Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-06 17:10:11

LOGOUT.hu



Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38001) rumkola válasza Jinxb1rd (#37999) üzenetére


rumkola
veterán

Nekünk még a beat saber is játszható, pedig az ugye direkt ritmusra megy.
40ms az seemi, simán Q3 versenyeken nyomtunk akkoriben így.
Sőt a konzolosok ha szar TV-jük van, akkor simán 100+ ms-sen játszanak.
Kicsit túl van ez misztifikálva, vagy sznobozva. :D

(#38002) Jinxb1rd válasza rumkola (#38001) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Na hát nálam az a lényeg, hogy ne csak játszható legyen, hanem élvezetes is. Szeretem megtippelni a jövőt, csak nem így és nem 2 órán keresztül. :D

Nem inkább a szerveradatok áramlására gondolsz? 40ms, nem a játék futása volt annyi. És ha a késleltetés ennyire nem számított akkoriban, akkor miért vettek az emberek 120hz-s crt gamer monitorokat? Ne menjünk ebbe bele szerintem, én is quakeztem...

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#38003) barcalaci84 válasza rumkola (#38001) üzenetére


barcalaci84
őstag

Nálam pl 30 ms VD-vel a Beat saber ami Rift S szint (érzésre se rosszabb a késés :) )
Assetto corsában is próbálgattam és jobb a latency VD-n mint linken (mondjuk linken nyílván magasabb bitrátát használok)

Arra leszek kíváncs h h fog muzsikálni a VD 250 km távolságból (márciusban kipróbálom ha megyünk haza rokonlátogatóba)

[ Szerkesztve ]

(#38004) Jinxb1rd válasza barcalaci84 (#38003) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Ne haragudj, de ez elég nagy mese, hogy VD-n jobb a latency, mint Rift S-en. Vagy bebeszéled magadnak és rosszul érzékeled a dolgaidat, vagy rohadtul el van állítva nálad valami.

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#38005) rumkola válasza barcalaci84 (#38003) üzenetére


rumkola
veterán

Mindenképp írj majd tapasztalatot, nagyon érdekes. :R :C

(#38006) -Solt- válasza Jinxb1rd (#38004) üzenetére


-Solt-
veterán

Vádaskodás helyett én a helyedben elolvasnám amit írt, mert ugye említi a valószínűsíthető okot, továbbá venném a fáradtságot és megnéznék pár Quest2 VD latency teszt videót...

www.smart-bus.hu

(#38007) Jinxb1rd válasza -Solt- (#38006) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Én meg videónézegetés helyett venném a fáradtságot és élőben megnéznék egy Rift S-t és egy Quest 2-őt is. Hacsak nem 8 giga seces bitrátát állított be, közel sem kellene megközelítenie a Link-es késésnek egy VD szintjét. Rohadt messze van tőle. Elég bármilyen fegyveres játékot elindítani, olyan, mintha súly lenne kötve a pisztoly végére, bele se merek gondolni, hogy a Walking Dead-be hány óra alatt kerülne nagy nehezen a pisztoly célkeresztje a szemem elé, mikor célozni próbálok.

Rift s és quest 2 késést egy szinten említeni meg szimplán egy Vicc.

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#38008) -Solt- válasza Jinxb1rd (#38007) üzenetére


-Solt-
veterán

A Rift S itt van, a videókon meg lehet látni, hogy más milyen késleltetésre tudja letornázni a Quest2-t és azt is, hogy ezt miképpen érik el. Persze tudom, hogy kényelmesebb mást megkérdőjelezni mint saját magunkat...

www.smart-bus.hu

(#38009) Dyingsoul válasza Jinxb1rd (#37999) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

Azt még mindig nem próbáltam. Natív Quest appokra gondoltam.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#38010) barcalaci84 válasza -Solt- (#38008) üzenetére


barcalaci84
őstag

én nagyon szkeptikus voltam a VD-vel a linkkel és úgy a q2-vel kapcsolatban...Főleg azért mert a q1-et tavasszal bepróbáltam , de csalódás volt PCVR szempontból... a Link és a vD és az ALVR se tartott ott h elfogadható élénylegyen számomra...

