a lábam, ott rá is faragtam, kivéve az AA akksijaimmal - viszont ugye a fényképezőbe kellettek, az meg ugye távozott tőlem.

A Q10 is ráadásul az első olyan BlackBerrym, aminek nem volt anyám szavaival élve "véres a torka" :D

(#8) Huma


Huma
addikt

Katasztrófa ez az Extreme Digital.
Regisztráltam náluk. Azaz hogy csak akartam mert az aktivációs mail nem érkezett meg a gmailes fiókomra. Gondoltam próbát teszek egy másik szolgáltatói fiókommal. Az eredmény hasonló.

Nem voltam rest és felhívtam az ügyfélszolgálatukat. Miután saját zsebből fizetve kötelezően végighallgattam a reklámjukat (Kökin is nyitottak egy boltot) örömmel konstatáltam hogy nem veszi fel senki, két perc után sem.

Ezután írtam egy e-mailt az ügyfélszolgálatuknak. Arra sem válaszolt senki.

Ezek szerint nem kell nekik a vásárlók pénze. Botrány ahogy ebben az országban mennek a dolgok. A világ többi részén a vásárló az első itt meg...

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#9) bb0t válasza Huma (#8) üzenetére


bb0t
senior tag
LOGOUT blog

Az edigital mindig is erről volt híres. Pontatlan hanyag nemtörődöm - mind a termékek mind pedig hozzáállás tekintetében.

Múltkor írtam nekik panaszlevelet visszahívtak egyből és javasolták, hogy beszéljek a problémás bolt vezetőjével.. Én! beszéljek vele.. A termékeknél pedig mikor leírtam mit csináltak azt törölték..

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.