2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • L:), egy cég Észak-Koreából

    Egy picit mérges lettem. Mert azt gondoltam, hogy igazam van és ennek valahogy érvényt tudok szerezni. Talán tudnék is, 2-3 év pereskedéssel. De ez már a történet vége.

    Az eleje jól indult, Optimus 3d telefon, papíron brutálisan erős, tele újdonságokkal és érdekességekkel. Vettem egyet idén februárban. Pár nap múlva kezdték jelezni az ismerőseim, hogy kerestek, nem hívtam vissza őket. Telefon semmit sem jelzett ebből, frissítem a legújabb, 2011 novemberi szoftvert. Hiba marad. T-nél érdeklődök, ott is frissítenek, mást nem tudnak tenni. Hiba marad.

    Áprilisban írok L:)-nek, részletezem a hibajelenséget, továbbküldenek a szakszervizbe. Azt tanácsolják, hogy cseréljek SIM kártyát, az okozza a hibát. Megtettem, hiba maradt. Persze közben telefonálgattam, érdeklődtem, T-Mobile szervizben, L:) márkaszervizben, L:) ügyfélszolgálatokon. Sosem hallottak még arról a tényről, aminek a felhasználók már nevet is adtak, 'Ghost Call' és a google-be bepötyögve az 'Optimus 3d ghost call' szavakat 2,2 millió találatot dob ki. Állításuk szerint én voltam az első és utolsó, akinél valaha ez megjelent. Legjobb tudomásom szerint soha hivatalosan nem ismerték el a hibát a 21a szoftverben.

    Folytatás...

    Reignman 12 éve 1

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.