jött a q2 és link is sokat fejlődött , de a VD az elképesztő szerintem és több szempontból a linket veri szerintem... HEVC , színek (color vibrance) latencyben is mérés szerint linknél szokott több lenni (linknél több mint dupla bitráta van állítva)

páran próbálták már nálam egyébként és az a tapasztalatom h nem tudják megmondani h natív appot játszanak vagy PC-ről VD-vel

a linknek létjogosultsága egy dolog miatt van szerintem : ASW VD-n nincs , így szimekben általában a linket használom (és ha bekapcsol akkor ágyő jó latency :) )

a fegyveres játékok tökéletesek VD-vel szerintem...de még Beat Saberben is mehet expert + is, ahogy Pistol whip és Dance Collider is teljesen jó...pl Dance Colliderben van olyan szám amin sikerült első helyet csinálni..(igazából rift S -hez képest még a 80 vs 90 Hz miatt könnyebb is szerintem )

(#38011) Jinxb1rd válasza barcalaci84 (#38010) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Tehát azért jó a latency, mert a mérések azt mutatják, nem azért mert te úgy éreznéd?

Illetve a Beat saber is, ha tudsz teljesíteni experten rajta egy pályát, akkor az már latency mentes?

Illetve a VD-n keresztül látott kép olyan mintha natívan futna, akkor az már azt jelenti, hogy kábelen nem lenne jobb sokkal a minősége? Színtartomány, átmenetek, tömörítési artifact... a latency mellett. Ne csináljunk úgy, mintha ezek a problémák Rift S-nél is észlelhetőek lennének, mert rohadtul nem kell ott ilyen problémákkal foglalkozni, sőt még a sweetpont is épp elég nagy, a godray fefekt meg annyival kisebb, hogy nem próbál elmenekülni az első nagyobb szöveges felületről. :P

We are only Stardust...

(#38012) barcalaci84 válasza Jinxb1rd (#38011) üzenetére


barcalaci84
őstag

szerintem én nagyon nem ezt írtam :)

a latency azért jó , mert érzésre nem tudnék belekötni ...ha méréseket hasonlítom akkor meg jobb :)
A beat saber-ös példa szintén arról szólt h nem érezhető nagyobb latency ... mérés szerint 1-2 ms-sel ugyan jobb a rift S , de ezt nem nagyon lehet érezni...a 80vs90 Hz-et viszont lehet , bár az sem egetrengető szvsz

a kép nem olyan mintha natívan futna és ezt nem is írtam :
azt írtam h aki próbálta nálam az nem tudja eldönteni h PCVR vagy natív app megy éppen ... lefordítom : érzésre nincs egetrengető különbség latencyben

VD-t kép szempontjából az előző hsz Linkhez hasonlítottam és azt írtam h vannak dolgok (color vibrance , HEVC) ami miatt előnye van a linkhez képest... bitrátában persze a link a nyerő...
szóval a RIFT S nincs idekeverve
godray-rel én abszolút elégedett vagyok ahogy a sweet spottal is... ez nagyrészt fejforma függő szerintem , mert pl a csere facemaskommal nálam is kicsit rosszabb
de ez egy másik story ... én megértem h valakinek nem jó a q2 és a mondandóm nem a Rift S lefikázásáról szól...

(#38013) BS19830216


BS19830216
csendes újonc

Én nem tudom hogy mit csinálok rosszul de valahogy nincs pozitív tapasztalatom a VD vel. Bármit próbálok laggol akad. Igaz nincs wifi 6 om csak 5ghz. Ha van olyan ami elfogadhatóan fut ott meg az a probléma hogy a controllereket pl htc vive ként ismeri fel. Sok energiát nem tettem eddig bele lehet én csinálok vmit rosszul.

(#38014) barcalaci84 válasza BS19830216 (#38013) üzenetére


barcalaci84
őstag

Nálam sincs WiFi6.
Dedikált router van accespointkent aminek az 5 GHz-es savjara csak a q2 kapcsolódik.
A szolgáltató routeren pedig tiltva az 5ghz és a 2.4 - re kapcsolódik az összes többi eszköz a háztartásban.
Nálad is csak a q2 van az 5ghz-en?
Gaming fulrol indítva controller problémának sem kellene lennie...

(#38015) Márton válasza barcalaci84 (#38012) üzenetére


Márton
nagyúr

Nem úgy volt, hogy acolor vibrance szép és jó, de közben eltűnnek a sötét árnyalatokból a részletek? Már van gamma állítás esetleg?

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#38016) Márton


Márton
nagyúr

Na, a 25-ös update-tel már usb2-n is van 80-90Hz Link kapcsolat.

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#38017) a2d2 válasza barcalaci84 (#38010) üzenetére


a2d2
addikt

Igen, ez az ASW nagyon kellene sajnos.
Az egyszerűen egy game changer nálam Link alatt (1070-es kártyával).
Ha mennek VD alatt is nem is gondolkoznék még VGA cserén. Most azt olvastam hogy csak második félévre fog talán normalizálódni a VGA piac. Remélem 3060 és 3050-es kártyákkal azért javulni fog a helyzet pár hónapon belül.

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#38018) barcalaci84 válasza Márton (#38015) üzenetére


barcalaci84
őstag

te az "Increase video nominal range " -re gondolsz... azt pl én se használom ...
gammát tudsz állítani valamennyire VD-ben (szerintem mindig is lehetett ) kicsit fel is le is...
pl Vader immortalban linkkel gyakorlatilag játszhatatlan lenne számomra , mert nem látok semmit :)
VD-ben a gamma felhúzása segít ebben a játékban h lássak valamit :)
máshol inkább lefele szoktam húzni a gammát

de a nap végén ugyanúgy LCD van benne , szóval csodát nem kell várni...

(#38019) Márton válasza barcalaci84 (#38018) üzenetére


Márton
nagyúr

ja, akkor úgy ok, ha a színeket külön is tudja állítani
rég néztem rá

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#38020) -Solt- válasza barcalaci84 (#38010) üzenetére


-Solt-
veterán

Sokat gondolkoztam, hogy G2 legyen vagy Q2 és abszolút a kábelmentesség az ami a Q2 felé tól... láttam sok videót a beállításokról, engem meggyőztek, tudom mi az ára az alacsony késleltetésnek. Nyilván a kor miatt is másképpen érzékeli az ember, de engem például a BT füles (Airpods Pro) késleltetése sem zavar, pontosabban nem veszem észre, hogy késne a hang Onward alatt, és ez nekem elég... :)

www.smart-bus.hu

(#38021) gulasoft válasza -Solt- (#38020) üzenetére


gulasoft
őstag

Késleltetés nem feltétlenül a lövöldözős játékoknál jön elő. Eleven tabletenis normális szinten játszhatatlan lesz, egy 30ms-os késleltetést is megérzel.

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38022) -Solt- válasza gulasoft (#38021) üzenetére


-Solt-
veterán

De ilyeneket meg nem játszom... de egyébként a 30ms feletti késleltetés meg alap Rift S esetén, szóval nem igazán értem az ilyen kijelentéseket, észrevételeket.

[ Szerkesztve ]

www.smart-bus.hu

(#38023) barcalaci84 válasza gulasoft (#38021) üzenetére


barcalaci84
őstag

az elevent szerintem nem érdemes idekeverni , mert ott a fejlesztő saját bevallása szerint nem ajánlott questen a PC-s verzió... linken se...
de ott pl még natívon is más a játék attól függően h a teljest , a previewt vagy a bétát használod :)

(#38024) rumkola válasza -Solt- (#38022) üzenetére


rumkola
veterán

Én sem értem, mondom, hogy verseny szinten nyomtunk Q3-at, wolfit ilyen, sőt az ISDN és a modem korában 100-as ms-el és erre még rájött az akkori hitvány egerek input lagja is...

(#38025) -Solt- válasza rumkola (#38024) üzenetére


-Solt-
veterán

Az ACC-t ASW-l játszom... az 50 ms körüli késleltetést akkor vettem észre, amikor megmértem, pedig "elvileg" szimeknél is számít. :)

www.smart-bus.hu

(#38026) kiskuplung válasza -Solt- (#38025) üzenetére


kiskuplung
őstag

Eszembe jutott az Armageddon egyik jelenete :

Chick: Különben sem hiszem, hogy le akarnád puffantani a legjobb emberedet.
Harry: Ááá, nem nyírom ki. Csak ellövöm az egyik lábát, attól még tud dolgozni. Frank is úgy dolgozott, hogy hiányzott a fél keze.
Chick: De béna is volt.

Szóval nem az számít, hogy versenyeztetek-e, hanem hogy tökutolsók voltatok-e az ÓRÁKIG TARTÓ delay miatt :D

Amúgy persze nyilván igazatok van, én se hiszem, hogy van ember, aki a 30 és az 50ms közti különbséget érzékeli.

(#38027) Jinxb1rd válasza kiskuplung (#38026) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Akkor én nem ember vagyok, hanem egy Mantis shrimp ;]

We are only Stardust...

(#38028) gulasoft válasza kiskuplung (#38026) üzenetére


gulasoft
őstag

Egy Eleven tabletenisben igenis érzékeled. Ott annyira pontosan és akkor kelll egy pörgetésnél, gyesésnél, egy trükkösebb szervánál meghúznod az ütőt amikor a labda, pont ott és adott helyen van az ütődön, hogy a 30ms-os késleltetés már csak kb. a pötyögésre elég, a többinél meg fizikailag nem fogod eltalálni a labdát! Egy onvardnál lehet nem veszed észre, bár ott meg célozni nem lehet normálisan, de azt nem tudom. Az asgardot végig kábel nélkül tolom, ott nem érzem a késleltetést.

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38029) Viktoár válasza kiskuplung (#38026) üzenetére


Viktoár
addikt

Óvatosan az ilyen kijelentésekkel, nem tudhatod hogy milyen képességű emberek járnak a ph-ra. :DDD :DDD
[link] :C

Üdv:Viktor

(#38030) Dyingsoul válasza kiskuplung (#38026) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

Van, aki a ghost peppert is darabszámra tolja az arcba, nekem meg az Erős pista is csíp, ráadásul nem is egyszer.... :U
Szerintem azon felesleges vitázni, hogy ki mit érez. Különbség egész biztosan van a kettő között, az tény mert mérhető a különbség. Az meg más kérdés hogy ki mennyire érzékeny vagy kifonomultak egyes érzékszervei.
Ha máson nem, azon lehet érezni a különbségeket, hogy hamarabb elfárad az ember VR-ban. Ezt persze megint csak nem veszi észre az ember ha csak fél vagy 1 órákat tölt el VR-ban per session.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#38031) kiskuplung válasza Viktoár (#38029) üzenetére


kiskuplung
őstag

Ez zseniális, hiába, az Istenek köztünk járnak! :C

(#38032) Viktoár válasza kiskuplung (#38031) üzenetére


Viktoár
addikt

Hát igen, és gondolj bele hogy ő még csak félisten.... :DDD

Üdv:Viktor

(#38033) -Solt- válasza kiskuplung (#38026) üzenetére


-Solt-
veterán

Na de odáig el sem jutunk, hogy a különbség észrevehető-e... :)) Leragadtunk ott, hogy a Rift S 30+ms-s késleltetése az valamiért más, mintha ugyanezt a Q2 produkálja! ;]

@Viktoár: Aztakurva... :Y Gondolom ezt az asztalon, amikor arrébb húz egy parancsikont...

[ Szerkesztve ]

www.smart-bus.hu

(#38034) -Solt- válasza gulasoft (#38028) üzenetére


-Solt-
veterán

Tehát azt mondod, hogy a Rift S csak pötyögésre jó Eleven-ben?

www.smart-bus.hu

(#38035) barcalaci84 válasza -Solt- (#38033) üzenetére


barcalaci84
őstag

amúgy ma délelőtt mentem pár kört sima AC-vel VD-vel (eddig azt is linkkel toltam mostanában)
sikerült javítani (kisebb a latency mérés szerint a linkhez képest) és jócskán vezetem a preqalt Gtr-mastersen a Skodával , szóval nem kell félni a q2-től h azzal tök utolsó leszel a hmd miatt :)

(#38036) Márton


Márton
nagyúr

Ezt a gondolatvezérlő kütyüt láttátok már?
Kicsit szkeptikus vagyok, amíg nincs olyan teszt, hogy 5 cépont is a képernyőt és mondjuk a bal szélsőre gondolok.

[ Szerkesztve ]

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#38037) gulasoft válasza -Solt- (#38034) üzenetére


gulasoft
őstag

Azt nem tudom rift-s-en milyen csak egy emberke tolja azon, őt 90%-ban megverem a többség meg quest2-vel tolja (aki megver az tuti), Nekem quest2 van és index. Indexen teljesen használható, bár nagyon gyors mozgásoknál szerintem kihagy, (lecsapásoknál néha olyan mintha átmenne az ütőn a labda, de ugyen nem látom mert nem a labdát nézed a szemeddel, az érzésre megy, azon lehet segítene még egy base)
Quest2-őn VD-vel használhatatlan 30-38ms-nél már a szerván látszik. Linkkel sokkar jobb, de ott is necces.

[ Szerkesztve ]

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38038) Dark197405 válasza gulasoft (#38037) üzenetére


Dark197405
tag

Én Rift S-el tolom és teljesen hibátlan az Eleven.
Pont tegnap este játszottunk egymással láthattad is. :)

(#38039) whiterat válasza Dark197405 (#38038) üzenetére


whiterat
csendes tag

Azt' ki nyert? :D

(#38040) Dark197405 válasza whiterat (#38039) üzenetére


Dark197405
tag

Én. :DD

(#38041) gulasoft válasza Dark197405 (#38038) üzenetére


gulasoft
őstag

Na akkor a rift-s-en is jó, és a natív quest2-őn is. VD-vel használhatatlan. Mitől van egyébként a rift-s-en 30ms? Nem lehet hogy ehhez képest még 30ms-t ad a VD?

[ Szerkesztve ]

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38042) Dark197405 válasza gulasoft (#38041) üzenetére


Dark197405
tag

Nincs 30ms késés nálam.
A legjobb amit láttam az 8-9ms volt, olyannal akivel jó volt a ping-ünk.

(#38043) gulasoft válasza Dark197405 (#38038) üzenetére


gulasoft
őstag

Na majd este visszavágok, bár olyan izomlázam lett, attól, hogy 3 hétig nem tudtam játszani és most két nap alatt meg beletoltam 4 órát, hogy alig tudok mozogni.

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38044) -Solt- válasza gulasoft (#38037) üzenetére


-Solt-
veterán

A mondandóm lényege az, hogy a Rift S is alapból bír egy 30ms-s késleltetéssel, sőt nem lepne meg, ha az Index is ilyen értékkel bírna, tehát nagy valószínűséggel ha valami nyűgöt tapasztalsz az inkább következik a követés pontatlanságából mint a 30ms-s késleltetésből.

Dark197405: Nem a netből eredő latency-ről megy a birkózás.

[ Szerkesztve ]

www.smart-bus.hu

(#38045) gulasoft válasza Dark197405 (#38042) üzenetére


gulasoft
őstag

Itt nem a pingről van szó. Állítólag a rift-s-en 30ms késleltetés van alapból. A VD ezt kijelzi, ot 30-40 körül is már játszhatatlan a játék, ezért kicsit hihetetlen ez az alap 30ms amit írtak itt a hozzáértők.

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38046) Raymond válasza Dark197405 (#38042) üzenetére


Raymond
félisten

Akkor nem azt nezed amirol szo van mert a Rift S-nel a best case motion to photon latency 27-35ms aplikaciotol fuggoen.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#38047) -Solt- válasza barcalaci84 (#38035) üzenetére


-Solt-
veterán

Kilőttem pár napja ACC alól az ASW-t, lejjebb vettem a PD-t, hogy meglegyen a fix 80 FPS és a 35 ms körüli latency és pont ugyanolyan időket megyek mint ASW és 50ms körüli latency-l, szóval nincsenek ilyen félelmeim. ;)

www.smart-bus.hu

(#38048) gulasoft válasza -Solt- (#38044) üzenetére


gulasoft
őstag

Már bocsi de natívban olyanokat csinálnak a quuest2-vel, és ezek szerint a rift-s-el is, hogy csak pislogok, akkor mitől lenne a követés rosszabb ha vd-vel van összekötve? Érzed, hogy elengeded a labdát, és érezhető hogy idő telik el az elengedés, és a képen való megjelenés között. Ennek sok köze nincs a követéshez, megmozdítod az ütőt, és késve ér oda. Gondolod csinálok videót róla ha még nem láttad, de ismerek olyat aki kipróbálta vd-vel, hasonlóan használhatatlannak találta, linkkel már sokkal jobb volt, de natívban volt a legjobb. Hogy ezt mi okozza, nem tudom, de a lényeg, hogy használhatatlan. Itt azért komolyabb mozgásokról beszélünk, nem a csuklót és egy kicsit a karunkat használjuk permanens sebességgel érkező kockák felszabdalásához. Itt egy pörgetés a hátad mögül indul , és mell/fejmagasságban áll meg, és ezt az utat iszonyat gyorsanteszi meg, és egy ehhez az úthoz képest elhanyagolható méretű labdát kell, az adott időpillanatban, az adott szöggben eltalálni. Ezek szerintem századmásodpercekben mérhetőek és amíg a labda az ütővel érintkizik mondja meg, hogy merre fog pattani a labada , ebből a sebességből és szögből adodó mozgást kell kiszámolni tekintettel arra, hogy már eleve pörgött a labda valamerré és volt x,y,z sebessége is mellé. Pötyögni lehet vd-vel is.

[ Szerkesztve ]

Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

(#38049) barcalaci84 válasza gulasoft (#38048) üzenetére


barcalaci84
őstag

csak ismétlésként :) : a fejlesztő nem ajánlja az ELEVEN Table tennist questehez se linken , se VD-n , mert valami nem jó... és nem is lesz javítva , mert ott a natív a questeseknek...
megjegyzem halkan a reverb g2-n is rosszabbnak tűnt a natív questhez képest és nem a késés az oka ...valahogy más /rosszabb volt számomra

[ Szerkesztve ]

(#38050) Raymond


Raymond
félisten

A 2021 februar Steam Hardware Survey VR gyartok reszesedese:

Oculus 56.42
HTC 18.53
Valve 15.83
WMR 6.38
Pimax 0.41
PSVR 0.33
Pico 0.15
-------------
98.05

A plusz/minusz mozgast most nincs ertelme nezni mert a januar el volt rontva, majd a kovetkezo honapban, de annyi meg erdekes hogy a Quest es Quest 2 paros az osszesen 25.07%-aval mar most is tobb mint barmelyik PCVR HMD. Na es az hogy a Quest 2 igy 3-4 honappal a megjelenese utan tobb mint 2x az eredeti Quest-hez kepest (17.40% vs 7.67%).

Szerk: majdnem kimaradt hogy "a VR haldoklik" es hogy "nincs tartalom"... :))

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.